XXL Nutrition

Get busy with Kraft

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Sinds tijden dat ik je log weer eens heb doorgebladerd, maar je bent er lekker bezig man!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.043
Lekker Henk , ik doe ook altijd ATTG dat is het echte mannenwerk jeweetzelff...

ATTG houden we er in.

Thanks Big guy!

Sinds tijden dat ik je log weer eens heb doorgebladerd, maar je bent er lekker bezig man!

Hey Koek! jammer dat je zelf niet meer logt. Leuk dat je weer eens komt kijken.

Vanavond: Max. banken + cardio

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ik vond deze oude foto nog van je ....

Hou je het nog een beetje vol Henk?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nice, harde werker!

• #1.047
Ivm meedoen race naar 150 kilo benchpress vandaag maxen op de bench.

Bechpress:

• 10xbar
  • 10x40
  • 6x60
  • 3x90
  • 1x120
  • 1x125
  • 1x125
  • 3x110
  • 3x110
  • 8x90

Cardio: 15 minuten hardlopen met intervalsprints.

Comment: dikke pr 125 bench. Ik voel dat er nog wel meer inzit :D

• Like
Waarderingen: X.
Gefeliciteerd met je PR je bench! Gaat lekker met die bench van je...

• #1.049
Mooi hoor, als ik het zo zie kun je de volgende keer wel 1 130'je proberen.

• #1.051
Mooi hoor, als ik het zo zie kun je de volgende keer wel 1 130'je proberen.

Haha. Ga ik volgende keer proberen. Ik merk dat mijn lift off sterker is dan de lock out. Dus moet me goed gaan focussen op het sterker maken van de tri's, bedankt.

Oh dat hoor je niet vaak, dan moet je borst wel sterk zijn. Close grips zijn misschien wel nuttig in dit geval, of evt partials met hoger gewicht.

• #1.053
Oh dat hoor je niet vaak, dan moet je borst wel sterk zijn. Close grips zijn misschien wel nuttig in dit geval, of evt partials met hoger gewicht.

Ik heb laatste maanden door speciale schema's maar weinig oefeningen gedaan voor de triceps maar morgen staat dit op het programma:
Chinnen
Deadlift
Shrugs
Dumbbell row
Hyperextensions

3 triceps oefeningen
2 Biceps oefeningen​

Zit alleen nog even te dubben wat voor triceps oefeningen ik ga doen. Zit te denken aan cgbp, skullcrushers en dumbbell triceps extension.

lijkt me een prima workout voor de triceps, dips zou je nog ipv extension kunnen doen.

Sicke bench trouwens!

• #1.055
lijkt me een prima workout voor de triceps, dips zou je nog ipv extension kunnen doen.

Sicke bench trouwens!

Ik heb een homegym waar geen dip apparaat is. Ik deed wel altijd bench dips met een dip belt maar die is gescheurd. En ik voel zonder weights niet dat ik mijn triceps train anders had ik de bench dips zeker wel gedaan.

• #1.056
  • Chinnen > 8/6/6/4

• Deadlift 130> 5/4/4/3

• Shrugs 130 > 4x8

• DB row 30> 2x8 / 2x5

• Hypers > 2x8 / 2x5

• CGBP 60 > 4x8

• Skullcrushers 30 > 4x8

• DB triceps extension 20 > 4x8

• DB incline curl 10 > 4x8

• BB curls 30 > 4x8

• BB wrist curl 40 > 4x8

• db reverse wrist curl 6 > 4x8

Comment: ik heb hier geen chinstang maar hier tegenover is een pleintje met een hangrek daar gechint. Was 1.45 uur bezig geweest met de oefeningen.

Laatst bewerkt:
Ziet er lekker uit Kraft! Skullcrushers zijn altijd lekker om te doen! Ben het er wel mee ens dat als je de mogelijkheid hebt om te dippen deze af te wisselen met tricep extensions. Verder heerlijke training! Enjoy the weekend!!!

• #1.058
Ziet er lekker uit Kraft! Skullcrushers zijn altijd lekker om te doen! Ben het er wel mee ens dat als je de mogelijkheid hebt om te dippen deze af te wisselen met tricep extensions. Verder heerlijke training! Enjoy the weekend!!!

Ik kan wel gaan bench dippen maar ik voel daar weinig van. Mijn dipbelt is gescheurd tijdens dippen met 40 kilo extra. En om nu weer een nieuwe te kopen voel ik weinig voor. Jij ook fijn weekend, K!

Morgen: Borst/schouders en cardio.

Waarom ga je niet eens dippen als laatste, heb je ook geen extra gewicht nodig:p

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven