Fitness Seller

Get busy with Kraft

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Ik blijf het een vet schema vinden!
Maybe dat ik ook eens zoiets ga doen komende zomer. Zal me nog eens in dit schema verdiepen.

Succes met je chest and back today!

Ik blijf het een vet schema vinden!
Maybe dat ik ook eens zoiets ga doen komende zomer. Zal me nog eens in dit schema verdiepen.

Succes met je chest and back today!

Bedankt gaat lukken!

Na deze week 3 weken: Doe ik een soort oplaadfase van 4 sets en maar 6 reps. Dan ga ik de gewichten verhogen kijken of ik door dit volume ook echt sterker ben geworden :)

Laatst bewerkt:
Benchpress: 10 sets/ 10reps

• Alle sets 55 kilo ;)

Bor: 10 sets/ 10 reps

• Alle sets 57 kilo

Deze twee oefeningen als supersets dus setje benchpress meteen erachter na een setje bor dan 90 seconden rust dan naar set twee benchpress meteen bor etc.

Dumbbell flyes: sets/reps 3/10

• Alle sets 15 kilo

Superset met flyes Hypers: sets/reps 3/10 60 seconden rust tussen supersets.

* Alle sets bw+ die 15 kilo dumbbell van flyes

Nice, dat is op zoveel sets/reps een hoop vooruitgang!

Benchpress: 10 sets/ 10reps

• Alle sets 55 kilo ;)
Bor: 10 sets/ 10 reps

• Alle sets 57 kilo
Deze twee oefeningen als supersets dus setje benchpress meteen erachter na een setje bor dan 90 seconden rust dan naar set twee benchpress meteen bor etc.

Dumbbell flyes: sets/reps 3/10

• Alle sets 15 kilo
Superset met flyes Hypers: sets/reps 3/10 60 seconden rust tussen supersets.

* Alle sets bw+ die 15 kilo dumbbell van flyes

Lekkere setjes op die bench man! Hoop wel voor andere kerels bij jou in de gym dat er meer dan één benh ter beschikking is :D Wel gewoon niet aantrekken lekker knallen zo :cool:

Bedankt! Ik voel nu wel een vochtbult op mijn rechterelleboog. Ik ben er even het 1 en ander over aan het lezen. Hopelijk gaat dat geen roet in het eten gooien mbt mijn schema.

@ Animal: Heb zelf een gym ;)

ik hoop dat het meevalt kraft , hoe is het gekomen denk je ? je hebt een home gym las ik , wat heb je allemaal aan spullen

Ik denk overbelasting van de training, ineens zat het er. Als ik er zo over lees gaat het niet vanzelf weg. Hopelijk loopt het toch af met een sisser

Gym:

• squatrek
  • bench
  • legcurl/extensions
  • roman chair
  • hometrainer
  • kettlebells
  • gewichten, halters en dumbbells uiteraard

Ik denk overbelasting van de training, ineens zat het er. Als ik er zo over lees gaat het niet vanzelf weg. Hopelijk loopt het toch af met een sisser

Gym:

• squatrek
  • bench
  • legcurl/extensions
  • roman chair
  • hometrainer
  • kettlebells
  • gewichten, halters en dumbbells uiteraard

mijn maatje heeft al een poosje last van zo'n plekje bij de elleboog - ziet er mooi uit man je lijstje

nu de mijne

powerrack
pulley ( low and high )
bench instelbaar en vlak
diverse soorten stangen voor de pulley /
diverse soorten barbels
160 kilo aan losse gewichten
db's tot 32 kg

Klinkt niet zo best die elleboog.

Inderdaad even goed in de gaten houden die elleboog Kraft! Niet te lang mee door blijven lopen als het zo blijft.

mijn maatje heeft al een poosje last van zo'n plekje bij de elleboog - ziet er mooi uit man je lijstje

nu de mijne

powerrack
pulley ( low and high )
bench instelbaar en vlak
diverse soorten stangen voor de pulley /
diverse soorten barbels
160 kilo aan losse gewichten
db's tot 32 kg

Ziet er goed uit gm!

Meeting @ kraft! :D

Nice training kerel

Hehe, ja dan moeten jullie eerst helemaal naar Danzig komen ;)

Klinkt niet zo best die elleboog.

Inderdaad even goed in de gaten houden die elleboog Kraft! Niet te lang mee door blijven lopen als het zo blijft.

Toen ik gisteren klaar was met trainen was het vochtige bult, nu is het vocht weg en alleen een klein beetje pijnlijk als ik er tegenaan zit. Ik denk niet dat het me weerhoudt om morgen te kunnen trainen.

Ik ga vanavond wel rust houden dus niet hardlopen ofzo. Ik kijk wel ff hoe het schip strandt.

Idd gewoon even rust houden als het aanblijft toch even voor de zekerheid langs de huisarts...
Bruut schema trouwens!

Toen ik gisteren klaar was met trainen was het vochtige bult, nu is het vocht weg en alleen een klein beetje pijnlijk als ik er tegenaan zit. Ik denk niet dat het me weerhoudt om morgen te kunnen trainen.

Mooi dat het wegtrekt! Zou k*t zijn als je na al je harde werken je schema niet af zou kunnen maken. Maar je zit bijna aan je 3 weken minder intensieve training dus kan je lichaam weer een beetje bijkomen ;)

Gym klinkt nice!! :thumb:

Ijs op die elleboog!
20 minuten er op, en dan lekker terug op laten warmen (zonder iets er op, dus gewoon kamertemp.)
En dat zo vaak als je wilt/kunt.
Imo het beste.
Het klinkt niet goed, dat vocht zat er niet voor niets...
Als ik ook maar de minste pijn voel, stop ik direct met trainen, en neem alle voorzorgsmaatregelen die nodig zijn om zo snel mogelijk weer te genezen. ;)

Idd gewoon even rust houden als het aanblijft toch even voor de zekerheid langs de huisarts...
Bruut schema trouwens!

Bedankt! Ik moet toch aan mijn schema houden en morgen gebruik ik niet echt m'n elleboog met de training. Alleen met standing barbell calve raise.

Mooi dat het wegtrekt! Zou k*t zijn als je na al je harde werken je schema niet af zou kunnen maken. Maar je zit bijna aan je 3 weken minder intensieve training dus kan je lichaam weer een beetje bijkomen ;)

Idd, maar probeer hoger in de gewichten te gaan.

Gym klinkt nice!! :thumb:

Ijs op die elleboog!
20 minuten er op, en dan lekker terug op laten warmen (zonder iets er op, dus gewoon kamertemp.)
En dat zo vaak als je wilt/kunt.
Imo het beste.
Het klinkt niet goed, dat vocht zat er niet voor niets...
Als ik ook maar de minste pijn voel, stop ik direct met trainen, en neem alle voorzorgsmaatregelen die nodig zijn om zo snel mogelijk weer te genezen. ;)

Bedankt voor de tip, zoals ik het nu aanvoel kan ik gewoon verder met het schema alleen als ik er op druk doet het pijn.

Toch iemand die het opvalt ;)

Morgen legs+abs :cool:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven