Enjee
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 22%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Of gewoon omdat het zo verankerd zat in hun opvoeding en ze niet al te graag mengen met hun studies/onderzoek?
Dus omdat jij niet weet hoe je (of de mensheid) op deze aarde totstand is gekomen kies je ervoor om te geloven in een god zodat je een gedegen verklaring hebt?
Nou kijk, je had dus water en kleine eencellige dier... ach laatmaJa ik geloof wel in een God hoe komen we hier anders terecht he op deze aardkloot.

Of mischien omdat er nog geen ene theorie heeft kunnen hardmaken dat het bestaan van een bewuste superkracht achter 'de schermen' uitgesloten is?

) pas een paar jaar geleden heeft rome excuses aangeboden voor veroordeelde wetenschappers enzo...ik weet wel paar voorbeelden, bijvoorbeeld in de koran staat toch dat je geen varkensvlees mag eten omdat die dieren onrein zijn? Nou varkens zijn dus 1 van de meest bacterievrije dieren, die simpele gedachten komt dus van zo'n paar duizend jaar geleden.
Ook zeiden ze vroeger dat god de bomen en planten liet bloeien omdat ze niks anders wisten, dit jaar komt de zon een maand of wat eerder dan normaal en hoppa ineens komen alle bomen uit.. zal vast wel de bedoeling zijn geweest?
zo heb je nog veel meer achterhaalde dingen zoals natuurlijk dat alles om de aarde draaide vroeger (of is dat nog steeds zo volgens sommigen van jullie) pas een paar jaar geleden heeft rome excuses aangeboden voor veroordeelde wetenschappers enzo...
pantheisme is makkelijk herleidbaar tot zuiver atheisme hoor![]()

Of mischien omdat er nog geen ene theorie heeft kunnen hardmaken dat het bestaan van een bewuste superkracht achter 'de schermen' uitgesloten is?

Iets aannemen enkel en alleen omwille van het feit dat het onmogelijk is om het tegendeel te bewijzen is nogal "naief".
Als ik morgen dus ga verkondigen dat er in het middelpunt van de aarde lichtgevende wezentjes leven die zo nu en dan bovenkomen om een graancirkel te bouwen geloof je me dus ook?
Volgens mij heb je het hele voorafgaande niet zo goed begrepen, of sterker nog lees je enkel die post van me en verbind je daar je conclusies aan wat het zegt over mijn inbreng in de hele conversatie.
Hint:
Ik ben een ongelovige.