MuscleMeat

"geld nodig voor je supps en roids?? PM musclemassage voor goede verdienste

musclemassage zei:
ziet er goed uit marky. ben je nog in staat tot wat meer ipv al dat bullshit??

In mijn PM box nog wel. Hij heeft iig bewondering voor me fysiek. Alleen jammer voor hem dat ie me tampaloerie niet te zien krijgt.

Misschien kan T me zijn IP effe pasen, zal ik een paar gasten zijn richting opsturen die er niet vies van zijn om in z'n sterretje te poren. :D

ipv al dat bullshit ??????

Hij had het over mijn topic over glaasjesdraaien.

volgens mij is het gewoon mars weer, en anders moeten ze die gast ff op laten nemen in het gekkenhuis voor homo's

Kan 1 van de admins kijken welke members bij in zn 'buddy' list heeft toegevoegt? :D

Nou hij is wel behoorlijk serieus iig... maja ik zal welles vragen of hij ook werk heeft om dit werk voor vrouwen te doen. Dan doe ik het wel :)

Banned, dit soort crap plaatst hij maar op marktplaats of zo.

Doet me denken aan een ex collega.

Die was zwaar gay en probeerde op bedrijfsfeestjes ook mensen te strikken voor een 'gezellige' avond. :rolleyes:

Ook probeerde hij via mail contact te maken. Ik was ooit een half jaartje geleden de lul. Uiteindelijk heb ik na 2 subtiele mailtjes terug dat hij moest kappen mij even wat harder opgesteld (figuurlijk dan). Een mailtje dat als hij doorgaat er verstrekkende gevolgen aan zouden komen binnen en buiten kantoor (oeps, dat was een bedreiging! :D ) bracht uitkomst.

Hij had ook iets met 'massage' in z'n mailadres, vandaar dat ik er nu opkom.

Ik heb ook een PM gekregen van hem met dank aan Pumpin ;) :D

damn. Vroeger (toen ik er aardig goed uitzag) zou ik dit echt wel gedaan hebben! Voor 70/u ga ik rustig de gay Chippendales nadoen.

Helaas zal dat nu, met 25% vet, niet meer gewenst zijn. :( ;)

dj_phreak zei:
damn. Vroeger (toen ik er aardig goed uitzag) zou ik dit echt wel gedaan hebben! Voor 70/u ga ik rustig de gay Chippendales nadoen.

Helaas zal dat nu, met 25% vet, niet meer gewenst zijn. :( ;)

In dit geval gaat het ook om coïtusuele handelingen bij kerels.....well.....not in their lifetime.

pro's en semi pro's doen dit regelmatig om geld bij te verdienen...

Maar dan wel zonder coïtus uiteraard... (hoop ik)

JimmyH zei:

Meeste vrouwen geilen niet zo op enorm opgepompte spieren. Tis meer voor de invloedrijke gays in de sport. Ffkes lekker strippen op de maandelijkse gay avond en hup daar kan weer een kuurtje betaald worden.

MrJ zei:
Doet me denken aan een ex collega.

Die was zwaar gay en probeerde op bedrijfsfeestjes ook mensen te strikken voor een 'gezellige' avond. :rolleyes:

Ook probeerde hij via mail contact te maken. Ik was ooit een half jaartje geleden de lul. Uiteindelijk heb ik na 2 subtiele mailtjes terug dat hij moest kappen mij even wat harder opgesteld (figuurlijk dan). Een mailtje dat als hij doorgaat er verstrekkende gevolgen aan zouden komen binnen en buiten kantoor (oeps, dat was een bedreiging! :D ) bracht uitkomst.

Hij had ook iets met 'massage' in z'n mailadres, vandaar dat ik er nu opkom.

als ik t niet dacht, alles is weer terug te leiden naar MrJ.

MightyDuck zei:
Meeste vrouwen geilen niet zo op enorm opgepompte spieren. Tis meer voor de invloedrijke gays in de sport. Ffkes lekker strippen op de maandelijkse gay avond en hup daar kan weer een kuurtje betaald worden.

haha of je gaat gewoon werken !?

of nog beter,, je wordt agrariër op je eigen zolder ;)

Leviathan zei:
In dit geval gaat het ook om coïtusuele handelingen bij kerels.....well.....not in their lifetime.
Nou, het gaat er schijnbaar vooral om dat je breed bent en een forse jongeheer hebt. Dus waarschijnlijk willen enkele mannen hun besnorde lippen op je sloopkogel zetten. Als je je ogen dicht doet, is het net een k*t met tanden. :) En mannen kunnen over het algemeen veel beter ppen dan vrouwen, dus je zal het stiekem nog lekker vinden ook. :)

Terug
Naar boven