- Waardering
- 22.094
Precies, het was die verkoudheid die je nekte bij het squatten
Idd! Ik heb morgen geen tijd om te trainen. Hopelijk ben ik dan morgen helemaal uitgeziekt en kan ik donderdag weer goed knallen!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Precies, het was die verkoudheid die je nekte bij het squatten
Zondag
Maandag
- Fullsquats 110 > 1x4 + 125 > 1x2 + 140 > 1x1 (hulp van spotter)
- Goodmorning 60 > 3x5
- Leg extensions 50 > 3x10
- Leg curl 50 > 3x10
- DB side bends 32 > 3x10
Comment: mooi dat ik 140 fullsquat gehaald heb ook al was het met spotter. Ben strontverkouden en voel dat ik wat minder kracht heb + wat sneller buiten adem. Bestelling van halter + 170 kilo aan gewichten is aangekomen dus kan voor vrijdag deftig deadliften in de schuur. Tijd voor een mooie pr dan hopelijk als de verkoudheid mij niet in de weg staat.
- BB calf raise 160 > 3x15
Woensdag benchdag.

dat is het vaak - effe het begin dan zelf het laatste stukje goed afmaken
goeie spotter is dan ook belangrijk
hij moet met niet teveel doen - maar hij moet klaarstaan als het effe niet meer gaat
ga je ook nog reppies maken op de full squat?
Kraft had echt een k*tspotter, ik heb hem gezien, een of andere lelijke ecto van bijna 1.90 :S

Erg nice squats weer! En de rest ook trouwens. Wel vervelend van die verkoudheid, maar waar je niet dood aan gaat maakt je sterker![]()
Is ook zo. Ik voel me nu ook weer beter. Vanavond maar weer vlammen.
Jammer van je pr. misschien inderdaad 15 kilo in 1x teveel, maargoed.. naast dat zeker een goede prestatie. vind je floorpresh ook wel sterk, barbell of dumbbell kraft?
Succes next training.

Bij 120 voelde dat ik nog wat kracht over had, maar helaas was 135 toch teveel, idd. Floorpress doe ik met een barbell.
Ik ga trouwens pas weer trainen als ik helemaal ben opgeknapt, dit heeft ook weinig zin. Ik denk ook als ik nog niet helemaal 100 % ben en ga trainen dat het langer duurt voordat ik weer beter ben. Dus is niet zeker of ik morgen ga deadliften.
Bij 120 voelde dat ik nog wat kracht over had, maar helaas was 135 toch teveel, idd. Floorpress doe ik met een barbell.
Klopt, K.
Ik ga trouwens pas weer trainen als ik helemaal ben opgeknapt, dit heeft ook weinig zin. Ik denk ook als ik nog niet helemaal 100 % ben en ga trainen dat het langer duurt voordat ik weer beter ben. Dus is niet zeker of ik morgen ga deadliften.

!!Haha geweldig, je weet hoe ik heet
Ga deze log zeker volgen Kraft, had hem nooit gezien!!
Oh en Kraft, ik ken train and gain ook persoonlijk
En beterschap man !Damn hoe weet je dat ik voor hem gespot hebOh en Kraft, ik ken train and gain ook persoonlijk
En beterschap man !