MuscleMeat

Geloof in God neemt wereldwijd langzaam af

Heeft niets met geloven te maken, dat is nu eenmaal gewoon de regel. Als je het over een god hebt, schrijf je het met kleine letter. Als je het over de god uit het christendom hebt, dan moet je "God" schrijven.

God wordt namelijk in het christendom ook als eigennaam gebruikt, heeft dus niet enkel te maken met respect. Net zoals je Jehovah met hoofdletter schrijft.

+1

Nog nooit van gehoord, god met een hoofdletter schrijven. Ik geloof dan ook niet en zal het ook nooit met een hoofdletter schrijven.

• Topic Starter Topic Starter
Nog nooit van gehoord, god met een hoofdletter schrijven. Ik geloof dan ook niet en zal het ook nooit met een hoofdletter schrijven.

Ares is een god, Allah is een god en God is een god.
De christelijke god is een god die God heet, daarom de hoofdletter.
Is gewoon een grammaticale regel.

Bij mij neemt het geloof gek genoeg alleen maar toe. Ach, ik heb dan ook al zoveel gezien.
En heel veel bewijs gezien dat Jezus ook absoluut echt is en heel veel voor je doet als jouw persoonlijke vriend, zolang je er maar echt voor open staat :).

Bij mij neemt het geloof gek genoeg alleen maar toe. Ach, ik heb dan ook al zoveel gezien.
En heel veel bewijs gezien dat Jezus ook absoluut echt is en heel veel voor je doet als jouw persoonlijke vriend, zolang je er maar echt voor open staat :).

Toch fijn, zo'n imaginary friend.

Ik weet dat veel mensen er zo over denken, maar ik ben er gewoon van overtuigd, en dat heeft heel veel ervaringen gevergd alvorens dat ook gebeurde :).

Ben dankzij Jezus echt een beter, gezonder mens geworden dat bulkt van het zelfvertrouwen :).

Ik weet dat veel mensen er zo over denken, maar ik ben er gewoon van overtuigd, en dat heeft heel veel ervaringen gevergd alvorens dat ook gebeurde :).

Ben dankzij Jezus echt een beter, gezonder mens geworden dat bulkt van het zelfvertrouwen :).

Ik begrijp het wel hoor. Ik heb hetzelfde gevoel bij Justin Bieber.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik blijf me afvragen waarom mensen dan zoveel moeite doen om anti-god propaganda te verspreiden.

---------- Post toegevoegd Wed 18 Apr 2012 om 17:34 ----------

Enige verschil is dat Biebler geld aanneemt, terwijl Jezus zichzelf onzelfzuchtig opofferde :).

Maar snap je wel, hij maakt wel vette muziek :cool:

Eerst zet je in een topic dat je gay bent.
vervolgens ga je zeggen dat justin bieber vette muziek maakt.
Ik kijk naar je stats en je hebt 18 posts. Kloontje toevallig?

Agnost ben ik..

Ik blijf me afvragen waarom mensen dan zoveel moeite doen om anti-god propaganda te verspreiden.

Alsof je een kloon moet zijn om Justin Bieber te waarderen.

Nee nee, ik ben bi ;)

En dan mag ik hem nog wel vette muziek vinden maken, toch :)?

Ah ja, snap ik. Ik ben ook beslist niet zo'n mumbo jumbo gelovige. Het gaat mij om de moraliteit van Jezus, niet dat hij de ''Zoon'' van God zou zijn. Dat is voor mij de kern :). Ik ben ook veel te losbandig voor de gemiddelde gelovige, maar Jezus zocht die ook op, dus ja :D.

Ah ja, snap ik. Ik ben ook beslist niet zo'n mumbo jumbo gelovige. Het gaat mij om de moraliteit van Jezus, niet dat hij de ''Zoon'' van God zou zijn. Dat is voor mij de kern :). Ik ben ook veel te losbandig voor de gemiddelde gelovige, maar Jezus zocht die ook op, dus ja :D.

Oh nee dat bedoel ik niet. Ik ben ook gelovig. Ik geloof alleen niet dat iemand justin bieber echt goed kan vinden :p maar mij maakt het niks uit ;)

Ik kan het wel waarderen dat mensen verschillend zijn. Begrijp niet waarom zoveel mensen daar wel naar toe sturen. Iedereen moet maar hetzelfde denken en doen en als je dat niet doet, dan is er direct wat mis met jou. Ik vermoed dat het gedrag uit onzekerheid voortkomt. Samen sterker dan alleen ???:p

Ik weet niet zeker of je doelt op dit onderzoek? Is gewoon een constatering van een onderzoek wat sommige mensen een fijne ontwikkeling vinden. Is niet zo zeer "anti-god propaganda" Ik denk voor de rest dat de mensen die wel anti god propaganda verspreiden dat met dezelfde intentie doen als mensen die pro-god propaganda verspreiden, to create awareness.

Je bent wss een spatie vergeten, Je zus

Terug
Naar boven