- Waardering
- 22.094
idd +1 de side laterals is een onderschatte oef , hier ga je kapot op
Bedankt voor jullie reacties

Net lekker hardgelopen.
45 minuten
Hartslag 154 avg
Cals 666
-----

Morgen borst+rug
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
idd +1 de side laterals is een onderschatte oef , hier ga je kapot op

Ik blijf het een vet schema vinden!
Maybe dat ik ook eens zoiets ga doen komende zomer. Zal me nog eens in dit schema verdiepen.
Succes met je chest and back today!

Benchpress: 10 sets/ 10reps
Bor: 10 sets/ 10 reps
- Alle sets 55 kilo
Deze twee oefeningen als supersets dus setje benchpress meteen erachter na een setje bor dan 90 seconden rust dan naar set twee benchpress meteen bor etc.
- Alle sets 57 kilo
Dumbbell flyes: sets/reps 3/10
Superset met flyes Hypers: sets/reps 3/10 60 seconden rust tussen supersets.
- Alle sets 15 kilo
* Alle sets bw+ die 15 kilo dumbbell van flyes
Wel gewoon niet aantrekken lekker knallen zo 
Ik denk overbelasting van de training, ineens zat het er. Als ik er zo over lees gaat het niet vanzelf weg. Hopelijk loopt het toch af met een sisser
Gym:
- squatrek
- bench
- legcurl/extensions
- roman chair
- hometrainer
- kettlebells
- gewichten, halters en dumbbells uiteraard
Bedankt! Ik voel nu wel een vochtbult op mijn rechterelleboog. Ik ben er even het 1 en ander over aan het lezen. Hopelijk gaat dat geen roet in het eten gooien mbt mijn schema.
@ Animal: Heb zelf een gym![]()

mijn maatje heeft al een poosje last van zo'n plekje bij de elleboog - ziet er mooi uit man je lijstje
nu de mijne
powerrack
pulley ( low and high )
bench instelbaar en vlak
diverse soorten stangen voor de pulley /
diverse soorten barbels
160 kilo aan losse gewichten
db's tot 32 kg

Inderdaad even goed in de gaten houden die elleboog Kraft! Niet te lang mee door blijven lopen als het zo blijft.
Toen ik gisteren klaar was met trainen was het vochtige bult, nu is het vocht weg en alleen een klein beetje pijnlijk als ik er tegenaan zit. Ik denk niet dat het me weerhoudt om morgen te kunnen trainen.

Idd gewoon even rust houden als het aanblijft toch even voor de zekerheid langs de huisarts...
Bruut schema trouwens!
Mooi dat het wegtrekt! Zou k*t zijn als je na al je harde werken je schema niet af zou kunnen maken. Maar je zit bijna aan je 3 weken minder intensieve training dus kan je lichaam weer een beetje bijkomen![]()
Gym klinkt nice!!
Ijs op die elleboog!
20 minuten er op, en dan lekker terug op laten warmen (zonder iets er op, dus gewoon kamertemp.)
En dat zo vaak als je wilt/kunt.
Imo het beste.
Het klinkt niet goed, dat vocht zat er niet voor niets...
Als ik ook maar de minste pijn voel, stop ik direct met trainen, en neem alle voorzorgsmaatregelen die nodig zijn om zo snel mogelijk weer te genezen.![]()

Eindelijk gehaald
In the pocket!!!!