MuscleMeat

Geen Carbs Postworkout tijdens Cut?

iRomeo

Dutch Bodybuilder
Waardering
2
Lengte
1m70
Massa
48kg
Vetpercentage
1%
Hallo,

Nu tijdens mijn cut eet ik wat carbs (50 gr rijst) en kip en groenten een uur voor de training. En dan een half uur voor de training (half uur na mijn maaltijd) drink ik een halve scoop whey isolaat shake.

En direct na de training een whey isolate shake. En half uur daarna terug 50 gr rijst + kip + groenten

Nu las ik in dit http://www.bodybuilding.com/fun/pre-and-post-meals-bookend-your-workouts.html het volgende:

For fat loss, I recommend consuming the same things as a muscle building post-workout within 30 minutes of finishing a workout, minus the carbs:

• Consume a fast acting protein shake with whey or a combination of whey with casein.
  • 1 Serving of BCAAs
Why no carbs post workout? Will you lose your hard-earned muscle?
Nope, and I'll tell you why. A recent study showed that the pre and post-workout ingestion of dietary protein is superior to an equal amount of carbohydrate ingestion, concluding, "From the standpoint of gaining skeletal muscle mass, evidently consuming carbohydrates is not necessary."

Kan iemand verklaren waarom dit zou zijn en of ik in mijn PWO meal carbs mag bij doen?

Greetz!,
Vincent

Hey man, je weet dat bodybuilding.com een supplementen schuiver is, right? Protein shakes zijn geen steroids, het is allemaal bullshit om daar veel tijd in te stoppen.

Maar fff terug op je vraag over carbs en de PWO shake. Ik denk dat de PWO bull shit is. Maar dat carbs wel een effect hebben op je cut resultaten.

Als je echt hardcore bent, en je wil richting de 8% body fat gaan, zeg maar wedstrijd niveau, dan moet je echt geen suikers eten. Helemaal niet zo laat in de avond. Low carb werkt, en vooral 's avonds geen carbs eten werkt erg goed.

• Topic Starter Topic Starter
Hey man, je weet dat bodybuilding.com een supplementen schuiver is, right? Protein shakes zijn geen steroids, het is allemaal bullshit om daar veel tijd in te stoppen.

Maar fff terug op je vraag over carbs en de PWO shake. Ik denk dat de PWO bull shit is. Maar dat carbs wel een effect hebben op je cut resultaten.

Als je echt hardcore bent, en je wil richting de 8% body fat gaan, zeg maar wedstrijd niveau, dan moet je echt geen suikers eten. Helemaal niet zo laat in de avond. Low carb werkt, en vooral 's avonds geen carbs eten werkt erg goed.

Dan rond 21 uur heb ik gedaan met trainne ipv 65 gr couscous nog te eten, couscous bij een andere maaltijd doen en enkel men groenten en kip eten ?

En ik ga voor 7% :)

65 gr. couscous is natuurlijk niet echt veel. Misschien de helft minder?

Het ligt natuurlijk aan je trainings intensiteit en trainingsduur of je het kan uithouden zonder carbs. Als ik 30 minuten hard fiets naar m'n work-out heb ik ****ing veel honger. Ik eet dan allemaal shit die ik niet moet eten. Dus, houd daar even rekening mee.

65 gr. couscous is natuurlijk niet echt veel. Misschien de helft minder?

Het ligt natuurlijk aan je trainings intensiteit en trainingsduur of je het kan uithouden zonder carbs. Als ik 30 minuten hard fiets naar m'n work-out heb ik ****ing veel honger. Ik eet dan allemaal shit die ik niet moet eten. Dus, houd daar even rekening mee.

Ik heb eigelijk vrij goeie discipline en ik doe s'avonds en in den dag eigelijk geen reet:p dus ik eet rap iets na training dan blijf ik wakker voor tv tot 23 uur en dan nog 200 gr kwark bikke en maffe :D

Als ik die couscous s'avonds afschaf kom ik aan: 164 gr carbs per dag

---------- Post toegevoegd Sat 7 Apr 2012 om 18:32 ----------

Zo dit heb ik dan voor 2de helft van mijn cut:

GcmqM.png

Respect als je 164 gr. kan volhouden. Maar het lijkt me wel erg laag. Ik momenteel 2500 kcal en 300 gr carbs. Je zou daar dan te helft onder zitten.

Stuur me maar een PM als je dit echt gaat eten, want je voelt je dan zwaar kloten. :) hahah.

Respect als je 164 gr. kan volhouden. Maar het lijkt me wel erg laag. Ik momenteel 2500 kcal en 300 gr carbs. Je zou daar dan te helft onder zitten.

Stuur me maar een PM als je dit echt gaat eten, want je voelt je dan zwaar kloten. :) hahah.

Ik heb nu al 7 weken 190 gr gegeten :)

KT + 40 Min Cardio = Volhouding, maar ik heb een duidelijk doel voor ogen en ik zie resultaten dus ik ben gemotiveerd gelijk zot!

wow, naise shizzle!
low carb werkt idd super goed imo, volgens mij had je snel resultaat:o

Carbs PWO hebben geen effect op spieropbouw of behoud, niet tijdens het bulken en niet tijdens het cutten.

Terug
Naar boven