kurgan
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
kurgan zei:houd ie van massages geven of krijgen? ben kieskeurig hoor![]()

ander likt hij hem wel roze voor je.Mr. B.I.G. zei:Ik denk dat het hem weinig uitmaakt zolang je aarsje maar lekker rose is!!!![]()

you must spread blablabla.....prachtig ehhehehePumpin' zei:PM (ongeveer want snel gewist):
"hey ben jij dat op jouw avatar? zou je 70 euro per uur willen verdien door voor mannen uit de kleren te gaan? Hoe verder je in je handelingen gaat mag je zelf bepalen, hoe verder hoemeer je verdient"
"dat je niet zo'n goed lichaam hebt maakt niet uit. Met een goede kop en grote pik kom je ook een heel eind"
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Centaur zei:

Frenkpie zei:ben jij dat op die foto? wil je wellicht eur 70 per uur verdienen? het betreft muscle worship en dat houdt in dat je bij mannen thuis uit de kleren gaat voor geld. veel hetero´s doen het om snel wat geld bij te verdienen. wat je zelf toelaat en/of doet bepaalt het uurtarief.
![]()
die kreeg ik dus ook 
KaLe zei:Raar dat ik geen PM heb gekregen. Zo'n huppeld dildopaard op mijn avatar kan behoorlijk goed sterren oprekken..

Frenkpie zei:ben jij dat op die foto? wil je wellicht eur 70 per uur verdienen? het betreft muscle worship en dat houdt in dat je bij mannen thuis uit de kleren gaat voor geld. veel hetero´s doen het om snel wat geld bij te verdienen. wat je zelf toelaat en/of doet bepaalt het uurtarief.
![]()