MuscleMeat

Genoeg gezeik over Marokkanen...?

Peiling Peiling Stoppen met gezeik over marokkanen?

• Jah, ik vind het wel voort genoeg!

Stemmen: 35 59,3%
  • Nee man, ik wil er nog ff over door ouwehoeren!

Stemmen: 24 40,7%

• Totaal stemmers
    59
boogie zei:
Ik wil wel even opmerken dat jouw voorstellen indien uitgevoerd, imo de nederlandse samenleving nou niet echt ingrijpend zullen veranderen. Dus ik ben benieuwd waarom je nou zo'n hekel aan de politiek hebt.

De criminaliteit zal er zeker op achteruit gaan, met als direct gevolg een veiligere samenleving. Iemand doodslaan op straat met je maatjes? Ga maar 25 jr zitten!

Ik heb geen hekel aan de politiek, mits correct toegepast. Er wordt alleen vaak niet adequaat genoeg gehandeld

Oww ja....ik bedoelde ook het innemen van het Nederlands paspoort in geval van dubbele nationaliteit. Anders is het zelfs in strijd met de Mensenrechten geloof ik.

Laatst bewerkt:
Na 25 jaar zitten komt zo iemand er niet beter uit, of denk je van wel?

Geloof je?
Zulken dingen zou je eigenlijk zeker moeten weten.
Dit klinkt wel mooi maar of je het meent is een tweede :D

Damn, toen ik KaLe zn bericht las dacht ik "yeah wright!" maar hij heeft nog gelijk ook nog!!:D:D

Ik ben er ook voor die discussies te sluiten. Waar ik wel voor ben is een ondergrondse terreur organisatie met als fuhrer Leviathan die aanslagen gaan beramen op niet integrerende-criminele Marokkanen.

Johny zei:
Damn, toen ik KaLe zn bericht las dacht ik "yeah wright!" maar hij heeft nog gelijk ook nog!!:D:D

Ik ben er ook voor die discussies te sluiten. Waar ik wel voor ben is een ondergrondse terreur organisatie met als fuhrer Leviathan die aanslagen gaan beramen op niet integrerende-criminele Marokkanen.

Hahahahahahahha,... ;)

Terug
Naar boven