XXL Nutrition

Get busy with Kraft

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Benchpress 100> 8 / 6 / 5 / 3
  • Incline bench 60> 4 / 5 / 5 / 4
  • Db flyes 14> 4x8
  • Frontpress 50> 4x8
  • Shrugs 130> 4x8
  • Side raises 10> 4x8
  • Bent over side raises 10> 4x8
  • Cardio: 20 minuten hardlopen

Comment: vrijdag was ik de shrugs vergeten te doen dus vandaag ingehaald. Incline ipv decline gedaan, want ik vind decline niet zo comfortabel gaan op mijn bench. Was verder een lekker training.

Dinsdag: legs + abs

geen verkeerde training K
was je op bij de schuine bench?
je flyes moeten toch hoger kunnen dacht ik zo bescheiden;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.122
geen verkeerde training K
was je op bij de schuine bench?
je flyes moeten toch hoger kunnen dacht ik zo bescheiden;)

Van de flat benchpress ben ik al helemaal uitgeput van. Heb incline al tijden niet gedaan moet het rustig opbouwen idem met flyes. Ga de flyes sowieso niet gruwelijk zwaar pakken. Ik heb geen zin in blessures door een bij-oefening.

Verstandig , ik doe flyes ook niet zwaar. Mij is ooit wel verteld dat flyes goed zijn voor de aanhechtingen

• #1.124
Verstandig , ik doe flyes ook niet zwaar. Mij is ooit wel verteld dat flyes goed zijn voor de aanhechtingen

Tuurlijk krijg je er sterkere aanhechtingen van, maar ik doe ze meer zodat de borst compleet gevormd wordt. Dat kan niet alleen met de reguliere benchpress daar heb je ook incline/decline en flyes voor nodig.

sterke bench!

nette fly's toch is geen simple oefening

Mee eens: beter een goede uitvoering met een lager gewicht dan een waardeloze beweging met een gewicht om te laten zien hoe stoer je bent! ;)

P.S. Kraft, dat laatste ben jij wel :D

Je bent je incline weer aan het opbouwen...die verhouding zou ander wel tikkie zoek zijn.
Deftig om nog even zo;n shrug eruit te persen, nice

• #1.128
Mee eens: beter een goede uitvoering met een lager gewicht dan een waardeloze beweging met een gewicht om te laten zien hoe stoer je bent! ;)

P.S. Kraft, dat laatste ben jij wel :D

:o Valt best mee. Idd, ik ga voor een assistance oefening niet mijn pectoralis uitscheuren.

Je bent je incline weer aan het opbouwen...die verhouding zou ander wel tikkie zoek zijn.
Deftig om nog even zo;n shrug eruit te persen, nice

Idd, had trouwens de incline ook standje te hoog gezet was een veredelde frontpress, maar was ook al 'op' door de flat bench. Kon trouwens die shrugs wel zwaarder pakken.

Bedankt bro's, vandaag zijn mn supps niet binnengekomen. Morgen weer trainen dus dan heb ik ze wel nodig. :(

wat voor supps heb jij dan nodig?

• #1.130
wat voor supps heb jij dan nodig?

Echt nodig heb ik het niet, maar laatste tijd vind ik hierop trainen http://www.sportfood.nl/shop/product_info.php?cPath=80&products_id=443 wel lekker om eerlijk te zijn. (pre- en pro workoutshake)

Caseine nacht eiwit wil ik ook eens proberen http://www.sportfood.nl/shop/product_info.php?cPath=55&products_id=419

En heb soms wel eens pijntjes in gewrichten daarom glucosamine http://www.sportfood.nl/shop/product_info.php?cPath=52&products_id=207

oh basic spul :) dacht gelijk aan boosters en dat soort onzin :D

Je gaat lekker hoor kraft.
Hoe ziet jou warming up er eigenlijk uit?
Ik zie namelijk bij je sets dat je (bij de BP bijvoorbeeld) meteen begint bij 100kg? Knal je elke set tot failure?
Aangezien je steeds minder reps maakt?

• #1.134
Je gaat lekker hoor kraft.
Hoe ziet jou warming up er eigenlijk uit?
Ik zie namelijk bij je sets dat je (bij de BP bijvoorbeeld) meteen begint bij 100kg? Knal je elke set tot failure?
Aangezien je steeds minder reps maakt?

Ik doe 4x8 maar bij bepaalde oefeningen moet ik lager in gewicht om ook 4x8 te kunnen doen maar ik bench graag setjes van 100 :D. Tuurlijk doe ik een warming up wat ik opschrijf zijn werksets. Ik doe meestal 2x10 empty bar en dan telkens verhogen met 20 kilo en dan 10 hh.

Hoe bevalt de cardio Kraft? Lekker of vindt je het ook oersaai? :D

• #1.136
Hoe bevalt de cardio Kraft? Lekker of vindt je het ook oersaai? :D

Toen ik een half jaar terug nog veel cardio deed. Liep ik op rustdagen 45 minuten hard. Nu loop ik hard na de training, is echt een wereld van verschil. Misschien omdat ik het nog moet opbouwen maar het is nu wel een stuk zwaarder. Echt een hekel heb ik er niet aan. Ik loop lekker buiten is anders dan op een hometrainer dat vind ik wel saai.

• #1.139
  • Attg full squats 100> 3x8 + 1x5

• BB lunges 50> 2x8 + 6 / 5

• Legcurl 50> 4x8

• Legextension 50> 4x8

• Roman chair ghr > 4x8

• BB calf raise 172> 3x10

• Crunches > 25 / 15 / 10

• Side crunches > 3x10

Comment: in vergelijking met vorige week met de squat flink vooruit gegaan. Ik heb ook aantal uur meer nachtrust gehad misschien dat het daar door komt. Heerlijk getraind. Morgen maxen op de bench ik ga voor 2x125.

Rust is zeker zo belangrijk als training en voeding, maar schiet er meestal het eerst bij in ;) gaat je lukken die 2 x 125 banken!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven