Fitness Seller

Get busy with Kraft

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.141
Rust is zeker zo belangrijk als training en voeding, maar schiet er meestal het eerst bij in ;) gaat je lukken die 2 x 125 banken!

Rust is zeker belangrijk. Ik heb 10 uur geslapen hopelijk val ik wel op tijd in slaap moet er morgen weer om 6 uur uit.

• #1.142
Bench:

• 15xbar
  • 10x40
  • 10x60
  • 4x100
  • 2x125 > 2de rep fail
  • 1x125
  • 1x130> fail
  • 5x90

• Db incline curl 16> 4x8

• BB curl 45> 8 / 5 / 4 / 4

Cardio: 20 minuten hometrainer

Comment: 2x125 niet gelukt. Een lock out fail. Volgende keer probeer ik 2x1 130

Vrijdag: rug + triceps

• #1.143
  • Chinnen > 4x8

• Deadlift 140 > 6 / 4 + 172 > 2 / 1

• Db row 42 > 2x5 + 30 > 2x8

• Shrugs 140 > 4x8

• Hyperextension > 4x8

• Close grip bench press 80 > 2x8 + 6 / 4

• Skullcrusher 35 >8 / 6 + 30 > 2x6

• Db triceps extensions 24 > 4x8

Comment: ik heb me tijdje geleden gesneden in m'n vinger zit nog steeds een gemeen wondje en heb vannacht verkeerd gelegen met pitten, heb pijn in m'n nek. Met bepaalde oefeningen had ik daar last van. (db row & shrugs)

Zondag: borst + schouders

Ziet er goed uit kraft. Leuke stats.

Hoop dat je wondje snel weggaat, en dat je weer optimaal kunt presteren.

Ben benieuwd naar de stats je borst en schouders zondag :)

Zozo kraft... Das geht wieder voll ab hier du tier!

Prettig weekend gap en beterschap!

• #1.146
Ziet er goed uit kraft. Leuke stats.

Hoop dat je wondje snel weggaat, en dat je weer optimaal kunt presteren.

Ben benieuwd naar de stats je borst en schouders zondag :)

Zozo kraft... Das geht wieder voll ab hier du tier!

Prettig weekend gap en beterschap!

Bedankt jongens, zondag doe ik vooral press oefeningen dan heb ik er geen last van. Gisteren met de close grip bench had ik er ook al geen last van.

y0 Henk,

Ik zie je alleen maar chinnen met dit schema, misschien is het een idee om dit af te wisselen met wide grip pull ups? Ik zie je namelijk echt weinig oefeningen doen voor de wijdte (behalve een beetje de dumbbell row?)

groeten,
Cor

• #1.148
y0 Henk,

Ik zie je alleen maar chinnen met dit schema, misschien is het een idee om dit af te wisselen met wide grip pull ups? Ik zie je namelijk echt weinig oefeningen doen voor de wijdte (behalve een beetje de dumbbell row?)

groeten,
Cor

Pull ups zou ik kunnen doen. Dat rek op de buitenplaats is maar, wat zal het zijn, 60 cm breed. Echt heel breed pakken lukt niet. Ik ga wel voor de verandering maar eens pull ups doen :thumbs: Thanks, Cor.

Ik doe idd weinig oefeningen voor lats. Ik ga voor volgende week de hypers vervangen voor deze oefening:

Lats Exercise #3: Lying Dumbbell Raise

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Description:
- Lie face down, arms at side, elbows straight.
- Hold weights in hands.
- Raise arms up, past back.
- Lower and repeat.

Waar is je avatar? :mad:

Ik vind pulldowns naar de chest met een close-grip ook altijd wel lekker voor je rug ... maar nothing beats wide-grip pullups - die ik dan ook altijd als tweede oefening doe, na db rows. :D

Ik dacht dat wide grip pull ups voor de wijdte waren? Of zit ik ernaast?

Laatst bewerkt:
  • #1.153
Ik vind pulldowns naar de chest met een close-grip ook altijd wel lekker voor je rug ... maar nothing beats wide-grip pullups - die ik dan ook altijd als tweede oefening doe, na db rows. :D

Helaas heb ik geen middelen in mijn homegym om de pulldown te doen.

Ik dacht dat wide grip pull ups voor de wijdte waren? Of zit ik ernaast?

Ja klopt idd. Wijdere lats. Alleen denk ik niet dat ik op dat rek goed wide grip pull ups kan doen. Opzich zit mijn rugwijdte (dikte) bij de traps en rhomboids wel goed. Maar idd wat meer aandacht bij de lats kan geen kwaad.

Laatst bewerkt:
Ja klopt idd. Alleen denk ik niet dat ik op dat rek goed wide grip pull ups kan doen. Opzich zit mijn wijdte wel goed. Ik vind zelf dat ik wat meer aandacht moet besteden aan mijn lats.

Dan begrijp ik het toch verkeerd denk ik. Je krijgt toch juist wijdte door brede lats?

• #1.155
Ik bedoelde met wijdte meer bovenkant rug bij de traps en rhomboids daar zit het wel goed. Als je bedoelt wijdte bij de lats moet daar idd aandacht aanbesteed worden. Beetje verwarrend begrip. Dat kan ook met wide grip pull ups maar persoonlijk vind ik wat smaller beter werken.

• #1.156
Ik had trainingsmaatje op bezoek en heb de max. benchdag gedaan ipv van borst + schouders, dat is verplaatst naar woensdag.

Bench: opgewarmd om toe te werken naar 1rm.

• 12x70
  • 6x75
  • 4x80
  • 2x90
  • 1x105
  • 1x115
  • 1x125
  • 1x125
  • 1x130 spot
  • 1x135 2 vingers
  • 1x140 2 vingers

Comment: 130 was zwaardere spot dan 135 en 140. Bij 135 en 140 ging ik onderaan de beweging wiebelen waardoor ik niet de barbell recht hield. Hierbij werd ik door twee vingers gecorrigeerd. Advies is schoudergordel beter te ontwikkelen en bovenrug massiever te maken.Ook ga ik wat meer aandacht schenken aan de rotator cuffs, met oog op blessure preventie. Ik schreef eerder in dit log dat ik lock out problemen had maar ik heb ook 5x135 uitgelocked vanaf safety bar, en voelde goed dus hier zit niet direkt het probleem.

• Bent over side raise 14> 2x8

• L- flyes: 6 > 2x8

• BB curl: 40 > 8 + 60> 5 (cheat)

Morgen of overmorgen: legs + abs

sterk borstmannetje ben je
leuk altijd om te zien hoe iemand zich voorbereid naar zijn topsetjes
waar jij nog in de w-up fase zit , daar werk ik bijv5x80 al mijn eerste werkset af
maar goed , jou doel was ook anders

• #1.159
Het was ook de bedoeling om rustig aan te doen met de warming up. Zodat ik nog genoeg energie over had voor de 1 rm. Anders doe ik altijd wat meer reps tijdens het opwarmen. Op de manier zoals ik gisteren deed is mij aangeraden en het ging prima :)

nette bench man!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven