MuscleMeat

Get busy with Kraft

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.161
Bedankt Her!

• Full squats 100> 4x8

• BB lunges 50 > 4x8

• Leg curl 50 > 4x8

• Leg extension 50 > 4x8

• Roman chair GHR > 4x8

• BB calf raise 172 > 2x10 + 1x6

• Crunches >25 / 2x15

• Side crunches > 3x10

• Cardio: 15 minuten hometrainer

Comment: volgende week squat en lunges verhogen. Vandaag maar getraind ipv morgen omdat ik dan AZ kan zien ploeteren in de CL :)

Woensdag: borst + schouders

Die opbouw naar de max doe je op het banken, waarom doe je dat niet ook gelijk voor de squat of de deadlift. Je bank begint nu toch wel uit verhouding te raken op de rest.

• #1.163
Die opbouw naar de max doe je op het banken, waarom doe je dat niet ook gelijk voor de squat of de deadlift. Je bank begint nu toch wel uit verhouding te raken op de rest.

Omdat ik meedoe met de race naar 150 kilo benchpress. Dat zijn alleen wat singles en doubles. Met squats en deadlift doe ik daar niet aan mee daar blijf ik gewoon hoger mee in reps. Trouwens dat maxen op de bench doe ik maar paar keer, teveel keer doen is niet goed. Ik kan wel hoger met squatten maar ik doe geen below parallel squats meer. Ik hou het nu gewoon netjes bij full squats. De gewichten worden vanzelf wel hoger.

Ik ga er vanuit dat je ook weet dat er races zijn voor de squat en de deadlift.
Suc6 in elk geval.

Wat een bank-geweld man...pfff...

Squats en lunges zijn nice. :thumbs:

Godver sterke bench! Nog even en je drukt jezelf door het bankje naar beneden ipv de bar omhoog :D Calf raises zijn ook gruwelijk!!

• #1.168
Wat een bank-geweld man...pfff...

Squats en lunges zijn nice. :thumbs:

Godver sterke bench! Nog even en je drukt jezelf door het bankje naar beneden ipv de bar omhoog :D Calf raises zijn ook gruwelijk!!

Bedankt. Calf raises kunnen wel hoger. Ik heb maar in totaal 140 kilo aan gewichten + 2 kettlebellls van 16 kilo per stuk die ik aan de baar kan hangen. Daarom heb ik net 4x5 kilo gewichten besteld zodat ik niet met kettlebells hoef te k*tten als ik de 150 kilo bankdruk en de calf raises en de deadlift kunnen dan hoger qua gewicht.

• #1.171
  • Bench 90> 8 / 95> 8 / 100> 7 / 100 > 5

• Incline bench 80 > 4 / 60 > 6 / 5 / 6

• Flyes 16 > 4x8

• Frontpress 60 > 7 / 5 /4 /5

• Incline db curl 16 > 4x8

• Side raises 12 > 4x8

Comment: ivm met visite cardio opgeschoven. Voor de rest lekker getraind.

Ziet er goed uit kraft. nette stats :bow:
keep it up, ik blijf je volgen.

Ps; Je had een tijdje geleden gepost dat je verkeerd had gelegen, heb je hier nog last van gehad na / tijdens het trainen?

Laatst bewerkt:
  • #1.173
Ziet er goed uit kraft. nette stats :bow:
keep it up, ik blijf je volgen.

Ps; Je had een tijdje geleden gepost dat je verkeerd had gelegen, heb je hier nog last van gehad na / tijdens het trainen?

Bedankt. Nee, helemaal geen last van. Was na twee daagjes weg. :)

goeie frontpress na al dat benchen
netjes

Hard gewerkt, Herr Kraft! Nog even... en ik bench eindelijk op jouw niveau :rolleyes:

• #1.176
goeie frontpress na al dat benchen
netjes

Hard gewerkt, Herr Kraft! Nog even... en ik bench eindelijk op jouw niveau :rolleyes:

Bedankt, staar je er niet al te blind op. Als je 100 bankt wil je toch weer zwaarder. Het is 'ff leuk'.

• Pull ups > 4x8

• Deadlift 140 > 5 / 4 / 172> 2x1

• DB row 30> 4x8

• Shrugs 140 > 4x8

• Hypers > 4x8

• Close grip bp 80 > 4x8

• Db triceps ext. 22 > 4x8

• Benchdips > 4x8

• Cardio > 15 minuten hometrainer

Comment: Pull ups gedaan ipv chin ups ff wennen maar die houden we erin. Sinds van de week digitale tv met als presentje eerste twee weken alle zenders. Maar even goed van genieten ;)

Zondag: nog 1 keer max benchen + biceps

deftige trainen bro! Netjes dat je nog steeds tijd maakt voor die cardio :thumbs:

Ik xenk zomaar dat t tijd gaat worden om extra gewicht aan te schaffen :) je zit met dl ook al asn het maximum wat je in huis hebt :) en das godver sterk!!

• #1.179
deftige trainen bro! Netjes dat je nog steeds tijd maakt voor die cardio :thumbs:

Bedankt, bro.

Ik denk zomaar dat t tijd gaat worden om extra gewicht aan te schaffen :) je zit met dl ook al aan het maximum wat je in huis hebt :) en das godver sterk!!

Ik heb gewichten bijbesteld. Het enige probleem is dat ik deadlift op zolder en ben bang dat mijn huissie er van naar de filistijnen gaat. Ik laat de baar daarom altijd rustig zakken, dat kost ook veel energie.

Ik heb gewichten bijbesteld. Het enige probleem is dat ik deadlift op zolder en ben bang dat mijn huissie er van naar de filistijnen gaat. Ik laat de baar daarom altijd rustig zakken, dat kost ook veel energie.

Herken je probleem, ik woon zeg maar in een flat. :o

Sterke training gistere Kraft, doe je je benchdips weighted ?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven