Fitness Seller

Geesten oproepen, glaasje draaien... wie heeft het wel eens gedaan?

Heb je ervaring met glaasje draaien, geesten oproepen?

  • Ja, het was een spannende ervaring!

    Stemmen: 11 5,2%
  • Ja, maar ik heb er enorm spijt van, heb nu spoken in mijn hoofd!

    Stemmen: 5 2,4%
  • Nee, maar ik geloof er wel in en het lijkt me wel leuk om een keer te doen.

    Stemmen: 11 5,2%
  • Nee, ik geloof er wel in maar ik blijf er ver bij vandaan, veel te gevaarlijk!

    Stemmen: 47 22,3%
  • Ik ben EricR en ik geloof niet in geesten, het bestaan ervan is nooit wetenschappelijk bewezen met b

    Stemmen: 121 57,3%
  • Ik ben paragnost.

    Stemmen: 16 7,6%

  • Totaal stemmers
    211

Bezoekers in dit topic

Uit hetzelfde topic.

User Fruitkuiken (what's in a name?) :


Toen ik op de kleuterschool zat was ik ook al "opstandig". Toen ik een keer m'n zin niet kreeg van de juf heb ik een stoel gepakt en de juf voor d'r kop de geslogen.
Dit is wat mij verteld is en kan er wat flarden van herinneren. Kinderen zijn dus tot zekers wat in staat maar zijn zich niet bewust van de gevolgen hiervan.
Ik weet nog dat bij mijn eerste regressie er 9 negatieve entiteiten weg gehaald zijn waarvan de meeste dolende zielen waren die hun gevoelens nog in het aardse wilden uiten.

Verknipte figuren op dat forum zeg. 9 negatieve entiteiten, lijkt me eerder iemand met een meervoudig persoonlijkheids syndroom.
 
Online Ouija bord

Een online board, maar ik zit dus een paar minuten ontspannen vragen te stellen maar die muis beweegt voor geen meter. Geen millimeter zelfs.
 
Misschien kan m'n opa me nog helpen met m'n huiswerk :cool:
 
Bij mij werkt t ook niet, helaas
 
honderden jaren empirisch onderzoek en strak gefilosofeer, heeft de mensen blijkbaar nog altijd niet de nodige brains en logica bijgebracht. Al dat pseudoscience gezever is een terugkeer naar de achterlijke middeleeuwen.
ik dacht dat ik het nooit ging zeggen maar:

"oh brother"
 
Daarom zeg ik ook, als iedereen dezelfde bewegingen registreert, kan het niet zo zijn dat je onderbewustzijn je voor de gek houdt.
Opeens moet ik denken aan de film ''Go'' waarin pijnstillers oid worden verkocht als xtc en mensen tegen elkaar zeggen ''voel je het ook? voel je het ook? voel je het ook?'' en reken maar dat ze op een gegeven moment zeggen ja. Feit blijft dat een hoop mensen met elkaar mee lullen en later echt niet toegaan geven dat ze dat deden, denk dat minstens 99% van alles geest oproep verhalen daar vandaan komen

Maar ja dan die ene % nog he...
 
Er is geen ziel, geen geest, nada noppes niks. Mens dood, geest dood. Leuk dat mensen kunnen denken maar bij sommigen hadden ze dat denkvermogen beter nooit kunnen inschakelen.


En toch hebben gelovige mensen meer profijt van hun geloof, omdat als er niks meer is, ze ook niet zullen weten dat ze al die moeite voor niks hebben gedaan.
Is er wel wat, dan hebben ze daar in iedergeval gelijk in gehad.
En je hoeft niet in een kerk te zitten om een geloof te hebben,..geloven zit in jezelf.

Je zou eerst voor jezelf na moeten gaan wie het denkvermogen sowiso heeft ingeschakelt...je doet voorkomen of wij mensen daar invloed op hebben.
Wij mensen weten uberhaupt nog weinig over de hersens..
 
En toch hebben gelovige mensen meer profijt van hun geloof, omdat als er niks meer is, ze ook niet zullen weten dat ze al die moeite voor niks hebben gedaan.
Is er wel wat, dan hebben ze daar in iedergeval gelijk in gehad.
En je hoeft niet in een kerk te zitten om een geloof te hebben,..geloven zit in jezelf.

Je zou eerst voor jezelf na moeten gaan wie het denkvermogen sowiso heeft ingeschakelt...je doet voorkomen of wij mensen daar invloed op hebben.
Wij mensen weten uberhaupt nog weinig over de hersens..

