Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Nice trainingen.
Weinig ''werkreps'' hoezo dat zo? omdat je op kracht traint? Of omdat je nog net na je deload zit? Maak me wat wijzer haha!

Ik train twee trainingsdagen op kracht en twee op hypertrofie. Deze dag was hypertrofie en probeer ik 3 sets van 8 of 10 reps te doen.
Maar je hebt gelijk bij bepaalde oefeningen moeten de laatste sets ook met 8 reps dus eigenlijk moet ik met wat minder kilo liften.![]()
Thanks for the info. Te lui om gewicht eraf te halen haha!

Lekkere trainingen weer Kraft. Heb wel het idee dat jij seated front press zwaarder moet kunnen pakken?!
Ik werk er hard aan. Misschien omdat ik door de bench die ik ervoor doe al flink wat energie verloren heb.

Nice cgb. Hoe voelde de seated front press vandaag? Smakelijk en dat je er maar goed van mag groeien![]()

. Het is niet zo dat ik het gewicht van af de grond lift. Ik heb voor die stang maar 140 kilo aan schijven dus moet eigenlijk nieuwe erbij kopen. Ik los het probleem van te weinig schijven op door aan elke kant een kettlebell te hangen a 16 k.