The Xtralarge
Huge Freak
- Waardering
- 457
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 120kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
t*ring bikkel! Gewoon ff op de luchtplaats chinnen Henk.
**** ik vind het wel heel erg veel oefeningen bij elkaar. Had je nog wel een goede drive aangezien de training 1.45 uur duurde?
Pfff , je had er duidelijk zin in. Een hoop oef indeed. Niet een beetje teveel?
Hoe heb je het nu ingedeeld dan,
dag 1 in ieder geval;
rug, biceps, triceps en onderarmen
en de rest?
Ik ga weinig rust nemen tussen de sets, max 1 minuut en 4x8 herhalingen.
2x na een training hardlopen met sprints
Indeling is als volgt:
Borst/Schouders
Benen/Buik
Rug/Armen
Dag 1:
Bankdrukken vlak
Bankdrukken decline
Dumbbell Fly
Front Press
Side raises
Bent over Side raises
Dag 2:
Squat
Lunges
Leg Curl
Leg extension
Glute ham raise
Standing Calf Raise Barbell
Recht en schuine buikspieren
Dag3:
Bench
Dag4:
Chinnen
Deadlift
Shrugs
Dumbbell row
Hyperextensions
3 triceps oefeningen (skullcrushers/ triceps extension / cgbp)
2 Biceps oefeningen ( incline db curl / bb curl)
Onderarmen ( reverse en regular wristcurls)
Misschien dat ik er nog een oefening minder ga doen of extra maar even kijken na de eerste week hoe het verloopt. Ik wil mijn bench verbeteren omdat ik mee doe met topic 150 bench vandaar 1 dag maxen op de bench.
Dat is aardig wat volume wat je er doorheen jaagt, Kraft ... en ook nog eens drie spiergroepen trainen?
Veel succes met je training(-sdoelen), kerel!![]()
Doe biceps bij dag 1 henk en je bent klaar en hyperextensions zou ik ook niet doen als je net hebt gedeadlift.
Ik zat zelf te denken om de biceps op de max. benchdag toe te voegen. Ben dan toch snel klaar. Waarom kunnen hypers niet na de deadlift? Het is toch ook een rug oefening, Cor?
Erector Spinae ga je dan te veel belasten Henk. Ik had het ook een keer op deze manier in een schema verwerkt. Als ik dan heel zwaar had gedeadlift is imo die hyper nutteloos en hij is al helemaal stuk getraind. Doe hem gewoon als assistance op dag 1 dat had ik toen ook gedaan.
het kan
maar als je zwaar gaat met je biceps-training
en je gaat de volgende dag chinnen
tja dan weet ik weer niet of het verstandig is
met een dagje rust ertussen
no problemos
Dus op borst/schouders dag, 1 rug oefening als assistance toevoegen? Maar de dag erna moet ik dan gaan squatten wordt dat dan niet te belastend?
Leg extension kan volgende keer wel omhoog. Bedankt Kearress. Het gaat de laatste tijd wel lekker. Kijken of ik morgen mijn pr kan verbeteren op de bench. 130 gaan we proberen.

Beter duw je jezelf door de bank in plaats van gewicht naar 'plafond'.Gewoon denken dat je dat gewicht door het plafond moet duwen, kerel: komt helemaal goed!![]()