Fitness Seller

Get busy with Kraft

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Nette Bent over side raises!

• Topic Starter Topic Starter
Per minuut ja. Ik wil volgende keer wel reps tellen drop ik hier wel ff hoeveel reps ik ermee maak ;)
Ik was gewoon benieuwd, want ik zal eerlijk toegeven dat 20 reps met de 24kg zo ongeveer alle lucht uit m'n lichaampje zuigt dat ik heb... :o
De laatste dagen doe ik weer genoeg in de sportschool, maar als ik daar geen tijd voor heb, is de kettlebell training fantastisch! :thumb:
Alleen met kettlebells trainen is volgens mij ook gezonder dan die zware trainingen in de sportschool, maar die doe ik zo graag éh?! ;)

Ik was gewoon benieuwd, want ik zal eerlijk toegeven dat 20 reps met de 24kg zo ongeveer alle lucht uit m'n lichaampje zuigt dat ik heb... :o
De laatste dagen doe ik weer genoeg in de sportschool, maar als ik daar geen tijd voor heb, is de kettlebell training fantastisch! :thumb:
Alleen met kettlebells trainen is volgens mij ook gezonder dan die zware trainingen in de sportschool, maar die doe ik zo graag éh?! ;)

Het is leuk als je er een combi van kan maken. En als iemand een hekel heeft aan cardio dan kan trainen met kettlebells een leuk alternatief zijn voor cardio

Het is leuk als je er een combi van kan maken. En als iemand een hekel heeft aan cardio dan kan trainen met kettlebells een leuk alternatief zijn voor cardio
Jij snapt hem, maar je kan niet zo maar steeds met die dingen gaan staan zwaaien denk ik, dan herstellen je benen en rug denk ik haast ie meer...
Of je moet het met een hele lichte doen natuurlijk...
Whatever! :thumb:

V vorm is duidelijk te zien! Wat zijn je doelen? meer massa of ripped?

Bedankt! Eerst wat meer definitie en daarna clean bulken zoals dat heet meer massa

vanavond ff rond een meertje 6 km hardlopen :)

Dan zou ik gewoon goed en schoon gaan eten. Met monster harde compounds.

Dan ga je zeker massa pakken en word je waarschijnlijk nog wat droger ook.

Dan zou ik gewoon goed en schoon gaan eten. Met monster harde compounds.

Dan ga je zeker massa pakken en word je waarschijnlijk nog wat droger ook.

Ik zit eerst nog 6 weken aan gvt vast wil het wel afmaken denk dat ik dat daarna dan meteen ook ga doen, laag in sets/reps.

Loop langs een meertje waar ze hebben aangegeven met verf op het asfalt hoeveel kilometer je hebt gelopen. Ik deed 1 ronde: 6 km

35 minuten joggen
hartslag 160
600 cals

Ik wil niet zeuren, maar dat is volgens mij geen joggen meer. :p Flink snel man, gaat ook hard die calorieën dan. Netjes!

Dat is joggen aan aardig tempo, netjes, fijn weekend.

Ik wil niet zeuren, maar dat is volgens mij geen joggen meer. :p Flink snel man, gaat ook hard die calorieën dan. Netjes!

Haha ja, in 30 minuten 6 km joggen is 12 km/u best netjes idd. :p

Dat is joggen aan aardig tempo, netjes, fijn weekend.

Thanks Herkuul!

Benchpress: 10sets/6reps

• Alle sets 70 kilo

Bor: 10sets/6reps

• Alle sets 76 kilo

Deze twee oefeningen als supersets dus setje benchpress meteen erachter na een setje bor dan 90 seconden rust dan naar set twee benchpress meteen bor etc.

Dumbbell flyes: sets/reps 3/8

• Alle sets 19 kilo

Superset met flyes Hypers: sets/reps 3/8 60 seconden rust tussen supersets.

• Alle sets bw+ die 19 kilo dumbbell van flyes

Nergens een fail en de bench ging beter dan verwacht, volgende week zeker wat verhogen :D

Hey Kraft!
Ik blijf het toch een apart schema vinden ;)
Wel lekker dat je bench goed ging!
Hoelang duren jou trainingen eigenlijk gemiddeld?

Hey Kraft!
Ik blijf het toch een apart schema vinden ;)
Wel lekker dat je bench goed ging!
Hoelang duren jou trainingen eigenlijk gemiddeld?

Ja, ik merk dat er wel meer inzit. Ik schatte het beetje in met hoeveel ik 10 sets met 6 reps zou kunnen doen maar denk dat ik er volgende week 5 kilo opgooi.

Tijdens die 3 weken dat ik 4/6 deed zo een 30 minuten en met dit schema een uur.

Flink volume zeg! met jou conditie zit het wel goed zo te zien!

Superset, ik zou doodgaan!

Pittig hoor, supersets met maar 90sec rust ertussen!
Gingen de sets je niet wat te makkelijk af, anders is dat haast niet te doen lijkt me, zo weinig rust...
Maar ja, ik ben natuurlijk niet zo fit als jou.
Ik jog aan een 1,3km/uur voor een volle minuut! :D
Goede training, basic, intensief, lekker buffelen! :thumb:

Loop langs een meertje waar ze hebben aangegeven met verf op het asfalt hoeveel kilometer je hebt gelopen. Ik deed 1 ronde: 6 km

35 minuten joggen
hartslag 160
600 cals

600 kals in 35 minuten is meer dan netjes! Blijf je nu tot het eind van het schema 10x6 doen of wordt dat weer 10x10?

Flink volume zeg! met jou conditie zit het wel goed zo te zien!

Superset, ik zou doodgaan!

Kan jij ook makkelijk als ik die trainingen van je check ;)

Pittig hoor, supersets met maar 90sec rust ertussen!
Gingen de sets je niet wat te makkelijk af, anders is dat haast niet te doen lijkt me, zo weinig rust...
Maar ja, ik ben natuurlijk niet zo fit als jou.
Ik jog aan een 1,3km/uur voor een volle minuut! :D
Goede training, basic, intensief, lekker buffelen! :thumb:

Idd, het ging zeker makkelijk was ff schatten met hoeveel ik het zou moeten doen, volgende week doe ik bench met 75 kilo.

600 kals in 35 minuten is meer dan netjes! Blijf je nu tot het eind van het schema 10x6 doen of wordt dat weer 10x10?

Nog 6 weken 10x6 dan vind ik het wel welletjes ga ik ander schema doen.

Dit lijkt me wel mooi schema om te doen. Beetje kracht en massa ontwikkelen met dit schema

Morgen legs+abs

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven