MuscleMeat

Genoeg gezeik over Marokkanen...?

Peiling Peiling Stoppen met gezeik over marokkanen?

• Jah, ik vind het wel voort genoeg!

Stemmen: 35 59,3%
  • Nee man, ik wil er nog ff over door ouwehoeren!

Stemmen: 24 40,7%

• Totaal stemmers
    59

Koning Eenoog

Incognito
Elite Member
Waardering
5.498
Lengte
1m80
Massa
84kg
Vetpercentage
15%
Ok, ik zal de laatste zijn die het voor onze marokkaanse medemens op neemt. Maar ik ben toch van mening dat we nu wel genoeg over de onderwerp gezeikt hebben. Iedereen heeft zijn zegje gedaan, iedereen weet van elkaar hoe die r over denkt. Ik ben van mening dat het eens tijd is om er een beetje over op te houden. Het wordt r niet bepaald gezelliger op en de eindeloze discussies zijn allemaal hetzelfde en lopen uit op ergernis.

Wat vinden jullie er van, is het tijd om eens op te houden met de marokkanen bash of willen jullie er nog graag over door ouwehoeren?

Laatst bewerkt:
Rob G zei:
Ok, ik zal de laatste zijn die het voor onze marokkaanse medement op neemt. Maar ik ben toch van mening dat we nu wel genoeg over de onderwerp gezeikt hebben. Iedereen heeft zijn zegje gedaan, iedereen weet van elkaar hoe die r over denkt. Ik ben van mening dat het eens tijd is om er een beetje over op te houden. Het wordt r niet bepaald gezelliger op en de eindeloze discussies zijn allemaal hetzelfde en lopen uit op ergernis.

Wat vinden jullie er van, is het tijd om eens op te houden met de marokkanen bash of willen jullie er nog graag over door ouwehoeren?

Rob hiermee ben ik het een keer niet met je eens.

Sorry ik weet dat dit een BB board is, maar een discussie over problemen die ons allen aangaan, moet je imo overal en altijd kunnen voeren. In NL geldt de traditie van het vrije woord, laten we die traditie ook aub hier in ere houden.

• Topic Starter Topic Starter
Jah ok, maar er worden dagelijks 5 topics geopend die allemaal op hetzelfde uitlopen. Elke mening is al 50 keer gepost, iedereen weet hoe het zit. Een discussie over problematiek is natuurlijk ok, maar elke topic is hetzelfde...

Rob G zei:
Jah ok, maar er worden dagelijks 5 topics geopend die allemaal op hetzelfde uitlopen. Elke mening is al 50 keer gepost, iedereen weet hoe het zit. Een discussie over problematiek is natuurlijk ok, maar elke topic is hetzelfde...

Hiermee heb je gelijk, maar een het voeren van een discussie heeft als doel om standpunten uit te wisselen en elkaar te overtuigen van elkaars gelijk.
In de discussies van de afgelopen dagen zijn er een aantal members die het grote probleem met een deel van de Marokkaanse Nederlanders, gewoon totaal ontkennen dan wel bagatelliseren. Daarom alleen al moeten we deze discussies blijven voeren imo!
Ieder gezond weldenkend mens weet dat we in NL een major ****ing issue hebben met die lui.

Jah ik ben het zeker met je eens dat de discussie gevoerd moet worden. Maar laten we het dan beperken tot 1 of 2 topics en zorgen dat iedereen zijn mening onderbouwd. Als ik nu op nieuwe post druk zie ik meestal zo'n 5 a 10 topics waarin de mislukte integratie centraal staat.

Het blijkt nogal een heet onderwerp te zijn, en er zal ook altijd over geouwehoert worden, ik denk niet dat dit soort dingen echt te stoppen zijn.

idd kappen met die k*ttopics allemaal.

Discussiëren is altijd goed alleen er zijn wel erg veel topics. Maar van de andere kant, als het je niet interesseert lees je het toch niet…

Jah ok, maar het zorgt ook voor spanningen op het board. En het zal niet de eerste keer zijn dat we met de DBB-knokploeg iemand moeten overtuigen van ons gelijk. Dat was niet zo prettig afgelopen, dus lijkt het me verstandig dit soort situaties in de toekomst te vermijden :D

Laten ze in de politiek maar eens over die Marokkanen gaan zeiken.

Die houden zich behalve Wilders en enkele andere politici lekker op de achtergrond.

En in navolging van een gare- en geile- een apart Marok-hanenhok? Is dat geen idee?

In mijn ogen moet alles bespreekbaar zijn en wanneer een mening goed onderbouwd wordt met argumenten heb ik daar helemaal geen problemen mee... ook al staat het haaks aan wat ik zelf vind..maar dat is juist leuk aan discussieren.
Maar in dit geval gaat het buiten alle proporties.. ofterwel.. er worden volgens mij per dag een paar threads geopend over marrokanen en weet ik veel allemaal.. en het probleem is dat alle discussies altijd naar hetzelfde leiden... iedereen heeft zijn mening al gegeven (meerderen wel meerdere malen) en het is duidelijk dat niemand zijn mening zal veranderen... doorgaans wordt er veel gepraat in dit soort topics maar weinig gezegd...eigenlijk als ik het zo lees dan leiden die topics telkens weer tot zinloze discussies die vaak uit de hand lopen... ik heb zoeits.. maak gerust een politiek sub forum maar als je toch alléén over Marrokanen gaat hebben noem het gewoon een anti-Marroko-en-anti-islam sub forum....

Maargoed mij maakt het ook niet zo veel uit want als ik daar geen zin in heb dan lees ik het gewoon niet, maar het lijkt me wel jammer als members die het doorgaans wel goed met elkaar kunnen vinden en over alles en nog wat lullen hierdoor spanningen krijgen...

In het kader van vrijheid van meningsuiting hierbij mijn mening ;)

Laatst bewerkt:
precies als je er geen zin in hebt lees je het niet. Sommige mensen willen er wel over praten. Het zijn blijkbaar frustraties en daar moet je over kunnen praten. Soms luistert er iemand en soms niet. :D

ik durf er een tientje op te verwedden dat dit topic ook uitdraait als 1 van de 50 :D

kom maar op! Daar gaan we dan :D

Ze hebben me scooter nog!!

En mjin fiets hebben ze ook nog!

En mijn buur zijn auto hebben ze ook :mad:
Ik denk dat ze zich aan het voorbereiden zijn op een heuse mobilisatie.
Of mss gebruiken ze die vervoermiddelen om terug naar hun land te gaan toch?

Terug
Naar boven