Fitness Seller

Get busy with Kraft

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Decline kan ook.
Maar wat zijn je doelen in de krachtsport... fysiek of kracht of beiden?

Goede massa al gozert , netjes!

Wanneer gaat de eerste kuur erin volgens mij ben je er klaar voor Henk:eek:

Dan moet je die gaan inlassen kerel, ff time out - hoort er ook bij man. Wel hard gewerkt, lekker branden met die lunges eh?

Henk ik wist nooit dat jij zo`n swinger was? Vroeger stond je altijd langs de kant van de dansvloer rough te doen met een flesje champagne.

Succes met deloaden bro.

probeer cardio erna te doen
tenminste als je vermindering van je bf wil

Goed schema, alleen zou ik wel 1 of 2 rug oefeningen erbij doen, bent over rows of pull ups.

sterke bench, sjezus...

Damn netjes Henkie hoe voer jij je oefeingen eigenlijk uit ? Rustig en gecontroleerd?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.010
  • #1.011
  • Squat 140> 2x3 + 1 rep / 110> 2x3

• Sumo deadlift 130> 5 / 140> 5 / 172> 2x1

• GHR on Roman chair (Experiment) > 3x8

• BB calf raise 172> 15 / 10

Comment: ging wel lekker vandaag alleen geen puf meer voor laatste set calf raise. Nu week deload.

Deadlift je met straps? geniet van je deload weekje :D

hoe ging het expiriment Henk met de GHR?

• #1.015
hoe ging het expiriment Henk met de GHR?

Cor, van horen zeggen doe ik deze oefening niet met het juiste materiaal. Namelijk met:

Ik doe de 'GHR' ook in dezelfde stand als hoe deze dame de hyperextension oefent op dit plaatje. Ik vind zelf dat ik de hamstring belast met deze oefening maar het is nog te vroeg om te beoordelen of de hams er echt goed van groeien. Ik laat 'hem' er nog wel in, in mijn volgende schema, maar ga ernaast ook de legcurls bij doen.

Nice pics , borst schouders vind ik een mooie combi, die doe ik ook next time

Nieuwe schema ziet er weer lekker uit! Lekker zwaar ook, schouders na borst. En lunges na squat is ook killing!!! Foto's zien er ook goed uit, lekkere massa al. Beetje minder pannekoeken met stroop 's ochtend mag dan wel weer ;)

• #1.018
Nice pics , borst schouders vind ik een mooie combi, die doe ik ook next time

Ben slechte poser moet bij volgende pics daar eens tijd aan besteden, en oja, ook een betere lichtinval doet wonderen.

Nieuwe schema ziet er weer lekker uit! Lekker zwaar ook, schouders na borst. En lunges na squat is ook killing!!! Foto's zien er ook goed uit, lekkere massa al. Beetje minder pannekoeken met stroop 's ochtend mag dan wel weer ;)

Vooral 1 minuut rust tussen de sets wordt killing. Ik weet niet of ik dat bij elke oefening kan volhouden maar ga mijn best doen. En ik heb je tip ter harte genomen. De pancakes zijn uit mijn dieet nu is het alleen maar havermout en brinta :p

aan't cutten bro, suc6 :)

• #1.020
Bf wil ik wel verlaagd hebben. In de avond maar weer hardlopen en carbs verminderen. Dan moet het lukken :thumbs:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven