Ok, ik denk dat ik eens een voedingsconsulente ga opzoeken, zodat ik echt een mooi voedingsplan uitkom.
Bedankt voor de tip voor de krachttraining!
En wat denken jullie van het aantal maal kracht per week?
Zo ziet het er bij mij uit:
- Maandag:
Kinisist: schoudercompensatie
Fysieke voorbereiding (vormspanningen, handstand push ups, beenspieren)
Geen ringen.
- Dinsdag:
Zware krachttraining (Schouders belasten, kruishang, omgekeerde kruishang, plank, en zwaluw [dit is een plank gelijk met de ringen])
Dips, Pull ups, touwklimmen, push ups, plank push ups, handstand push ups, Biceps curls.
- Woensdag:
Geen krachttraining, hoogstens halve fysiek, en compensatieoefeningen voor schouders gezond te houden en schouders goed laten doorbloeden aan de hand van een rekker.
- Donderdag:
Super zware krachttraining (iets minder als 2uur), de zwaarste van de week, alles veel uitgebreider trainen als op andere dagen.
Zware krachttraining (Schouders belasten, kruishang, omgekeerde kruishang, plank, en zwaluw)
Dips, Pull ups, touwklimmen, push ups, plank push ups, handstand push ups, Biceps curls.
- Vrijdag:
Geen training, wel zwemmen en atletiek.
- Zaterdag:
Lichte krachttraining (schoudercompensatie, omgekeerde zwaluw, beetje doorbloeding met gewichten waar ik 15x reps kan)
- Zondag :
Zware krachttraining (Schouders belasten, kruishang, omgekeerde kruishang, plank, en zwaluw)
Bij die krachttraining, train ik natuurlijk ook nog de andere toestellen, ik doe niet enkel kracht.
Laat me weten wat jullie denken van mijn schema.
Groetjes Dennis