MuscleMeat

Geloof jij in een god?

Peiling Peiling Geloof jij in een God?

• Ja ik geloof in een God, omdat:

Stemmen: 82 24,9%
  • Nee ik geloof niet, omdat:

Stemmen: 207 62,9%
  • ik weet het zo net nog niet.

Stemmen: 40 12,2%

• Totaal stemmers
    329
Status
Niet open voor verdere reacties.
Het perfecte voorbeeld van selectieve toepassing van kennis uit wetenschap, typisch voor gelovigen. Zo lezen ze ook de Bijbel, enkel de vinger op de passages leggen die hun dogma versterken en waar nodig een eigen draai aan geven. De ene keer een draai naar links, dan weer een keer naar rechts.

Melkisgoed weet niet eens dat er zoiets bestaat als, laten we zeggen, een geriatrische tak binnen de neurologie en sociologie en dat z'n beweringen gewoon kant nog wal raken. Die gast is te dom om kauwgom te kauwen en lopen tegelijk. Ik ben niet zo voor de beperking van de vrijheid van meningsuiting, maar ik zou het bannen van melkisgoed meer zien als postnatale abortus vanwege te laat geconstateerde encephalitis. Kwestie van humane oplossingen zoeken.

Nee, ik geloof in mezelf, en in nietzsche.

na je 27e komen je hersenen in verval

het valt me op dat het ALTIJD 70+ blanke oude mannetjes zijn die al jaren geen beurt meer hebben gekregen en die met de meest vreemde apensprookjes komen en het feitelijk noemen, kan ook niet anders met verveling en dementie op die leeftijd :)
Ik zie dat je uitdrukkelijk het feit negeert dat je eerdere argument volledig ontkracht is, en je gewoon verder gaat met trollen.

Melkisgoed weet niet eens dat er zoiets bestaat als, laten we zeggen, een geriatrische tak binnen de neurologie en sociologie en dat z'n beweringen gewoon kant nog wal raken. Die gast is te dom om kauwgom te kauwen en lopen tegelijk. Ik ben niet zo voor de beperking van de vrijheid van meningsuiting, maar ik zou het bannen van melkisgoed meer zien als postnatale abortus vanwege te laat geconstateerde encephalitis. Kwestie van humane oplossingen zoeken.

Nu snap ik hoe je aan je karma komt :D Heb je nog meer van die heerlijke one-liners?

Thank God I'm an atheist.

Luis Bunuel

En jij die net op de grens van 27 jaar zit en nog net geen verval in je hersenen hebt meegemaakt, kan met dure Latijnse woorden zeker ook uitleggen waarom mensen en dieren toch moeten slapen, terwijl cellen en bacterieen dat niet hoeven? Immers, we zijn toch maar rondvliegend energie die het probeert uit te houden, waarom slapen we dan?

En jij die net op de grens van 27 jaar zit en nog net geen verval in je hersenen hebt meegemaakt, kan met dure Latijnse woorden zeker ook uitleggen waarom mensen en dieren toch moeten slapen, terwijl cellen en bacterieen dat niet hoeven? Immers, we zijn toch maar rondvliegend energie die het probeert uit te houden, waarom slapen we dan?

U werpt iedere keer allerlei vraagstellingen op die u gebruikt als een soort van 'ultieme argumenten'. Op het moment dat deze op basis van feiten en bestaande theorieën worden tegengesproken of wanneer er logica hiaten worden aangewezen in uw gedachtesprongen negeert u deze om vervolgens een dag later weer iets te deponeren dat volledig uit context is gerukt of zelfs volledig debiel is.

Bent u autistisch, of gewoon zwakbegaafd?

edit: Of een hele vasthoudende trol, in dat geval; respect!

Laatst bewerkt:

Ik begrijp in de verste verte niet wat deze voor jou schijnbare tegenstelling zou moeten bewijzen, maar het is zeker een sterk staaltje ontwetendheid.

Dit is ongeveer even snugger als vragen waarom een vogel kan vliegen en een worm niet.

please-do-not-feed-the-troll.jpg

Melkisgoed lijdt aan Wernicke afasie.

U werpt iedere keer allerlei vraagstellingen op die u gebruikt als een soort van 'ultieme argumenten'. Op het moment dat deze op basis van feiten en bestaande theorieën worden tegengesproken of wanneer er logica hiaten worden aangewezen in uw gedachtesprongen negeert u deze om vervolgens een dag later weer iets te deponeren dat volledig uit context is gerukt of zelfs volledig debiel is.

dit is ook debiel. wil je nu zeggen dat autisten zwakbegaafd zijn. de klassieke autist wel maar er zijn er ook veel die een gemiddeld tot hoge intelligentie hebben. :hamer: de klassieke zit waarschijnlijk niet achter de pc maar naar een draaiende wasmachine te kijken

dit is ook debiel. wil je nu zeggen dat autisten zwakbegaafd zijn. de klassieke autist wel maar er zijn er ook veel die een gemiddeld tot hoge intelligentie hebben. :hamer: de klassieke zit waarschijnlijk niet achter de pc maar naar een draaiende wasmachine te kijken

Het niet in staat zijn om onderscheid te maken tussen figuurlijke en letterlijke uitspraken schijnt ook een kenmerk te zijn.

klopt, bij sommige wel. als je zegt:'de nacht valt' dan worden ze gek. ken trouwens iemand die ook autisme heeft en die kunnen niet met vreemde situaties omgaan. dus ze was aan het rijden, komt ze op de rotonde en toen gebeurde dr iets wat ze nie kende ofzo. heeft ze de auto op de rotonde stilgezet en toen dr uitgesprongen:lol:

Hahahaha om de twee bovenstaande posts.

Omg kerel, hoe kan je zo dom zijn :roflol:
Echt komaan, als dit niet als grap bedoeld is, is er serieus wat mis.

Bacteriën en cellen hebben geen zenuwweefsel, woor alle duidelijkheid. Dat zou belachelijk zijn.

Melk is inderdaad goed, maar zo nu en dan vis kan ook geen kwaad, daar het de hersenen voedt.

edit: Of een hele vasthoudende trol, in dat geval; respect!

weet je het niet, word je persoonlijk? ik dacht dat de charlatan darwin op alle vragen antwoorden had?

klopt, bij sommige wel. als je zegt:'de nacht valt' dan worden ze gek. ken trouwens iemand die ook autisme heeft en die kunnen niet met vreemde situaties omgaan. dus ze was aan het rijden, komt ze op de rotonde en toen gebeurde dr iets wat ze nie kende ofzo. heeft ze de auto op de rotonde stilgezet en toen dr uitgesprongen:lol:

per direct in laten slapen, zoals een echte darwinist beaamt. AAlleen de sterksten mogen overleven en zwakken moeten weg!

per direct in laten slapen, zoals een echte darwinist beaamt. AAlleen de sterksten mogen overleven en zwakken moeten weg!

Oke we zullen het nog maar eens vriendelijk aan je vragen: Kom eens met onderbouwingen voor wat je zegt. Je maakt allerlei claims en assumpties en je hebt nog niks wat je hebt gezegd op een intelligente, volwassen manier kunnen onderbouwen. Je uitspraken over darwin, darwinisme en darwinisten zijn op z'n minst haatzaaiend. We zijn je infantiele gebrabbel inmiddels spuugzat.

Melkisgoed, ga maar (in)slapen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven