XXL Nutrition

Get busy with Kraft

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
t*ring bikkel! Gewoon ff op de luchtplaats chinnen Henk.
**** ik vind het wel heel erg veel oefeningen bij elkaar. Had je nog wel een goede drive aangezien de training 1.45 uur duurde?

Pfff , je had er duidelijk zin in. Een hoop oef indeed. Niet een beetje teveel?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.063
t*ring bikkel! Gewoon ff op de luchtplaats chinnen Henk.
**** ik vind het wel heel erg veel oefeningen bij elkaar. Had je nog wel een goede drive aangezien de training 1.45 uur duurde?

:haha:

Ik vind het eigenlijk ook. Komt mede doordat ik mijn onderarmen er ook bij train, dat hoeft eigenlijk niet. Scheelt ook weer een kwartiertje. Maar ja, hoe zou ik het anders moeten inplannen?

Pfff , je had er duidelijk zin in. Een hoop oef indeed. Niet een beetje teveel?

Ik was van 20.45 tot 22.30 bezig idd. Hele avond naar de filistijnen. Misschien dat ik de volgende keer op de max. bench dag mijn biceps ga trainen, scheelt toch weer 2 oefeningen.

Laatst bewerkt:
Hoe heb je het nu ingedeeld dan,

dag 1 in ieder geval;

rug, biceps, triceps en onderarmen

en de rest?

Dat is aardig wat volume wat je er doorheen jaagt, Kraft ... en ook nog eens drie spiergroepen trainen? :eek:

Veel succes met je training(-sdoelen), kerel! :D

• #1.066
Hoe heb je het nu ingedeeld dan,

dag 1 in ieder geval;

rug, biceps, triceps en onderarmen

en de rest?

Mijn schema stond 2 pagina's terug, Cor.
Vooruit:

Ik ga weinig rust nemen tussen de sets, max 1 minuut en 4x8 herhalingen.
2x na een training hardlopen met sprints

Indeling is als volgt:
Borst/Schouders
Benen/Buik
Rug/Armen

Dag 1:
Bankdrukken vlak
Bankdrukken decline
Dumbbell Fly

Front Press
Side raises
Bent over Side raises

Dag 2:
Squat
Lunges
Leg Curl
Leg extension
Glute ham raise
Standing Calf Raise Barbell

Recht en schuine buikspieren

Dag3:
Bench

Dag4:
Chinnen
Deadlift
Shrugs
Dumbbell row
Hyperextensions

3 triceps oefeningen (skullcrushers/ triceps extension / cgbp)
2 Biceps oefeningen ( incline db curl / bb curl)
Onderarmen ( reverse en regular wristcurls)

Misschien dat ik er nog een oefening minder ga doen of extra maar even kijken na de eerste week hoe het verloopt. Ik wil mijn bench verbeteren omdat ik mee doe met topic 150 bench vandaar 1 dag maxen op de bench.

Dat is aardig wat volume wat je er doorheen jaagt, Kraft ... en ook nog eens drie spiergroepen trainen? :eek:

Veel succes met je training(-sdoelen), kerel! :D

Hehe, als ik zo mijn laatste training bekijk denk ik ook van: 'wow!'. Bedankt Sig!

Doe biceps bij dag 1 henk en je bent klaar en hyperextensions zou ik ook niet doen als je net hebt gedeadlift.

• #1.068
Doe biceps bij dag 1 henk en je bent klaar en hyperextensions zou ik ook niet doen als je net hebt gedeadlift.

Ik zat zelf te denken om de biceps op de max. benchdag toe te voegen. Ben dan toch snel klaar. Waarom kunnen hypers niet na de deadlift? Het is toch ook een rug oefening, Cor?

Ik zat zelf te denken om de biceps op de max. benchdag toe te voegen. Ben dan toch snel klaar. Waarom kunnen hypers niet na de deadlift? Het is toch ook een rug oefening, Cor?

Erector Spinae ga je dan te veel belasten Henk. Ik had het ook een keer op deze manier in een schema verwerkt. Als ik dan heel zwaar had gedeadlift is imo die hyper nutteloos en hij is al helemaal stuk getraind. Doe hem gewoon als assistance op dag 1 dat had ik toen ook gedaan.

Ik was van 20.45 tot 22.30 bezig idd. Hele avond naar de filistijnen. Misschien dat ik de volgende keer op de max. bench dag mijn biceps ga trainen, scheelt toch weer 2 oefeningen.[/QUOTE]

het kan
maar als je zwaar gaat met je biceps-training
en je gaat de volgende dag chinnen
tja dan weet ik weer niet of het verstandig is
met een dagje rust ertussen
no problemos

• #1.071
Erector Spinae ga je dan te veel belasten Henk. Ik had het ook een keer op deze manier in een schema verwerkt. Als ik dan heel zwaar had gedeadlift is imo die hyper nutteloos en hij is al helemaal stuk getraind. Doe hem gewoon als assistance op dag 1 dat had ik toen ook gedaan.

Dus op borst/schouders dag, 1 rug oefening als assistance toevoegen? Maar de dag erna moet ik dan gaan squatten wordt dat dan niet te belastend?

het kan
maar als je zwaar gaat met je biceps-training
en je gaat de volgende dag chinnen
tja dan weet ik weer niet of het verstandig is
met een dagje rust ertussen
no problemos

Ik denk dat ik dat dan ga doen met een dag rust ertussen en onderarmen trainen haal ik er ook uit.

Dus op borst/schouders dag, 1 rug oefening als assistance toevoegen? Maar de dag erna moet ik dan gaan squatten wordt dat dan niet te belastend?

Ja dat is k*t idd. Kijk maar Henk misschien moet je hem eruit laten op je rugdag...of op een andere dag doen.

• #1.073
Ik kijk wel ff, Cor. Thanks!

• Bench 90> 3x8 / 1x5

• Decline bench 60> 4x8

• Flyes 12> 4x8

• Front press 45> 4x8

• Side raise 12> 4x8

• Bent over side raise 12> 4x8

• Cardio: 15 minuten hardlopen met sprint intervals

Comment: ik had nog flinke spierpijn van vorige work out, maar het ging wel lekker. Met aantal oefeningen de gewichten verhoogd.

Morgen: legs + abs

• #1.074
  • Full squat 100> 5/3/4/5

• Lunges 45> 2x8 / 2x6

• Leg curl 50> 4x8

• Leg extension 30> 4x8

• Roman chair GHR > 4x8

• BB calf raise > 172> 3x10

• Crunches > 3x15

• Side crunches > 10/10/10

Comment: Squat ging vorige keer beter :rolleyes: Leg extension kan volgende keer wel omhoog.

Woensdag: max. benchen +biceps en cardio

Heb altijd respect voor lunges na squats! Lunges are KILLING!!! Lekkere calf raise ook!

• #1.076
Bedankt Kearress. Het gaat de laatste tijd wel lekker. Kijken of ik morgen mijn pr kan verbeteren op de bench. 130 gaan we proberen.

Sehr schön, Kraft!

Bedankt Kearress. Het gaat de laatste tijd wel lekker. Kijken of ik morgen mijn pr kan verbeteren op de bench. 130 gaan we proberen.

Gewoon denken dat je dat gewicht door het plafond moet duwen, kerel: komt helemaal goed! :D

Of, beter nog: dat je schoonmoeder op je gezicht zit en je haar wilt wegduwen ...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven