MuscleMeat

Geen AI bij de hand, wat te doen tegen mijn rode vochtkop

Momenteel op 500mg test ew en heb nog 2 weken te gaan. Begin toch wel echt een moonface te krijgen en mijn gezicht wordt al vuurrood als ik even moet bukken om mn veters te strikken, niet echt een prettig gezicht. Heb geen AI liggen en mn supplier is op vakantie. Drink veel water en eet bijna geen zout. Wat kan ik doen om het vocht en de zwelling te verminderen?
Waarom eet je bijna geen zout?

De fluctuaties rondom injecties bij middelen met een kortere halfwaardetijd zijn groter en sneller (daarom injecteer je dus ook vaker) maar je bereikt een vergelijkbaar (verhoogd tov normaal) niveau.

Dit is het tempo waarin test vrijkomt bij 300 mg test-e elke 4 dagen:
231c323db1760c6aba24e5873afd0474.png

Dit is het tempo waarin test vrijkomt bij 75 mg test-c elke dag:
ecb81bc7e4f2435b6de0d9fe906c0767.png

Ik weet niet 100% zeker hoe groot het verschil is in hoeveelheid testosteron per hoeveelheid product tussen cyp en enanthaat (verschillen volgens mij wel enigszins qua gewicht van de ester) en of het tooltje dat ik gebruik heb om dit even snel te plotten hier rekening mee houdt, maar zoals je ziet zijn er geen gigantische verschillen tussen de twee middelen wat betrefy hoe ze testosteron vrijgeven.

edit:
Na even googlen vond ik dit:
100mg Testosterone Propionate = 80mg Testosterone
100mg Testosterone Enanthate = 70mg Testosterone

Dus dat zou verklaren waarom de release in mg/dag iets hoger is bij test prop aangezien ik gewoon 75 mg drug per dag genomen heb.
Jij hebt zeker een boek over anaboloes gelezen.

• Like
Waarderingen: REJ
Terug
Naar boven