En dus is dit enkel te verklaren met iets wat dan zogenaamd moet bewijzen dat er meer is tussen hemel en aarde natuurlijk :rolleyes:

Je hoeft niet naar de kerk om een geloof te hebben? De regeltjes staan in de bijbel jongen en die staan er niet voor niks hor. Ongelovigen zullen meer profijt hebben van niet geloven want zij laten zich niet hinderen door middeleeuwse onzin en proberen het maximale uit hun leven te halen om zo hopelijk tevreden te sterven, een gelovige heeft een zout leven en krijgt daar niks voor terug, goed man :thumbs:
 
En toch hebben gelovige mensen meer profijt van hun geloof, omdat als er niks meer is, ze ook niet zullen weten dat ze al die moeite voor niks hebben gedaan.
Is er wel wat, dan hebben ze daar in iedergeval gelijk in gehad.
En je hoeft niet in een kerk te zitten om een geloof te hebben,..geloven zit in jezelf.

Je zou eerst voor jezelf na moeten gaan wie het denkvermogen sowiso heeft ingeschakelt...je doet voorkomen of wij mensen daar invloed op hebben.
Wij mensen weten uberhaupt nog weinig over de hersens..


Ik weet op dit eigenste moment ook niet of ik de verpersoonlijking van God ben, al dan niet. Er is nl. geen uitsluitend bewijs voor deze stelling. Zullen we dan maar zo snel mogelijk een altaar voor mezelf oprichten incl. enkele hete bimbo's die zich onder het mom van martelaarschap zichzelf de strot over snijden?
Mocht het dan toch zijn dat ik God belichaam, danziten jullie in ieder geval safe:rolleyes: .


Je weet waar ik op doel, geloven in iets onzinnigs dat msschn volgens een miniscuul percentage waar zou zijn, is ronduit belachelijk, wat men niet weet, moet men zich ook niet druk over maken.
en oja, weeg alle gegronde argumenten voor en tegen het bestaan van God tegen elkaar af en je komt zowieso bij een Materieel , a-spiritueel wereldbeeld terecht. Wie er niet aankomt is gewoon achterlijk of angstig om de waarheid in te zien.
 
Bidden er daar iets voor terug verwachten, zoals jij dus met een antwoord krijgen hebt, is niet echt bidden, bidden doe je niet om er iets voor te krijgen, jij bid dan op een egoitische manier en ben een antwoord van god niet waardig

Nee, bidden is praten met God, en dan bedankt je hem voor alle dingen die gewone mensen zo normaal vinden, zoals een goede gezondheid, eten, onderdak, familei,enz enz...
Soms komt daar idd bij dat je eens raad vraagt;)
En die krijg je dan ook niet altijd (direct), maar de dingen wijzen zichzelf wel uit;)

Opeens moet ik denken aan de film ''Go'' waarin pijnstillers oid worden verkocht als xtc en mensen tegen elkaar zeggen ''voel je het ook? voel je het ook? voel je het ook?'' en reken maar dat ze op een gegeven moment zeggen ja. Feit blijft dat een hoop mensen met elkaar mee lullen en later echt niet toegaan geven dat ze dat deden, denk dat minstens 99% van alles geest oproep verhalen daar vandaan komen

Maar ja dan die ene % nog he...

Ja, als een vrouw maar hard en vaak genoeg denkt/obsessief bezif is dat ze zwanger is zal ze idd een schijnzwangerschap krijgen, als je hele dagen loopt te denken dat je smurfen ziet, ben ik ervan overtuigd dat je uiteindelijkook smurfen zal zien, maar ik ben niet bezig met geesten, ik weet dat ze bestaan, en hou er me voor de rest niet mee bezig;)
Dus dat gaat niet op:p

En toch hebben gelovige mensen meer profijt van hun geloof, omdat als er niks meer is, ze ook niet zullen weten dat ze al die moeite voor niks hebben gedaan.
Is er wel wat, dan hebben ze daar in iedergeval gelijk in gehad.
En je hoeft niet in een kerk te zitten om een geloof te hebben,..geloven zit in jezelf.
Je hoeft niet naar de kerk om een geloof te hebben? De regeltjes staan in de bijbel jongen en die staan er niet voor niks hor. Ongelovigen zullen meer profijt hebben van niet geloven want zij laten zich niet hinderen door middeleeuwse onzin en proberen het maximale uit hun leven te halen om zo hopelijk tevreden te sterven, een gelovige heeft een zout leven en krijgt daar niks voor terug, goed man :thumbs:

En heb jij de bijbel al gelezen,G...want anders heb je toch verkeerd gelezen...je moet niet naar de kerk om te geloven of je geloof te beleiden.
Het is alleen gemakkelijker om je geloof goed te begelijden als jij bij mede-gelovigen bent;)
En over het feit dat gelovigen voor niks sterven???
Ik probeer zo goed mogelijk te zijn voor mijn medemens, ik probeer zo weinig mogelijk negatieve invloeden uit te oefenen op andere mensen hun leven, en ik haat niemand...wat heb ik te verliezen door zo te leven...
 
