MuscleMeat

Geloof je dat mijn vriend natural is?

this is why we cant have nice things

op een andere forum had je allemaal unawares die dinges zijden zoals "natural and bigger than frank zane? ofcourse he isn't natural idiot". de meeste die wel wisten wie het was zeiden ook niets. Grappig, toont aan hoe zielig en overdreven het natty disbelieve is in de fitness gemeenschap. (Steroids bestonden nog niet toen die foto was genomen btw)
gvd wat een bosmongool ben jij zeg... (no offence)

• Like
Waarderingen: mat
Alsof jij Russische vrienden hebt, wat een kut troll ben je ook

Hoe is het met je haren Arsy?

juicy as f**k. Ik zie de inject spots op zn delt.

op een andere forum had je allemaal unawares die dinges zijden zoals "natural and bigger than frank zane? ofcourse he isn't natural idiot". de meeste die wel wisten wie het was zeiden ook niets. Grappig, toont aan hoe zielig en overdreven het natty disbelieve is in de fitness gemeenschap. (Steroids bestonden nog niet toen die foto was genomen btw)

die dinges zijden, je weet zelf

die dinges zijden, je weet zelf

De zijde van een driehoek?of zijde v

De zijde van een driehoek?of zijde van een zijdenrups?

Ik vind dat het niet zou mogen uitmaken of je vriendje naturel is of niet. Zorg gewoon dat hij merkt dat het bespreekbaar is.

Dus ook de achterzijde :ds:

Geen-naam2.png

Uit de grond van mijn hart vind ik jou echt een mong**l.

Terug
Naar boven