- Waardering
- 22.094
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Doe je dan ook gewoon zo van tussen je benen tot zo hoog mogelijk..?10 minuten met kettlebell gezwaaid. Ik had polar om toch 100 cals verbrand.

Doe je dan ook gewoon zo van tussen je benen tot zo hoog mogelijk..?
Hoeveel reps doe je dan..?
Die 5x20 reps van vanmorgen waren enorm intensief voor mij man!
Ik heb niet gekeken hoe lang ik daarmee bezig was.
Buffel ze morgen!![]()
Die bedoel ik inderdaad.Wat je in het filmpje tot 30 seconden ziet en ik heb geen idee hoeveel reps ik doe het 1 minuut dan weer even rust dan weer 1 minuut etc. Heb ook nog wat 'squats en deads' gedaan met 2 x16 kilo kettlebells.
http://www.youtube.com/watch?v=afkNpocs-z8

Je krijgt er de hartslag wel mee omhoog in ieder geval!Gylbert Yvel een bekende en gerespecteerde freefighter doet deze oefening ook in mijn gym.
Gylbert Yvel een bekende en gerespecteerde freefighter doet deze oefening ook in mijn gym.
Die bedoel ik inderdaad.
Alleen deed ik hem met twee handen tegelijk.
1 kettlebell van 24kg.
Damn hard...
Je krijgt er de hartslag wel mee omhoog in ieder geval!
Ik denk dat het een hele goede manier van trainen is, die op zich in ieder zijn training wel een plaats kan hebben.
Het is haast niet voor te stellen wat een impact zo'n oefening heeft op je lichaam als je het nog nooit hebt geprobeerd...
* Zeer korte explosieve training. (20/30 minuten training voor maximaal resultaat!)
* Krachttraining, flexibiliteitstraining en cardiotraining in één.
* Goede ontwikkeling van gripkracht door dikte van het handvat.
* Versterkt de totale rug en schouderpartij; kan dus zeer positief werken bij rugklachten.
* Kettlebell training verbetert de mobiliteit en is daardoor ook zeer geschikt voor ouderen.
* De Kettlebell is onverslijtbaar, gemakkelijk mee te nemen en geschikt voor iedereen.
Zo'n soorttraining zou mij ook wel liggen.
6 sets tekeergaan!
Dat is ook zo'n beetje het maximumdat ik kan hebben.
Als ik meer sets doe gaat dat ten koste van de laatste, en speelt de vermoeidheid te veel mee.
Keep it up rother!![]()
Zo, ik heb een aantal pagina's bekeken en het ziet er echt goed uit.
Zwaar schema!![]()
Ik had weer even last van een toetsenbord oprisping geloof ik...Mij ook hoor, maar wou eens afwisseling. Volgend schema ga ik ook laag in sets/reps wil de grote drie bij me verstevigen. Ik ben me al aan het orienteren op een nieuw schema maaar heb nog wel ff om rond te kijken (7weken)
Dan moet je eens gaan kijken bij Mike Diesel!Bedankt! Maar probeer mezelf niet teveel op de borst te kloppen. Als je eens kijkt wat sommige bijv in de trainingslogs omhoog tillen (itastallion67 en impo) en dressed black. Dan valt het zware toch best mee.

Mij ook hoor, maar wou eens afwisseling. Volgend schema ga ik ook laag in sets/reps wil de grote drie bij me verstevigen. Ik ben me al aan het orienteren op een nieuw schema maaar heb nog wel ff om rond te kijken (7weken)
Al enig idee wat je gaat doen of het een FB/ UB/LB of split schema wordt?