Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zij heeft al laten weten aan me geen comeback te maken hier en dus ook niet wenst deel te nemen, je mag je stem nog veranderen.
ga nou niet doen alsof je het jammer vind, iedereen hier weet wel dat het forum beter af is zonder haar.

ga nou niet doen alsof je het jammer vind, iedereen hier weet wel dat het forum beter af is zonder haar.

Ik heb het even moeilijk om het sarcasme gehalte van deze post in te schatten
Ik heb haar heel even proberen te overtuigen maar ze weigert resoluut
Ben ik dan echt zowat de enige hier die geen problemen had met haar aanwezigheid![]()

Kan me voorstellen dat ze weigert.. Ik geloof dat haar hele FB geplunderd werd toen ze zich hier aanmeldde enzo.. Kan me voorstellen dat ze haar poezelige gezichtje liever niet meer met ons deelt.
Maar jij bent zelf ook een beetje gek hé![]()
![]()

Ja, aanvankelijk was ze boos en schreeuwde ze hoe the hell(93) ik aan haar FB pagina was geraakt maar nu zijn we toch al een hele tijd bevriend, ik mag haar wel![]()
Zij heeft al laten weten aan me geen comeback te maken hier en dus ook niet wenst deel te nemen, je mag je stem nog veranderen.
Done!

Done!
qua chick heb ik niet iemand die nog niet in het lijstje staat
edit:
Je hebt de verkeerde flexx123 getagged trouwens in de OP (met een enkele x)