XXL Nutrition

Get busy with Kraft

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Is german volume training. Vrij zwaar maar zeker wel te doen.

Ik had al een vermoeden door die 10 sets. :) Wist enkel niet dat het zo werd opgedeeld door de oefeningen om en om te doen en niet gewoon eerst 10x bench en dan 10x row. Of is dat je eigen twist aan het schema? :)

Ik waag er mij alleszins nog niet aan in de zomer, veel te warm. :D

Ik had al een vermoeden door die 10 sets. :) Wist enkel niet dat het zo werd opgedeeld door de oefeningen om en om te doen en niet gewoon eerst 10x bench en dan 10x row. Of is dat je eigen twist aan het schema? :)

Ik zal het voor je gaan doen! Begin augustus ga ik starten met dit schema :D

• Topic Starter Topic Starter

Je kan het op twee manieren doen: Zonder supersets dan 1 minuut rust tussen sets of met supersets en dan 1.30 minuten rust. Ik heb voor het laatste gekozen ivm met verkorting van totale trainingstijd + ik vind ook 1 minuut te snel voorbijgaan.

Dat merk ik ook met de assistance oefeningen die ik wel met 1 minuut rust doe is echt zo voorbij en ben je haast nog niet hersteld voor volgende set

Ik zal het voor je gaan doen! Begin augustus ga ik starten met dit schema :D

Haha, sterkte man. Ik raad je aan wat op te warmen met hoge volumes de weken ervoor. :D

Je kan het op twee manieren doen: Zonder supersets dan 1 minuut rust tussen sets of met supersets en dan 1.30 minuten rust. Ik heb voor het laatste gekozen ivm met verkorting van totale trainingstijd + ik vind ook 1 minuut te snel voorbijgaan.

Dat merk ik ook met de assistance oefeningen die ik wel met 1 minuut rust doe is echt zo voorbij en ben je haast nog niet hersteld voor volgende set

Zo, dat maakt het nog intensiever. Knappe prestaties dan.

Bedankt voor de uitleg. :)

No probs ;)

Na zo'n kort, makkelijk en licht schema ga je toch geen week vrij nemen zeker ???

:D
Nice bor btw ;)

Ik kijk er erg naar uit, Kearress. Maar toch, na zo een workout voel je je toch wel lekker voldaan.

Legs+Abs

Sets/Reps 10/6
Squat en leg curl als superset met 90 seconden rust

• Squat 105 (fail rep 5/fail set 9 rep 4/fail set 10 rep 4)

• Leg curl 50

Sets/Reps 3/15
  • Standing bb calve raise 130

Sets/Reps 3/20 Als superset met calve raise met 60 seconden rust

• Crunches

Nu ff tonijnsalade maken

Laatst bewerkt:
Funbenchin'

• 20x bar only
  • 15x30
  • 10x62
  • 5x90
  • 3x100
  • 1x105
  • 2x100
  • 3x100
  • 4x82

Paar volume pr's!! Joepie!!!!!!
hammer.gif

nette bench!

Zieke bench man!

Dikke sqauttraining ook gedaan woensdag :thumb:

Danke!, Herren.

Sets/Reps 10/6 90 seconden rust tussen supersets

• Bench dip bw+44
  • Hammer curl 26

Sets/Reps 3/8
60 seconden rust tussen supersets

• Bent over side raises 16
  • Lateral side raises 10

Maandag borst+rug

Nice Kraftie. Nu rusten en vreten he :D.

Nice! Lekker doorgaan zo en dan binnenkort je verdiende rust :D

netjes die dips!

Lekkere training en vooral die dip. Hoe voer je die uit? gebruik je steun/rustpunten of in 1 beweging?

Nice Kraftie. Nu rusten en vreten he :D.

Thanks Sneipert, ik ben idd lekker aan het rusten en van het zonnetje genieten.

Nice! Lekker doorgaan zo en dan binnenkort je verdiende rust :D

Yep yep yep :D Nog 1 week!

Ja, die dips liggen me wel.

Lekkere training en vooral die dip. Hoe voer je die uit? gebruik je steun/rustpunten of in 1 beweging?

Ik doe het op aparte manier: Ik zet mn bench dwars tegenover mijn curl/extension machine en daar dip ik tussen. Ik heb een dipbelt die eigenlijk gemaakt is voor dippen met een diprack maar ik hang de gewichten en ketting zo dat het over mn buik en liezen gaat en dat is vrij pijnlijk dus gebruik ik een grote handdoek die ik er tussen frommel. Anders is het niet te doen. Beetje moeilijk uit te leggen kan er ook geen plaatje van vinden. En dan, ja, gewoon de normale bewegingsbaan die je maakt met bench dips meestal hou ik de spanning ff vast op laagste punt van beweging.

Na die oefening ga ik staan met die dipbelt nog om me, pak ik de dumbbells en ga ik hammercurlen.

Okee. Duidelijke uitleg. Ik heb het beeld voor me. Ik zie sommige mensen aan de bovenkant rusten en dan haal je juist de spanning er af, maar onderin is een prima methode. Super.:)

Benchpress: 10sets/6reps

• Alle sets 80 kilo (set 9 fail 4/set 10 fail rep 4)

Bor: 10sets/6reps

• Alle sets 80

Deze twee oefeningen als supersets dus setje benchpress meteen erachter na een setje bor dan 90 seconden rust dan naar set twee benchpress meteen bor etc.

Dumbbell flyes: sets/reps 3/8

• Alle sets 20 kilo

Superset met flyes Hypers: sets/reps 3/8 60 seconden rust tussen supersets.

• Alle sets bw+ die 20 kilo dumbbell van flyes

Toch wat vooruit gegaan met vorige week

Woensdag legs+abs

Legs+Abs

Sets/Reps 10/6
Squat en leg curl als superset met 90 seconden rust

• Squat 105 ( vette off- day vandaag: geen focus+kracht na set 6/fail rep 2 gestopt)

• Leg curl 50 (Bij set 4 gekapt blaar op hiel barstte open, bb blijft een hobby ga niks forceren)

Sets/Reps 3/15
  • Standing bb calve raise 120

Sets/Reps 3/20 Als superset met calve raise met 60 seconden rust

• Crunches

-Rotdag vandaag merk echt dat het zwaar schema is. Net als vorige week kijk ik echt uit naar de week rust

Vrijdag armen en schouders

heavy schema idd, zou het zelf niet volhouden denk.

It is almost finished ,Her!

Net wat gebenched:

• 20x Empty bar
  • 15x 30
  • 5x 82
  • 3x 100
  • 1x 105
  • 1x 110 (zware spot)
  • 1x110 (zware spot)
  • 1x 105 (fail)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven