Fitness Seller

Get busy with Kraft

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Goede training.
Begrijp eerlijk gezegd de gedachte er niet achter???!??
1 borst 1 rug 2 schouder oefeningen
Waarvan 2 compounds misschien heb je het al verteld - dan excuses- maar welk trainingsprincipe is dit?

Haha, maakt niet uit bro gisteren alleen borst en rug gedaan geen schouders erbij. Ik lees ook zoveel dagboeken weet soms ook niet wie wat doet maar ik doe German Volume Training (GVT). Hier een linkje als je er interesse in hebt.

Legs+Abs

Sets/Reps 4/6
Squat en leg curl als superset met 90 seconden rust

• Squat 100

• Leg curl 40

Sets/Reps 3/15
  • Standing bb calve raise 140

Sets/Reps 3/20 Als superset met calve raise met 60 seconden rust.
  • Crunches

Ging lekker. Zometeen kwark en wat walnoten eten.

Still on track éh! :thumb:

Tuurlijk Hum! Ik blijf doorgaan! Alleen heb ik morgen geen tijd om te gaan hardlopen wat wel op te planning stond. Ach, 1 keer cardio missen is niet zo heel erg;)
Ach, ik sla ook wel eens over, en ik heb een vet% van 97,8%... ;)

Nette squats!!

Ben echt benieuwd wat het schema zal brengen in een bulk.

Het verschil is te klein!
10 sets van 10 reps met 95kg Squat of 4 sets van 6 reps met 100kg is een te verwaarlozen verschil.
Hield je in? Tast je af?

Logisch dat het lekker ging, dit moet met twee vingers in je neus gegaan zijn!
Beulen Kraft, kom op!:cool:

Succes.:p

Ja, ik hield in. Ik zie deze drie weken meer als een herstelperiode van de vorige 6 weken en ook als oplaadperiode voor de komende 6 weken als ik 10x6 in supersetvorm ga doen. En ja idd, het is een snelle workout en het ging niet al te moeilijk :p Volgende week kan er wel weer wat op. Bedankt voor de succes toewensing.

Tegen die tijd heb ik waarschijnlijk ook al GVT geprobeerd:D
Lijkt me leuk om het verschil te zien.

Ik ben erg benieuwd hoe het jou zal afgaan. Ga je het ook in superset vorm doen? Want als ik het principe nog eens goed doorgenomen heb kan je het ook zonder supersets doen maar met minder rusttijd tussen de sets.

Ik ben erg benieuwd hoe het jou zal afgaan. Ga je het ook in superset vorm doen? Want als ik het principe nog eens goed doorgenomen heb kan je het ook zonder supersets doen maar met minder rusttijd tussen de sets.

Nee, ga het denk ik niet in superset vorm doen. Maar met 60sec rust ipv 90sec. Dit meer omdat ik geen zin heb om steeds door de gym te lopen, blijf liever gewoon bij mijn vaste bench zitten.

Lekker bezig terug Kraft! Goed dat je deze weken ziet als terug oplaadfase voor wat komen zal, is belangrijk je eigen lichaam te kennen!

Nee, ga het denk ik niet in superset vorm doen. Maar met 60sec rust ipv 90sec. Dit meer omdat ik geen zin heb om steeds door de gym te lopen, blijf liever gewoon bij mijn vaste bench zitten.

Is ook zwaar je moet eens weten hoe snel dan 60 seconden voorbij gaat

Lekker bezig terug Kraft! Goed dat je deze weken ziet als terug oplaadfase voor wat komen zal, is belangrijk je eigen lichaam te kennen!

Ja precies, ik ben al 6 weken non stop bezig meestal neem ik dan een week rust maar blijf nog 9 weken non stop doortrainen. Daarom ff rustig aan doen, thanks!

Sets/Reps 4/6 90 seconden rust tussen supersets

• Bench dip bw+40
  • Hammer curl 20

Sets/Reps 3/6
60 seconden rust tussen supersets

• Bent over side raises 16
  • Lateral side raises 10

3x1 minuut met kettlebell van 16 kilo zwaaien. Lang geleden dat ik dit deed moet ik vaker doen is toch wel lekker om met zo een kettlebell te zwaaien.

Prettig Pasen en van t weekend drop ik hier nog ff een hardlooptraining

45minuten joggen
Hartslag 163
Cals 831

Nette cardiosessie. :thumb:

45 minuten joggen!
Knap hoor.
In combinatie met je krachttraining een mooie evenwichtige combinatie! :thumb:

Je ben gesignaleerd samen met Hammerstein en Spong bij het nieuwe meer in Amsterdam. Weet je zeker dat je niet meer kcal verbrand hebt.?:D

Goede looptraining Kraft!

Thanks, ging lekker 150 cals meer verbruikt als anders.

45 minuten joggen!
Knap hoor.
In combinatie met je krachttraining een mooie evenwichtige combinatie! :thumb:

Ik voelde mn hams wel door die kettlebell training van vrijdag.

Je ben gesignaleerd samen met Hammerstein en Spong bij het nieuwe meer in Amsterdam. Weet je zeker dat je niet meer kcal verbrand hebt.?:D

Goede looptraining Kraft!

Lol. altijd handig zulke vrienden als je je een keer in de nesten werkt

Vanavond maar weer ff kettlebell swingen. Ik heb de smaak te pakken.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven