Fitness Seller

Get busy with Kraft

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Hallo daar! Kdenk kom ff bij je buurten, es kijken uit was für Holtz du geschnitten bist!
Best beestig!

Voordat ik uitgebreid research moet doen, hoe vaak train je per week en wat is je doelstelling?

Goodmorning, ik zit altijd in dubio wat ik leuker vind: bb of pl dus noem het maar powerbuilden. Maar als natural bb wedstrijden doen met 194 lengte is k*t en voor pl wedstrijden ben ik ook niet sterk genoeg dus heel misschien over een aantal jaar een benchwedstrijdje maar met de stats die ik nu heb en gewicht zal dat nog wel een aantal jaar duren. :o

---------- Toegevoegd om 08:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:49 ----------

Heb ik gemist welke supp kraft?

Hulk Force

Is goede supp, zitten geen onzin dingen in.

hmmm, kep dat stukkie ff gelezen over Hulk-shizzle.... klinkt goed...

Ik vind het ook goed klinken ben eigenlijk normaal gesproken niet zo`n fan van al die mix supps. Hoe bevalt het je?

hmmm, kep dat stukkie ff gelezen over Hulk-shizzle.... klinkt goed...

Goede shake voor en na de training ook nog eens in de aanbieding. Je blijft toch een Nederlander, he?

Ik vind het ook goed klinken ben eigenlijk normaal gesproken niet zo`n fan van al die mix supps. Hoe bevalt het je?

Er zat ook een sampletje bij van No Beta das een booster voor het trainen die had ik bij mijn laatste training ook meteen alle 6 doorgeslikt dus ik moet eigenlijk even wachten tot vanavond. Maar er staat op dat je in 7 dagen 10% sterker gaat worden. Dus ik ben benieuwd! :P

Goodmorning, ik zit altijd in dubio wat ik leuker vind: bb of pl dus noem het maar powerbuilden. Maar als natural bb wedstrijden doen met 194 lengte is k*t en voor pl wedstrijden ben ik ook niet sterk genoeg dus heel misschien over een aantal jaar een benchwedstrijdje maar met de stats die ik nu heb en gewicht zal dat nog wel een aantal jaar duren. :o

hej sportertje, weleens aan HG gedacht dan ?

Goede shake voor en na de training ook nog eens in de aanbieding. Je blijft toch een Nederlander, he?

Er zat ook een sampletje bij van No Beta das een booster voor het trainen die had ik bij mijn laatste training ook meteen alle 6 doorgeslikt dus ik moet eigenlijk even wachten tot vanavond. Maar er staat op dat je in 7 dagen 10% sterker gaat worden. Dus ik ben benieuwd! :P

hehehe.... In mijn geval dan half-nederlander ;) maar toch, :D
Ik ga denk ik ook maar zo'n pot bestellen

Ben benieuwd wat jij ervan zal vinden Kwarkmixert

• Squat 135> 2x3 reps 130> 3x3 reps

• Sumo deadlift 130> 3x3 reps 172> 2x1 rep

• Legcurls 50> 2x10reps + 1x15 reps

• BB calf raise 172> 2x15 + 1x10 reps

Comment: Ik denk dat ik wel wat merk van de supp: Squat ging lekker en ik voelde dat ik nog over had bij de calf raises en legcurls daarom bij die oefeningen wat meer reps. Deadlift verhoog ik volgende keer niet meteen na de derde set met 32 kilo maar met wat minder. Kijken of het dan beter gaat :o

Sterke deadlift man, maar waarom doe je sumo en niet de gewone deadlift?

Ben benieuwd wat jij ervan zal vinden Kwarkmixert

• Squat 135> 2x3 reps 130> 3x3 reps

• Sumo deadlift 130> 3x3 reps 172> 2x1 rep

• Legcurls 50> 2x10reps + 1x15 reps

• BB calf raise 172> 2x15 + 1x10 reps

Comment: Ik denk dat ik wel wat merk van de supp: Squat ging lekker en ik voelde dat ik nog over had bij de calf raises en legcurls daarom bij die oefeningen wat meer reps. Deadlift verhoog ik volgende keer niet meteen na de derde set met 32 kilo maar met wat minder. Kijken of het dan beter gaat :o

Nice going Kraft ;) Zodra mijn salaris er is, ga ik meteen een pot bestellen, ik zal je mijn bevindingen wel laten weten ;) Thnx voor de tip!

Sterke deadlift man, maar waarom doe je sumo en niet de gewone deadlift?

Ik vind de lift met de sumo een stuk beter gaan bij mij dan de reguliere. En ook is dit een variant die meer focust op heupen en benen, dit is ook benen dag dus vandaar.

Nice going Kraft ;) Zodra mijn salaris er is, ga ik meteen een pot bestellen, ik zal je mijn bevindingen wel laten weten ;) Thnx voor de tip!

Ik dacht dat jij het rijk worden niet kon tegenhouden! Moet Kwark eerst wachten op zn salaris :rolleyes: ;)

172, sweet :D Super bezig Kraft.

Kan jij ook wel. Probeer maar is. Het lijkt meer dan het is.

Ik vind de lift met de sumo een stuk beter gaan bij mij dan de reguliere. En ook is dit een variant die meer focust op heupen en benen, dit is ook benen dag dus vandaar.

Ik dacht dat jij het rijk worden niet kon tegenhouden! Moet Kwark eerst wachten op zn salaris :rolleyes: ;)

Kan jij ook wel. Probeer maar is. Het lijkt meer dan het is.

hahaha, was het maar waar eh?

sterke poten heb je bro

• Bench 100> 8reps / 2 x 5 reps

• Front press 55> 3 x 7 reps

• Shrugs 152> 3 x 10 reps

• Bent over raises 12> 3 x 10 reps

• BB curls 40> 10 reps / 2 x 6 reps

Comment: vanmiddag 1.5 uur uiltje geknapt daardoor ging het wel lekker, denk ik

Overdag`s slapen for the win hehehehe:)

Mooie leven heb jij ook Kradt;)

Netjes gewerkt

ff knorren kan net het verschil maken... Als ik aan de crea zit wordt ik altijd onwijs moe, dus dan kan ik het ook niet laten een half uurtje onder mijn buro te liggen heerlijk...

Nice going on the iron, broeder :thumbs:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven