MuscleMeat

Geen motivatie te vinden...

Bezoekers in dit topic

Lekker stoppen hiermee. Als je loopt te bitchen over motivatie dan ga je die hier echt niet vinden.
Gewoon doen en volhouden. En anders lekker nokken ermee er zal verder niemand van wakker liggen toch.
En als jij dat wel doet dan is dat je motivatie. :trollface:
 
Japanners houden van gespierde mannen met een laag vetpercentage. Misschien helpt dating om je motivatie een beetje op te krikken?

BodySpace is een app die je vooruitgang in de verf zet. Krijg je gelijk de ene aanmoediging na de andere als je de spieren tot zijn recht laat komen. Dat is een andere tip.

Bodybuilding of Men's physique is hoe dan ook een individuele sport :)

Met twee trainen lukt toch niet, de ene is uitgeput terwijl de andere net zijn opwarming achter de rug heeft.

Als ik mijn vader zie die op zijn 32ste met fitness gestopt is en met alle sport dan wil ik er toch wat stoerder uitzien. Ook dat motiveerd me!

Stoppen maakt je lui en aan je gezicht kun je herkennen of je fit en gezond bent of net niet.

Nog een voordeel: wij mogen Botox injecteren om er beter uit te zien of een hanekam op je 45ste. Het is onze hobby, eh..

Verder ben je minder snel moe als je ouder wordt, tenzij je zeer slecht geslapen hebt. Het voelt beter en kan zo nog wel een tijdje doorgaan.

Waarom stoppen?
Mijn chest workout kost me exact 20 minuten per dag en je kunt ook eens wat andere oefeningen doen of op een andere locatie trainen. Dat helpt bij mij ook.
 
Japanners houden van gespierde mannen met een laag vetpercentage. Misschien helpt dating om je motivatie een beetje op te krikken?

BodySpace is een app die je vooruitgang in de verf zet. Krijg je gelijk de ene aanmoediging na de andere als je de spieren tot zijn recht laat komen. Dat is een andere tip.

Bodybuilding of Men's physique is hoe dan ook een individuele sport :)

Met twee trainen lukt toch niet, de ene is uitgeput terwijl de andere net zijn opwarming achter de rug heeft.

Als ik mijn vader zie die op zijn 32ste met fitness gestopt is en met alle sport dan wil ik er toch wat stoerder uitzien. Ook dat motiveerd me!

Stoppen maakt je lui en aan je gezicht kun je herkennen of je fit en gezond bent of net niet.

Nog een voordeel: wij mogen Botox injecteren om er beter uit te zien of een hanekam op je 45ste. Het is onze hobby, eh..

Verder ben je minder snel moe als je ouder wordt, tenzij je zeer slecht geslapen hebt. Het voelt beter en kan zo nog wel een tijdje doorgaan.

Waarom stoppen?
Mijn chest workout kost me exact 20 minuten per dag en je kunt ook eens wat andere oefeningen doen of op een andere locatie trainen. Dat helpt bij mij ook.

Waarom zou met twee trainen niet gaan? Het is niet makkelijk om een deftige trainingspartner te vinden,maar als je ne goede hebt traint het veel beter. Voor mij dan toch.

Mijne trainingspartner lult niet tss de sets. Weet perfect wanneer hij moet helpen en wanneer hij er met zn poten moet afblijven.
 
Ik ga momenteel na het werk trainen...dus rond 6:15 nadat ik van 18:00 tot 6:00 nachtdienst had...
Vanaf woensdag heb ik dagdienst van 6:00 tot 18:00 dus dan gaat de wekker om 2:30 zodat ik voor t werk nog kan gaan trainen...stel je niet zo aan en heb een btje discipline of zoek je een andere hobby

Respect man! Kun je überhaupt wel wennen aan het in ploegen werken en trainen op zulk soort tijden? En dan zit ik te janken dat ik moet werken van 08:30 tot 18:00..
 
Respect man! Kun je überhaupt wel wennen aan het in ploegen werken en trainen op zulk soort tijden? En dan zit ik te janken dat ik moet werken van 08:30 tot 18:00..

Alles went al moet ik wel eerlijk bekennen dat ik voor elke training een pwo pak om eventuele vermoeidheid tegen te gaan. En momenteel ga ik als ik dagdienst heb nog maar om de dag trainen zodat ik de andere dag 2 uurtjes langer kan slapen
 
Herkenbaar! Uiteindelijk krijg je vaak andere prioriteiten...

Ik ben nu zoon 12 jaar verder en ben met vlagen fanatiek. Meestal in clusters van 3 maanden oid.
Ik pak het vaak weer op zodra ik in de spiegel zie dat het de verkeerde kant opgaat.
Het idee dat al die jaren voor niks waren geeft me altijd weer voldoende motivatie om er weer vol voor te gaan en nieuwe doelen te stellen.

En later merk je weer dat je privé leven er onder lijdt en doe je weer een stapje terug... Balans vinden blijft lastig in deze sport !
 
Back
Naar boven