AndroidHealthClinic

German Volume / Russian Bear

Moonsorrow

Novice
Waardering
0
Lengte
1m90
Massa
95kg
Halloa!

Iemand ervaring met bovenstaande trainingsmethoden? Zo ja, hoe beviel het en welke (goede?) resultaten heb je geboekt?

Grtn

Moons. :rocker:

Wat is russian bear?

beware-the-russian-bear.jpg

:roflol: oh dear oh dear

wel GV gedaan. was wel heftig, je gaat gegarandeerd bezweet de sportschool uit. spierpijn als een malle enuhm.... je kunt er best wel tot het gaatje gaan.

Ik snap alleen niet waarom 10 x flat benchpress meer zou opleveren dan 5 x flat en 5 x incline.

Hoe maak je vooruit gang bij RB ? door elke week te verhogen of hoe werkt dat precies?

• Topic Starter Topic Starter
... blijkbaar weinig ervaringsdeskundigen...

Ik heb GVT zo'n 3 a 4 weken volgehouden, respect voor diegene die het langer vol hebben gehouden. Wat is dit saai zeg.
Je zal er best de nodige progressie mee boeken (spierpijn tot en met) maar het was niet het schema voor mij. Schema waar ik wel lekker op ging was het variabele fitness schema (staat hier ook ergens vernoemd onder een sticky)..

Wat het echter is met dit soort schema's, wat voor een ander werkt hoeft voor jou niet te werken. Ik zou zeggen, probeer het gewoon en zie waar het schip strand..

Trainse ;)

• Topic Starter Topic Starter
Thx!

Ik doe t nu n week of twee en t bevalt goed...! Je gaat goed kapot na 10 zware sets! :D

Jow

Terug
Naar boven