MuscleMeat

Get busy with Kraft

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.181
Herken je probleem, ik woon zeg maar in een flat. :o

Sterke training gistere Kraft, doe je je benchdips weighted ?

Belastbaarheid zolder met houten constructie schijnt 250kg/m2 te zijn? Is inderdaad oppassen :D. Nee, mijn dipbelt is uitgescheurd. Doe ze nu als laatst tijdens de training als ze al exhaust zijn.

Belastbaarheid zolder met houten constructie schijnt 250kg/m2 te zijn? Is inderdaad oppassen :D. Nee, mijn dipbelt is uitgescheurd. Doe ze nu als laatst tijdens de training als ze al exhaust zijn.

Geen idee of dat zo is.
Ja kan ook een grote houten plaat kopen en daar op gaan deadliften zodat de druk wordt verdeeld!

• #1.183
Geen idee of dat zo is.
Ja kan ook een grote houten plaat kopen en daar op gaan deadliften zodat de druk wordt verdeeld!

Kogel is door de kerk. Ik heb net een olympische halter met 190 kilo aan gewichten besteld met matten. Ik ga in de schuur wel deadliften. Weet ik zeker dat alles veilig gaat.

Laatst bewerkt:
  • #1.184
Bench
  • 12x50
  • 4x65
  • 4x80
  • 2x90
  • 1x105
  • 1x110
  • 1x115
  • 1x120
  • 1x120
  • 1x130 F
  • 1x130
  • 1x130 F

• Bent over Raise 14 > 3x8

• L Flyes 6 > 2x10

• Bb Curl 40 > 2x8 50 > 1x8

Comment: vorige week ging soepeler, was laatste keer max bench voorlopig. Ga weer setjes maken tussen 75% en 85%.

Brute bench weer, Kraft!

Doe je die BB curl trouwens met een EZ-bar of met een normale stang? :D

erg netjes die 130 kraft!

succes morgen ;) ik blijf je volgen

Kijk dat kreng banken! :rolleyes:

• #1.191
Ivm tijdgebrek vanavond geen training.

Jammer kraft ;) morgen je volgende training?

• #1.193
Knal ze iig alvast Kraftmeister! Ben benieuwd beest!

• #1.195
  • Full squats 105 > 6 / 5 / 2x4

• BB lunges 55 > 8 / 6 / 2x4

• Legcurls 55 > 4x8

• Legextensions 55 > 4x8

• Roman chair GHR > 4x8

• BB calf raises 140 > 20 / 15 / 10

• Crunches > 2x20 / 10

• Side crunches > 10 / 2x15

• Cardio: 15 minuten hometrainer

Comment: Het was even wennen om de eerste 4 oefeningen te doen met 5 kilo extra gewicht. Nog twee trainingsdagen dan neem ik een week complete rust ivm aantal pijntjes en wil niet gaan forceren. Na de week rust komt er ook een nieuw schema.

Vanavond borst en schouders

Laatst bewerkt:
Top kraft. Inderdaad verstandig om even rust te nemen, daarna gewoon weer lekker verder knallen

Ik blijf je volgen.

Nice kraft. Zet um op eh, borst knallen!

Netjes dat je al mooie setjes kunt maken met de GHR. Zie vaak dat mensen er met moeite 4 reps uit kunnen persen.

• #1.199
Top kraft. Inderdaad verstandig om even rust te nemen, daarna gewoon weer lekker verder knallen

Ik blijf je volgen.

Nice kraft. Zet um op eh, borst knallen!

Netjes dat je al mooie setjes kunt maken met de GHR. Zie vaak dat mensen er met moeite 4 reps uit kunnen persen.

Bedankt. Ik wou gisteravond al de training posten maar kon niet op DBB komen. Is een roman chair ghr dus is niet zo zwaar als normale. Ik heb wat last van rechterkuitbeen denk een pees ofzo en linker knieholte is wat opgezwollen + voel dat ik niet meer zo krachtig ben. Zo te merken ben ik wel toe aan een weekje bankhangen ( nog wel wat cardio)

Laatst bewerkt:
Keertje rust kan idd geen kwaad. De boog kan niet altijd gespannen zijn eh? ;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven