AndroidHealthClinic

Gekke adil's log

Betere conditie krijgen (deze is eigenlijk al best wel goed
de langzame Marokkanen zitten allemaal vast, alleen de snelle zijn over;)
) en iets afvallen. Streef gewicht is 80 kg. en ohja, zoveel mogelijk chicks en d**ks scoren:D

Afvallen? Ik hoop dat je droger worden bedoeld.

Adil, heb jij nog toevallig een leuke nichtje?

• Topic Starter Topic Starter
Alsof iedereen die coïtus heeft met mannen gelijk homo is, dat is wel heel erg kort door de bocht zeg. Dat zou betekenen dat elke man met wie ik coïtus heb gehad homo is en dat klopt niet.
uwotm8?
Ik hou meer van de woorden openminded en experimenteren.
Ik ook :D
Moet je "no homo" voor of na dat je genomen wordt zeggen of kan je het ook gewoon de hele tijd roepen?
:roflol: Ik zeg dat altijd op het einde. Iets in de trend van: euhm, was echt heerlijk, maar toch niet mijn ding".
Wat is er mis met adil? Het liefst had ik ook een andere naam gekozen, maar jah, niks aan te doen.
Liefst hele tijd maar je kan daar afspraken over maken.

Maar srs nu laten we zn topi niet verpesten.
:roflol: ik zie het al voor me: je wordt keihard geragd van achteren terwijl je de hele tijd schreeuwt: NO HOMO, NO HOMO, NO HOMO.

lekker trollen in mijn topic vind ik leuk, als ik maar kan bijhouden hoe aak ik train en wat ik tijdens een training doe.
Afvallen? Ik hoop dat je droger worden bedoeld.

Adil, heb jij nog toevallig een leuke nichtje?
Ik zou het niet erg vinden als ik een kilo of wat spier verlies, zolang ik maar niet slechter presteer.

He genoeg leuke nichtjes, maar allemaal in de bergen.

Ik zou het niet erg vinden als ik een kilo of wat spier verlies, zolang ik maar niet slechter presteer.

He genoeg leuke nichtjes, maar allemaal in de bergen.

Wat doen ze daar in de bergen als ik hier ben? Dat is niet echt wijs van ze zeg... ze missen een ekte ekte spetter :roflol:

Vergeet biet dat ze ook meer lift dan jullie bijde.

Gisteren een korte, maar intensieve sessie.
10 minuten crosstrainer.

Supersetx5 zonder rust:
Pull up x10
Push up x30
Squat x50

Bij de laatste ronde werd ik een beetje misselijk, maar dat weerhield mij er niet van om het af te maken.

2 minuten rust.

supersetx2 zonder rust:
Pull up x10
Dippen x15

2 minuten rust.

Super setx3 zonder rust:
sit ups x40
planks 90 sec
legraise x20

10 minuten crosstrainer.

Terug
Naar boven