XXL Nutrition

Get busy with Kraft

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Damn, gewoon overheen gelezen :o Eindelijk gehaald :D In the pocket!!!!

:cool:

Legs+Abs

Sets/Reps 10/10
Squat en leg curl als superset met 90 seconden rust

• Squat 95 10 sets (9 en 10de set bij rep 7 fail)

• Leg curl 38 10 sets

15 minuten tussen de eerste en tweede superset moest ff bijkomen.

Sets/Reps 3/15
  • Standing bb calve raise 130

Sets/Reps 3/20 Als superset met calve raise met 60 seconden rust.
  • Crunches

Jammer van de fail op de squat. Aan die fail te zien merk ik dat het toch een zwaar schema is. Nou ja, over 9 weken kan ik eindelijk een week rust nemen :thumb:

Gisteren pas 's nachts terug uit Hamburg vanavond training van gisteren inhalen. :)

Thanks Seagal!

Sets/Reps 10/10 90 seconden rust tussen supersets

• Bench dip bw+35
  • Hammer curl 16

Sets/Reps 3/10
60 seconden rust tussen supersets

• Bent over side raises 16 (2de set fail bij 6 en 3de set fail rep 5) :o
  • Lateral side raises 10 (2de set fail bij 5en 3de set fail rep 6) :o

Ik was al flink kapot van de eerste superset, misschien had ik toch niet moeten verzwaren bij de tweede superset, had ik minder snel gefaald.

Netjes, jammer van de fails. ;)

Pff wat een volumes. Lekkere training bro.
Je kan met een gerust hart straks lekker AZ gaan checken.....

Goede zondag

Keihard man, jammer van die fails alleen. Maar who care's volgende keer beter.
Pak je de volgende keer gewoon wat lichter zodat je wel aan je reps en sets kom?

Netjes, jammer van de fails. ;)

Ja, jammer had niet moeten verhogen

Pff wat een volumes. Lekkere training bro.
Je kan met een gerust hart straks lekker AZ gaan checken.....

Goede zondag

Gisteren al gespeeld (gewonnen)

Keihard man, jammer van die fails alleen. Maar who care's volgende keer beter.
Pak je de volgende keer gewoon wat lichter zodat je wel aan je reps en sets kom?

Ik ga nu komende drie weken lager in sets(4) en reps(6) maar ga wel het gewicht verzwaren.

Oh ja, succes met je herstel koek! Ik las het in een ander topic, erg vervelend allemaal.

Laatst bewerkt:
Gaat lekker hier terug Kraft! Lekker die supersetjes toch! Heb het deze morgen ook gemerkt dat je bij supersets beter niet te hard verzwaard, beginnen is niets maar elke rep die je doet word gruwelijker en gruwelijker :D

Goed dat je eens omslaat van trainingsregime, lekker groeien die boel :p

Gaat lekker hier terug Kraft! Lekker die supersetjes toch! Heb het deze morgen ook gemerkt dat je bij supersets beter niet te hard verzwaard, beginnen is niets maar elke rep die je doet word gruwelijker en gruwelijker :D

Goed dat je eens omslaat van trainingsregime, lekker groeien die boel :p

Nee nee het is nog steeds gvt maar moet nu drie weken het op deze manier doen.

After six of those five-day cycles, I recommend you do a three-week phase where the average set is six to eight reps, and do only four to six sets per body part over a five-day cycle, or you can do any other split that suits your recovery pattern.

En daarna 6 weken op deze manier
After this three-week block, you can return to the German Volume Training method by doing the following ten sets of six reps routine. In the exercises that are prescribed for 10 sets, use a load you'd normally be able to do 12 repetitions with. The goal in this phase is to do ten sets of six with that load.

Daarna denk ik dat ik helemaal klaar ben met dit principe :p

Lekker wel die gvt training, ga ik me ook eens in verdiepen als ik ff tijd heb :)De naam alleen al German Volume Training dwingt respect af :D

Lekker wel die gvt training, ga ik me ook eens in verdiepen als ik ff tijd heb :)De naam alleen al German Volume Training dwingt respect af :D

Is een stoere naam. Aangezien je veel herhalingen maakt en veel sets leek het me een verstandige keuze in de cut.

Laatst bewerkt:
Net hardgelopen.
45 minuten
Hartslag 153 avg
Cals 743

Morgen chest+back

Benchpress: 4sets/6reps

• Alle sets 77 kilo

Bor: 4sets/6reps

• Alle sets 67 kilo

Deze twee oefeningen als supersets dus setje benchpress meteen erachter na een setje bor dan 90 seconden rust dan naar set twee benchpress meteen bor etc.

Dumbbell flyes: sets/reps 4/6

• Alle sets 18 kilo

Superset met flyes Hypers: sets/reps 4/6 60 seconden rust tussen supersets.

• Alle sets bw+ die 18 kilo dumbbell van flyes

Snelle work out. Weer eens lekker wat minder reps en sets en wat kunnen verzwaren.

Laatst bewerkt:
pFIEUW, zware bench al!

Nice training! 4x6 zal wel een verademing zijn na 10x10 :D Die hypers +18 kg zal je wel goed gevoeld hebben denk ik zo...

Nieuw schema nu 4 x 6? of weekje deload.

Nette gewichten Kraft.
Wat heb je eigenlijk over gehouden aan die weken 10x10? Noemenswaardig? Of valt het een beetje tegen?

Was wel ff wennen na 7 weken in een keer 22 kilo erbij

Nice training! 4x6 zal wel een verademing zijn na 10x10 :D Die hypers +18 kg zal je wel goed gevoeld hebben denk ik zo...

Die dumbbell kon nog wel wat zwaarder maar ik voelde het zeker wel

Nieuw schema nu 4 x 6? of weekje deload.

Het is een herstel periode van drie weken dan ga ik verder met 10x6. Ik weet niet precies of het wijs is de gewichten te verhogen maar wil toch voelen dat ik in actie ben :D

Nette gewichten Kraft.
Wat heb je eigenlijk over gehouden aan die weken 10x10? Noemenswaardig? Of valt het een beetje tegen?

Ik kan wel even een tussentijdse reactie geven: Ik ben 4 kilo lichter en 3.3% bf volgens omron in vet gedaald plus ik voel me fitter en mentaal sterker.
Het is jammer dat ik niet telkens alle oefeningen correct heb kunnen uitvoeren waardoor ik zwaarder kon pakken, komt ook omdat ik niet met dit schema mijn cals heb verhoogd . De volgende keer dat ik dit schema ga doen verhoog ik het wel. Maar vind het een leuk schema om te doen en je moet voor de rest je eigen conclusies maar trekken of het iets voor jou zal zijn om in de toekomst een keer zo een schema te doen. :)

Bedankt voor de reactie mannen! Vanavond lekker avondje een dvdtje kijken op mn nieuwe tv :P morgen legs en abs.

Laatst bewerkt:
Goede training.
Begrijp eerlijk gezegd de gedachte er niet achter???!??
1 borst 1 rug 2 schouder oefeningen
Waarvan 2 compounds misschien heb je het al verteld - dan excuses- maar welk trainingsprincipe is dit?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven