MuscleMeat

Geloof jij in een god?

Peiling Peiling Geloof jij in een God?

• Ja ik geloof in een God, omdat:

Stemmen: 82 24,9%
  • Nee ik geloof niet, omdat:

Stemmen: 207 62,9%
  • ik weet het zo net nog niet.

Stemmen: 40 12,2%

• Totaal stemmers
    329
Status
Niet open voor verdere reacties.
weet je het niet, word je persoonlijk? ik dacht dat de charlatan darwin op alle vragen antwoorden had?

Charlatan
Een charlatan is een speciaal soort oplichter die voorziet in zijn behoeften door systematisch mensen te bedriegen over zijn afkomst, vaardigheden, intenties of prestaties. Een charlatan maakt gebruik van zijn charme. Het woord wordt ook wel gebruikt voor mensen die zonder zelf de bewuste intentie te hebben te misleiden ideeën of denkbeelden presenteren die zij zelf voor waar houden maar die de wetenschappelijke toets der kritiek niet kunnen weerstaan. In de geneeskunde spreekt men dan vaak van kwakzalverij.

Hoe vaak heb ik het al gezegd: ik ben agnost en ik geloof in de leer van Erick von Danicken.

Erich von Däniken
Von Däniken's run-ins with the law started at an early age. When he was a Boy Scout, he was brought before a judge to answer charges that he had taken money from the troop's treasury. In the 1960 time frame, Von Däniken worked in hotels and restaurants across Switzerland, and then he was convicted of fraud, serving a prison sentence for defrauding his boss at one hotel. In 1967, soon after Chariots of the Gods was published he was arrested and charged by Interpol with fraud and tax evasion for non-payment of $14,000.00. On behalf of the prosecution, he was ordered by the Court to undergo psychological examinations. The results of those examinations, made during a preliminary inquiry, were read during trial without (supposedly) the defense being allowed to cross-examine their authors.[5] During the investigation, authorities uncovered a large personal debt totaling about $700,000. Von Däniken was found guilty of embezzlement, and he served more than three years in Swiss prisons.[citation needed], Von Daniken stated in the preface of his book Return to the Stars that it was written while he was "in prison on remand". In 1982, that conviction was overturned by the Graubünden cantonal court. During his prison term, Von Däniken wrote his second book: Return to the Stars. His criminal convictions dogged von Däniken, who was at times not permitted visas to enter the United States, or some other coutries. That caused him to become a no-show at several speaking engagements, including a so-called "Legendary Times" San Francisco, Calif. seminar in May 2004.

By 1982, after further controversies, Von Däniken could not find a British or American publisher for his 10th book. Although in the past several years his theories have made a modest resurgence, a multi-million dollar theme park based on von Daniken's ideas and persona was a financial disappointment, and it was closed in November 2006 due to poor attendance.

Klaaswitz, wat een aannames. Je neemt nu aan dat Melkisgoed de Engelse taal meester is en bovendien nog inziet aan de hand van het stuk tekst dat juist Von Däniken de charlatan is, volgens de gegeven definitie. Is dat niet wat veel gevraagd?

Probeer je een beetje in te leven in je doelgroep en pas je aan joh.

Klaaswitz, wat een aannames. Je neemt nu aan dat Melkisgoed de Engelse taal meester is en bovendien nog inziet aan de hand van het stuk tekst dat juist Von Däniken de charlatan is, volgens de gegeven definitie. Is dat niet wat veel gevraagd?

Probeer je een beetje in te leven in je doelgroep en pas je aan joh.

:roflol: Neonak legt de vinger op de zere plekken :D

Oke we zullen het nog maar eens vriendelijk aan je vragen: Kom eens met onderbouwingen voor wat je zegt. Je maakt allerlei claims en assumpties en je hebt nog niks wat je hebt gezegd op een intelligente, volwassen manier kunnen onderbouwen. Je uitspraken over darwin, darwinisme en darwinisten zijn op z'n minst haatzaaiend. We zijn je infantiele gebrabbel inmiddels spuugzat.

