Cyan
Huge Freak
- Waardering
- 9
Bij het lezen van deze met wijsheid doordrenkte post is het alsof ik Marco Borsato het keihard hoor zingen!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bij het lezen van deze met wijsheid doordrenkte post is het alsof ik Marco Borsato het keihard hoor zingen!

Hoort het leven zo te zijn? Zonder het gevoel dat je leeft. Hoort de wereld zo te zijn? Je laten denken dat niemand om je geeft. Horen mensen zo te zijn? Kil, koudbloedig met een dodelijke blik. En mensen doden uit naam der darwinisme/westers "beschaving", geeft dat hun een kick? Hoort de wereld zo te zijn? Al het goede en liefdevolle vervaagd. En ik vraag me heel vaak af; is vrede en het openstaan voor andere veel logischer gedachtegoed nou zo veel gevraagd?!
Toch is het hier saai zonder melkisgoed. Daarmee wil ik niet zeggen dat hij weer moet gaan posten, integendeel.
Het zou echter wel leuk zijn als een gelovige hier zijn standpunten zou willen verdedigen. Ik blijf het boeiend vinden hoe mensen tot een geloof komen.
) te spelen, in een rustig tempo.Als je vragen hebt kan ik ze denk ik wel beantwoorden. Trouwens alleen over de Bijbel, van andere boeken heb ik geen camembert gegeten.
Kan jij de wonderen uit de bijbel met behulp van natuurwetten verklaren?
Daar weet ik ook niet zoveel over.Tijd terug op National Geo ging het daarover, legden ze uit hoe 'bloed' in de zee kwam scheen een algensoort te zijn die een rode kleur kreeg door een bepaald proces. En de Rode zee waar doorheen gelopen werd kwam door een tsunami ofzo. Zo waren er nog een aantal voorbeelden zoals met die kikkers maar dat weet ik niet meer precies was wel een interessante aflevering, wil het graag nog eens terug zien.
Tijd terug op National Geo ging het daarover, legden ze uit hoe 'bloed' in de zee kwam scheen een algensoort te zijn die een rode kleur kreeg door een bepaald proces. En de Rode zee waar doorheen gelopen werd kwam door een tsunami ofzo. Zo waren er nog een aantal voorbeelden zoals met die kikkers maar dat weet ik niet meer precies was wel een interessante aflevering, wil het graag nog eens terug zien.
De Bijbel roept bij mij veel meer vragen op dan The Origin of Species.
)
)