- Waardering
- 1.793
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 117kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
na de tijd ook nog moeten kotsen in de douch gelukkig was er niemand want anders was dat wel erg schamen.
haha thanks
nee dat is luppie hahaha 

eerst dacht ik dat ook al.. maarja ik vond het een naaiend om te zeggen en het blijkt dat je het zelf bent![]()

thanks

laatste 2 setjes zijn dodelijk.Heftig man die GVT!
Bij welke set begint het echt ****ed up te worden?
verder vond ik het een matige training, komt denk ik omdat ik iets onder mn onderhoud eet. maarja kben deze week 1,5kg afgevallenthanks manje voeding is echt netjes ouwe!
wel vet om eens te proberen dat uber hoge volume.
blijf je volgen
nee

thanks, ja gewone dips maar het is heel moeilijk evenwicht houden omdat ik tussen een powerrack dip en dat ding trilt alle kanten op.niks opzich, gewoon een harde training.
alleen dips (tricep dips neem ik aan).
is wel erg lastig om 10 x 10 uit te voeren lijkt mij, als dat je lukt op het eind is dat wel heel knap
sowieso al respet voor je 70 dips

nee, ik probeer zo explosief mogelijk te trainen.Hou je je ook aan het tempo dat wordt voorgeschreven?
Exercise
Sets
Reps
Tempo
Rest Interval
A-1 Decline Dumbbell Presses, Semi-Supinated Grip(palms facing each other)
10
10
4 0 2 0
90 sec
A-2 Chin-Ups (palms facing you)
10
10
4 0 2 0
90 sec
B-1 Incline Dumbbell Flyes
3
10-12
3 0 2 0
60 sec
B-2 One-Arm Dumbbell Rows
3
10-12
3 0 2 0
60 sec
4 seconden neer, 0 seconden vasthouden, 2 seconden terug omhoog, 0 seconden vasthouden...

thanks, ik weeg nu 90kg.
jah het is opzich wel vol te houden hoor, heb nu bijv nog spierpijn in mn benen van woensdagGoed aan het volhouden zie ik, mooi.
Kotsen in de douche....;vettig![]()
ik vind het heerlijk die spierpijn geeft een voldaan gevoel