Haatzaaiend omdat ik niet geloof in Darwin en zijn sprookjes en zelf nadenk=

Haatzaaiers zijn enkel darwinisten, hoeveel mensen zijn er gedood tijdens de darwinistische bewinden van hitler, mao en stalin=

ook deze darwinsite wordt voornamelijk toegejuichd door darwinisten*

[Link niet meer beschikbaar]

En wat moesten we lachen om die domme Zimbabwanen. Mugabe en zijn dievenbende drukten ongebreideld geld bij waardoor de Zimbabwaanse dollar waardeloos werd en bankbiljetten zoals hierboven mogelijk werden. Die domme Afrikanen hadden waarschijnlijk niet opgelet tijdens de geschiedenisles over de Weimar republiek, want toen ontstond er door vergelijkbare praktijken eveneens hyperinflatie. Maar nu Fed-baas Ben Bernanke de geldpers aanzet om de Amerikaanse staatsschuld op te kopen, staat iedereen opeens te juichen. Van Helikopter Ben was al bekend dat hij problemen oplost door er gewoon geld tegenaan te smijten, maar inmiddels is zijn bijnaam geëvolueerd tot Bomber Ben aangezien hij de afgelopen dagen een geldbommentapijt op de markt heeft gedropt. Dat kan goed gaan: lage rente betekent goedkoop investeren betekent herstel van de Amerikaanse economie. Maar het kan ook he-le-maal fout gaan als de wereld het vertrouwen in de dollar verliest en de koers van de dollar keldert. In de financiële wereld bestaat de cliché dat als Amerika niest, Europa verkouden is. Mocht de reddingspoging van Bernanke de mist ingaan, dan mag u die verkoudheid vervangen door een gezellige terminale ziekte.

lees de reacties van darwinisten eens...

Melkisgoed, geef nou eens aan waarom Mao, Stalin en Hitler darwinisten waren. Hitler was hooguit een gestoorde aanhanger van sociaal darwinisme maar nog beter gesteld was hij een voorstander van een maakbare samenleving d.m.v. eugenetica. Dat heeft geen donder te maken met Darwinisme.

Darwin liet de natuur zijn werk doen, Hitler en in mindere mate Mao en Stalin grepen zelf in op de ontwikkeling van hun bevolking of staten waar ze zeggenschap hadden.

Zal wederom geen antwoord krijgen, waarmee weer duidelijk wordt dat met Melkisgoed geen discussie valt te voeren.

Haatzaaiers zijn enkel darwinisten, hoeveel mensen zijn er gedood tijdens de darwinistische bewinden van hitler, mao en stalin=

De misdaden begaan hebben evenveel met Darwins inzichten te maken als Galileos ontdekking met klimaatverandering.

'Darwinistisch bewind' :roflol:

Melkisgoed bewijst dat survival of the fittest lang niet altijd opgaat.

Volgens mij lacht die gozer zich de kolere in thuis achter z'n pc, niemand heeft zo'n plaat voor z'n hoofd :roflol:

Ik denk het ook. Hoe noem je mensen die constant in de aandachtvragerij van trollen blijven trappen?
225px-DoNotFeedTroll.svg.png

Don't feed the troll!

Ik heb het wel een beetje te doen met "melkisgoed" en ik denk dat het nooit meer goed komt. Ik ga vanaf nu niet meer in discussie met hem en ik raad iedereen sterk aan dat ook niet meer te doen.

Dat heb ik tijden geleden al gedaan. :)

Hoort het leven zo te zijn? Zonder het gevoel dat je leeft. Hoort de wereld zo te zijn? Je laten denken dat niemand om je geeft. Horen mensen zo te zijn? Kil, koudbloedig met een dodelijke blik. En mensen doden uit naam der darwinisme/westers "beschaving", geeft dat hun een kick? Hoort de wereld zo te zijn? Al het goede en liefdevolle vervaagd. En ik vraag me heel vaak af; is vrede en het openstaan voor andere veel logischer gedachtegoed nou zo veel gevraagd?!

Hoort het leven zo te zijn? Zonder het gevoel dat je leeft. Hoort de wereld zo te zijn? Je laten denken dat niemand om je geeft. Horen mensen zo te zijn? Kil, koudbloedig met een dodelijke blik. En mensen doden uit naam der darwinisme/westers "beschaving", geeft dat hun een kick? Hoort de wereld zo te zijn? Al het goede en liefdevolle vervaagd. En ik vraag me heel vaak af; is vrede en het openstaan voor andere veel logischer gedachtegoed nou zo veel gevraagd?!

Dit stond op het Marokkoforum in het topic "gedichten voor zieligerds". Ik begin dit steeds meer priceless te vinden.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Bij het lezen van deze met wijsheid doordrenkte post is het alsof ik Marco Borsato het keihard hoor zingen!

Ik geloof niet in een god.Ik geloof alleen dat wat ik zie.En nu in 2009 is het nog steeds niet bewezen dat 'God' bestaat.En als het wel zo is,dan veroorzaakt ie een hoop puinhoop in de wereld.

Hoewel ik zelf een erg rustig karakter heb,op de een of andere manier heb ik het altijd aan de stok met gelovige mensen.Ik vind de meeste gelovige mensen ook zo hypocriet als ik weet niet wat.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven