XXL Nutrition

Get busy with Kraft

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
waar is de foto?????????

Sterke flys ook :eek:

• Topic Starter Topic Starter
Opnieuw neergezet, zag hem trouwens zelf wel.

Hehe, eindelijk :D Inderdaad zit de V er al goed in te komen. Kan helaas niets over je vooruitgang zeggen want dit is de eerste foto die ik van je zie. Maar nu je toch bezig bent, ook ff de andere kant showen he :D En back double biceps ben ik ook wel benieuwd naar!

Hehe, eindelijk :D Inderdaad zit de V er al goed in te komen. Kan helaas niets over je vooruitgang zeggen want dit is de eerste foto die ik van je zie. Maar nu je toch bezig bent, ook ff de andere kant showen he :D En back double biceps ben ik ook wel benieuwd naar!

Ben helemaal niet goed in poses maar heb er eentje toegevoegd. Front komt nog wel een keertje. Hier maar even meedoen :p

Vind dat je goede massa hebt. Definitie gaat vanzelf komen. Respect voor de -10 kg trouwens, zeker met het schema wat je nu volgt!

Vind dat je goede massa hebt. Definitie gaat vanzelf komen. Respect voor de -10 kg trouwens, zeker met het schema wat je nu volgt!

Thanks, je weet het, ik doe mijn best en blijf beulen. Alles kost tijd ook definitie, dus het komt vanzelf gewoon goed door blijven trainen

Ajjj met de billen bloot! Respect... maar als ik dit zie begrijp ik niet de kritiek die jij op mijn fysiek 3 maanden terug durfde te leveren. Dacht ook dat jij buffer was.

Maar ik zal geen haat strooien hier en oprecht mijn mening geven. Overall mass mag flink omhoog. Wel zie ik dat je traps aardig ontwikkeld zijn. Lats beginnen te komen alleen is deze positie niet ideaal om je lats vol aan te spannen. De eerste foto is volgens mij ontspannen genomen. Flink doorbuffelen dus.

Die kettlebells trekken mijn aandacht, ga ze waarschijnlijk ook eens aanschaffen. Waar train jij met die gewichten?

Nette V!

Ben benieuwd naar de frontpics

Ajjj met de billen bloot! Respect... maar als ik dit zie begrijp ik niet de kritiek die jij op mijn fysiek 3 maanden terug durfde te leveren. Dacht ook dat jij buffer was.

Mensen mogen op mij ook kritiek leveren, kan je alleen van leren. Daar log ik ook voor niet alleen voor de opmerkingen 'goed gedaan' en 'goede training'

Maar ik zal geen haat strooien hier en oprecht mijn mening geven. Overall mass mag flink omhoog. Wel zie ik dat je traps aardig ontwikkeld zijn. Lats beginnen te komen alleen is deze positie niet ideaal om je lats vol aan te spannen. De eerste foto is volgens mij ontspannen genomen. Flink doorbuffelen dus.

Ja, ik ben er nog lang niet, maar de lichtinval was ook niet echt lekker.Ik heb ook een lange tijd beetje aangekloot. Zoals je in mijn log kan lezen aan de motivatie en mentaliteit ligt het niet. Ik blijf beulen

Die kettlebells trekken mijn aandacht, ga ze waarschijnlijk ook eens aanschaffen. Waar train jij met die gewichten?

In mijn gym op zolder. Ik heb genoeg ruimte. Tip: koop niet meteen hele zware

Toch leuk dat je reageert niet verwacht :)

Nette V!

Ben benieuwd naar de frontpics

Zal je wel een keertje tegenkomen in mijn log ;)

Mooi om te zien dat je het kan waarderen, en dat je de juiste motivatie hebt.

Zat zelf te denken aan 16 of 20kg. Alleen moet ik ff kijken waar ik het kan doen. We hebben overal houten vloeren.

Mooi om te zien dat je het kan waarderen, en dat je de juiste motivatie hebt.

Zat zelf te denken aan 16 of 20kg. Alleen moet ik ff kijken waar ik het kan doen. We hebben overal houten vloeren.

Ik zou zelf beginnen met 16 kilo max. dat zijn al killers.

Legs+Abs

Sets/Reps 4/6
Squat en leg curl als superset met 90 seconden rust

• Squat 100

• Leg curl 45

Sets/Reps 3/15
  • Standing bb calve raise 160 (killer)

Sets/Reps 3/20 Als superset met calve raise met 60 seconden rust

• Crunches

Kuiten met een losse halter?
Is moeilijk te controleren lijkt me...
Goede training! :thumb:

Ik zie nu pas je foto; ziet er goed uit hoor. mooi Vvorm.
Die definitie komt vanzelf wel. Lekker hard buffelen en als je weer een kilo of 5 hebt gewonnen aan bodyweight kan je wat gaan cutten of wat is je plan/doel hierin? :thumb:

Lekker weer Kraft! Doe je die standing calf raises met barbell? En vindt je het niet lastig je evenwicht te bewaren dan?

Kuiten met een losse halter?
Is moeilijk te controleren lijkt me...
Goede training! :thumb:

Idd met losse halter, bedankt hum!

Ik zie nu pas je foto; ziet er goed uit hoor. mooi Vvorm.
Die definitie komt vanzelf wel. Lekker hard buffelen en als je weer een kilo of 5 hebt gewonnen aan bodyweight kan je wat gaan cutten of wat is je plan/doel hierin? :thumb:

Tot Augustus ga ik laag in cals blijven en veel cardio/kt met veel reps doen, daarna cleanbulken zoals dat zo mooi heet en laag in sets/reps blijven. En idd strak lichaam krijgen kost tijd, ik heb geduld. Hardlopers zijn doodlopers ;)

Lekker weer Kraft! Doe je die standing calf raises met barbell? En vindt je het niet lastig je evenwicht te bewaren dan?

Ik leg de halter in het squatrek zeg maar op kniehoogte dan til ik m eruit en idd als je niet stevig staat dan val je wel eens voor over maar sta met mijn gezicht tegen het squatrek aan dus kan er weinig fout gaan.

Laatst bewerkt:
Sets/Reps 4/6 90 seconden rust tussen supersets

• Bench dip bw+44
  • Hammer curl 24

Sets/Reps 3/8
60 seconden rust tussen supersets

• Bent over side raises 16
  • Lateral side raises 10

Kettlebell van 16 kilo zwaaien
  • 1 minuut
  • 1 minuut
  • 1 minuut

Volgende week weer 10sets/ 6 reps

Goede training weer éh?! :thumb:

Heb je een idee hoeveel herhalingen je dan doet met die kettlebel, of tel je helemaal niet mee..?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven