AndroidHealthClinic

Get busy with Kraft

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Goed getraind! Je moet bensjen eens iedere rep negatief doen, erg lekker is dat!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.524
sq 3x3 90
bp 2x1 115
pull up 5x5 bw
pull over 2x25 17
db fly 2x15 17

laatste twee oefeningen voelde ik wel

• #2.526
Zie dat niet in je log staan

• #2.528
ben benieuwd!

• #2.530
Nog getraind vandaag?

Ik heb weer eens een update gedaan:o

Ik zal voor mijn grote schare logvolgers even een goede, lekkere en sterke training posten. Oh, jij hebt ook geupdate? Zal zo ff 'nette training' posten.

sq 3x3 90
bp 5x4 80
dl 2x1 177,5
rear lat. raise 2x10 17
legcurl 4x5 82

volgende keer dl maar weer in schuur doen. Gaat toch beter als het 'zwaarder' gaat

:roflol:

Hoe is het broeder? long time no speak man..

Ik zal voor mijn grote schare logvolgers even een goede, lekkere en sterke training posten. Oh, jij hebt ook geupdate? Zal zo ff 'nette training' posten.

sq 3x3 90
bp 5x4 80
dl 2x1 177,5
rear lat. raise 2x10 17
legcurl 4x5 82

volgende keer dl maar weer in schuur doen. Gaat toch beter als het 'zwaarder' gaat

Goed getraind!

• #2.533
de 5x4x80 bp
jij bent nogal een bencher
haal je hier nou wel een beetje voldoening uit

• #2.535
de 5x4x80 bp
jij bent nogal een bencher
haal je hier nou wel een beetje voldoening uit

Goede vraag! Ik haal hier idd geen voldoening uit. Maar dit schema verteld mij dit en ik hou me er aan. Als dit schema afgelopen is. Ga ik er weer flink tegen aan en ga ik niet meer op 60% mn oefeningen doen.

Als ik jou was had ik gekapt met dat schema kraft, ik heb het idee dat het allemaal een beetje bullshit is wat je zo'n training doet op 60%. Of heb je gevoel dat je progressie boekt qua fysiek dan, niet kracht of wat dan ook?

• #2.537
Als ik jou was had ik gekapt met dat schema kraft, ik heb het idee dat het allemaal een beetje bullshit is wat je zo'n training doet op 60%. Of heb je gevoel dat je progressie boekt qua fysiek dan, niet kracht of wat dan ook?

Die 60 % is opbouwen om weer in de flow te komen. Ik zal je nog is mn schema laten zien. Komende week zit ik in week 7

Check is wat ik allemaal op 90 procent moet doen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• #2.539
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven