kearress
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 100
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hehe, eindelijkInderdaad zit de V er al goed in te komen. Kan helaas niets over je vooruitgang zeggen want dit is de eerste foto die ik van je zie. Maar nu je toch bezig bent, ook ff de andere kant showen he
En back double biceps ben ik ook wel benieuwd naar!

Vind dat je goede massa hebt. Definitie gaat vanzelf komen. Respect voor de -10 kg trouwens, zeker met het schema wat je nu volgt!
Ajjj met de billen bloot! Respect... maar als ik dit zie begrijp ik niet de kritiek die jij op mijn fysiek 3 maanden terug durfde te leveren. Dacht ook dat jij buffer was.
Maar ik zal geen haat strooien hier en oprecht mijn mening geven. Overall mass mag flink omhoog. Wel zie ik dat je traps aardig ontwikkeld zijn. Lats beginnen te komen alleen is deze positie niet ideaal om je lats vol aan te spannen. De eerste foto is volgens mij ontspannen genomen. Flink doorbuffelen dus.
Die kettlebells trekken mijn aandacht, ga ze waarschijnlijk ook eens aanschaffen. Waar train jij met die gewichten?

Mooi om te zien dat je het kan waarderen, en dat je de juiste motivatie hebt.
Zat zelf te denken aan 16 of 20kg. Alleen moet ik ff kijken waar ik het kan doen. We hebben overal houten vloeren.
Kuiten met een losse halter?
Is moeilijk te controleren lijkt me...
Goede training!![]()
Ik zie nu pas je foto; ziet er goed uit hoor. mooi Vvorm.
Die definitie komt vanzelf wel. Lekker hard buffelen en als je weer een kilo of 5 hebt gewonnen aan bodyweight kan je wat gaan cutten of wat is je plan/doel hierin?![]()

Lekker weer Kraft! Doe je die standing calf raises met barbell? En vindt je het niet lastig je evenwicht te bewaren dan?
Goede training weer éh?!
Heb je een idee hoeveel herhalingen je dan doet met die kettlebel, of tel je helemaal niet mee..?