- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

exarchos zei:Rob hiermee ben ik het een keer niet met je eens.
Sorry ik weet dat dit een BB board is, maar een discussie over problemen die ons allen aangaan, moet je imo overal en altijd kunnen voeren. In NL geldt de traditie van het vrije woord, laten we die traditie ook aub hier in ere houden.

Centaur zei:Het blijkt nogal een heet onderwerp te zijn, en er zal ook altijd over geouwehoert worden, ik denk niet dat dit soort dingen echt te stoppen zijn.

boogie zei:Maar veel irritanter vind ik het gezeik op de politiek, zoals bijvoorbeeld die Leviathan-dwaas ook weer in deze thread doet.
boogie zei:ik vind er niks mis mee (lees het al niet meer, leer hier sowieso weinig meer). Ontkennen dat er iets mis zit bij een grote groep Marokkanen is dom en ik ben wel de laatste die dat doet, echter een groot deel van de members hier die lijken bij het woord 'Marokkaan' meteen in ademnood te komen, in de diarree te raken en aids te krijgen. En dat gaat me een btje te ver, want zo erg is het nou ook weer niet.
Maar veel irritanter vind ik het gezeik op de politiek, zoals bijvoorbeeld die Leviathan-dwaas ook weer in deze thread doet. Ik word daar een btje moe van. In plaats van eens te komen met een aantal goeie oplossingen voor de problemen in dit land (het uitzetten van 3e generatie Marokkanen (nederlanders dus) hoort daar niet bij) wordt er alleen maar commentaar geleverd. Ik zou dus ook willen afsluiten met een beroemde quote:
"...ask not what your country can do for you: Ask what you can do for your country."
-John F. Kennedy-

Leviathan zei:Wat jij van me vindt interesseert me eigenlijk niets.![]()
Ik geef kritiek op de politiek en kan best met voorstellen komen hoe het IMO beter kan, alleen sinds wanneer luistert de politiek naar de burger?
Dus kom zelf maar lekker met voorstellen ipv Kennedy te quoten.
Ik wordt er niet voor betaald om een land te laten functioneren.

Zwaar belastingen betalen en daardoor voor gratis uitkeringen zorgen voor werkloze (criminele) allochtonen? HET WORD JUIST HOOG TIJD DAT DE POLITIEK INGRIJPT LINKSE RAKKER!!!!boogie zei:"...ask not what your country can do for you: Ask what you can do for your country."

boogie zei:Nee kerel, ik hou me liever bezig met constructief werk. Ik zou het niet kunnen om de hele dag te debatteren om vervolgens nog geen reet opgeschoten te zijn. Toch lief dat je nog aan me denkt
hier, dat is wat je in je karma zegt. Dus jij wil dus in feite beweren dat we niks opschieten met politiek bedrijven. Blijf dan idd maar mooi constructief werk verrichten bouteschat![]()

mss moet je zelf eens de politiek in, ik hoorde dat Wilders nog wat mensen zocht 
als je het zo stelt ben ik het ook volkomen met je eens. Maar dan moet je ook toegeven dat vele threads die hier geopend worden over die foute groep Marokkanen het telkens hebben over de Marokkanen in het algemeen. Mensen roepen vaak maar gewoon wat. Ook aangaande de politiek, alsof ze in Den Haag totaal niet bezig zijn met wat er in Nederland gaande is. En daar zit mijn frustratie. En dat ik die misschien wat vervelend verwoord daar heb je wel gelijk in, ik moet ook nog veel leren blijkt maar weerZelda zei:Beste boogie, wat is toch de reden dat sommige mensen altijd zo aggressief uit de hoek komen als iemand wat naars zegt over minderheden? In plaats van mensen dwaas te noemen en sarcastische opmerkingen te maken kan je toch ook uitleggen waarom die mensen ernaast zitten?
En over die derde generatie: Het grootste deel van de Marrokanen (en andere minderheden) is inderdaad prima geïntegreerd en volwaardig Nederlander. Maar er zijn er ook een hele hoop die zichzelf eerst als Moslim dan als Marrokaan en helemaal niet als Nederlander beschouwen, dus waarom zo krampachtig roepen 'het zijn Nederlanders'? Deze lui voelen totaal geen verantwoordelijkheid voor of betrokkenheid met de Nederlandse samenleving en datvind ik een gevaarlijke ontwikkeling, omdat het er steeds meer worden.
En dat komt echt niet doordat ze door 'racistische' Nederlanders in een hoek worden gezet. Tot een paar jaar geleden werd het probleem immers doodgezwegen en toch namen de problemen in de 25 jaar daarvóór net zo hard toe als in de afgelopen paar jaar waarin er vaker naar hen wordt gewezen.
)boogie zei:Verder zou ik graag alsnog een paar plannen/oplossingen van Leviathan of anderen zien, ben ik namelijk oprecht geïnteresseerd in. Zodoende kan dit mss een nuttige Marokkanenthread worden (sticky?)
. Eigenlijk ben ik het met alle punten wel eens. Ik ben alleen tegen het intrekken van het paspoort, ben je eenmaal Nederlander dan vind ik dat dat niet meer teruggedraaid kan worden. Al was het maar omdat de desbetreffende persoon dan in geen enkel land meer toegelaten zal worden, imo een vreemde situatie. Ik ben overigens wel tegen een dubbele nationaliteit.