Ik probeer zo goed mogelijk te zijn voor mijn medemens, ik probeer zo weinig mogelijk negatieve invloeden uit te oefenen op andere mensen hun leven, en ik haat niemand...wat heb ik te verliezen door zo te leven...
Dat doe ik precies ook dus waarom zou ik dan niet in de hemel komen? Ik doe het namelijk niet om mezelf zeker te stellen van iets na de dood of een wit voetje te halen bij God, ik doe dat uit mezelf, is dat dan sowieso niet beter?
 
Wel raar dat je net het laatste gedeelte van Eric's post negeert.:rolleyes:

Ik negeer niets, ik denk alleen niet dat als je serieus een geest wilt oproepen deze ook echt zal komen / verschijnen voor een programma met camera's en een zaal vol mensen. Dus voortaan beter lezen voor je een verkeerde interpretatie maakt :rolleyes:
 
wie organiseert de "glaasje draaien" meeting?
 
Online Ouija bord

Een online board, maar ik zit dus een paar minuten ontspannen vragen te stellen maar die muis beweegt voor geen meter. Geen millimeter zelfs.

Klote... mijn geest is boos, omdat hij geen spatie kon gebruiken op dat Ouija bord toen ik vroeg om zijn naam te spellen. En toen probeerde ik mijn computer stuk te gooien. Eerst op de grond, maar toen bleef ie heel. Toen heb ik hem uit het raam gegooid en nu is ie nog steeds heel :eek:

Voor alle gelovigen hier.. ga ik nu dood ofzo? :roflol:
 
Topper mannen lekker kortzichtig :thumb:

On-topic; ik zou het nooit proberen of durven. Ben dan ook gelovig en ben van mening dat je de doden met rust moet laten.

Wat een verrasssing, een topic over geesten oproepen en Juriaan is er als de kippen bij, ga jij maar lekker verder met geesten oproepen jongen, als jij daar gelukkig van word :thumbs:

Gozer, begrijpend lezen zeker ook je sterkste kant niet :roflol:.

p.s. het is trouwens ''gelukkig van wordt'' ;)
 
En dus is dit enkel te verklaren met iets wat dan zogenaamd moet bewijzen dat er meer is tussen hemel en aarde natuurlijk :rolleyes:

Je hoeft niet naar de kerk om een geloof te hebben? De regeltjes staan in de bijbel jongen en die staan er niet voor niks hor. Ongelovigen zullen meer profijt hebben van niet geloven want zij laten zich niet hinderen door middeleeuwse onzin en proberen het maximale uit hun leven te halen om zo hopelijk tevreden te sterven, een gelovige heeft een zout leven en krijgt daar niks voor terug, goed man :thumbs:

Niemand zegt dat dat de enige verklaring is.
Het is maar een voorbeeld van vele.

Aan de ene kant zeg je dat je de kerk nodig hebt om te kunnen geloven en aan de andere kant zeg je dat het middeleeuwse onzin is.
Je spreekt jezelf hiermee tegen.
Niemand heeft de de waarheid in pacht,..we mogen er alleen naar zoeken.
 
Dat doe ik precies ook dus waarom zou ik dan niet in de hemel komen? Ik doe het namelijk niet om mezelf zeker te stellen van iets na de dood of een wit voetje te halen bij God, ik doe dat uit mezelf, is dat dan sowieso niet beter?

We komen allemaal in de hemel.
Maar er zijn grensen, net als hier op aarde.
In de hemel heb je zogenaamde etages, net als een flatgebouw.
Hoge geesten kunnen altijd naar beneden om op bezoek te komen, maar een ziel in de lagere etage kan nooit bij een hogere op bezoek.
Ze zeggen dat je in de hemel ongeveer 30 jaar bent, en je zo breed of smal bent zoals je zelf wil, we hebben geen lichaam uit materie meer maar het is astraal. Wij zijn licht en licht is energie.
Alles wat je aan kan raken is samengeperst licht.
Dus geesten bestaan, en dat je ze met rust moet laten is ook zo.

Je hoeft alleen maar een wit voetje voor jezelf te halen, er is geen God met een streng wijzend vingertje die je naar de hel of hemel stuurt.
Hemel en Hel ben je ook zelf.
Je kan niemand in het leven ergens de schuld van geven behalve jezelf.
Je kan niemand in de maling nemen behalve jezelf.
En of je nu positief bent, met of zonder geloof,..dat maakt helemaal niks uit.
Want het gaat er niet om hoe je eruit ziet of wat je doet, het gaat erom wat je bent.

En dit is niet wat ik denk voor iedereen, maar wat ikzelf weet !!
 
Back
Naar boven