AndroidHealthClinic

Get busy with Kraft

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.321
Zondag

• Fullsquats 110 > 1x4 + 125 > 1x2 + 140 > 1x1 (hulp van spotter)
Maandag

• Goodmorning 60 > 3x5
  • Leg extensions 50 > 3x10
  • Leg curl 50 > 3x10
  • DB side bends 32 > 3x10
  • BB calf raise 160 > 3x15
Comment: mooi dat ik 140 fullsquat gehaald heb ook al was het met spotter. Ben strontverkouden en voel dat ik wat minder kracht heb + wat sneller buiten adem. Bestelling van halter + 170 kilo aan gewichten is aangekomen dus kan voor vrijdag deftig deadliften in de schuur. Tijd voor een mooie pr dan hopelijk als de verkoudheid mij niet in de weg staat. :)

Woensdag benchdag.

en ik dacht al een hele sjaak te zijn met mijn 100
maar jij er gewoon 40 bij - heel sterk
ging hij een beetje - moest die spotter veel helpen?
strakke bestelling trouwens - hier kan je wat mee:)

• #1.323
Hij moest me wel een stukje omhoog tillen, maar niet met al te veel kracht. Ik denk een klein beetje over het dode punt heen.

Is idd een hap uit mijn lijf. Ik heb het er graag voor over.

dat is het vaak - effe het begin dan zelf het laatste stukje goed afmaken
goeie spotter is dan ook belangrijk
hij moet met niet teveel doen - maar hij moet klaarstaan als het effe niet meer gaat

ga je ook nog reppies maken op de full squat?

• #1.325
dat is het vaak - effe het begin dan zelf het laatste stukje goed afmaken
goeie spotter is dan ook belangrijk
hij moet met niet teveel doen - maar hij moet klaarstaan als het effe niet meer gaat

ga je ook nog reppies maken op de full squat?

Dat had ik al gedaan met de eerste weken van dit schema en met mijn vorige schema. Deze week was 1 rep pr week. Komend schema dat weer een bb split wordt blijf ik fullsquats doen op reps, idd.

Kraft had echt een k*tspotter, ik heb hem gezien, een of andere lelijke ecto van bijna 1.90 :S

Erg nice squats weer! En de rest ook trouwens. Wel vervelend van die verkoudheid, maar waar je niet dood aan gaat maakt je sterker ;)

• #1.328
  • #1.330
Bedankt, Daniel.

• Benchpress > Warming up > 1x100 / 1x110 / 1x120 / fx135 / fx125

• Floorpress 80 > 1x8 + 2x5

• DB shoulder press 22 > 1x8 + 2x6

• Pull over 32 > 1x7 + 1x6 22 > 1x5

• CGBP 70 > 3x6

• Bent over side raise 12 > 3x8

• L-raise 6 > 2x12 + 1x10

Comment: Ben nog steeds niet 100 procent. Misschien te snel verhoogd van 120 naar 135 en daardoor krachten verspeeld. Niet de pr gehaald helaas. Rest van de ondersteunende oefeningen gingen ook niet lekker. Hopelijk dat ik zaterdag met de deadliftdag beter in vorm ben.

Jammer van je pr. misschien inderdaad 15 kilo in 1x teveel, maargoed.. naast dat zeker een goede prestatie. vind je floorpresh ook wel sterk, barbell of dumbbell kraft?

Succes next training.

• #1.333
Jammer van je pr. misschien inderdaad 15 kilo in 1x teveel, maargoed.. naast dat zeker een goede prestatie. vind je floorpresh ook wel sterk, barbell of dumbbell kraft?

Succes next training.

Bij 120 voelde dat ik nog wat kracht over had, maar helaas was 135 toch teveel, idd. Floorpress doe ik met een barbell.

Klopt, K. ;)

Ik ga trouwens pas weer trainen als ik helemaal ben opgeknapt, dit heeft ook weinig zin. Ik denk ook als ik nog niet helemaal 100 % ben en ga trainen dat het langer duurt voordat ik weer beter ben. Dus is niet zeker of ik morgen ga deadliften.

beterschap kraft
toch een sterke floopress
dat betekent wat als je weer wat beter voelt

Bij 120 voelde dat ik nog wat kracht over had, maar helaas was 135 toch teveel, idd. Floorpress doe ik met een barbell.

Ik ga trouwens pas weer trainen als ik helemaal ben opgeknapt, dit heeft ook weinig zin. Ik denk ook als ik nog niet helemaal 100 % ben en ga trainen dat het langer duurt voordat ik weer beter ben. Dus is niet zeker of ik morgen ga deadliften.

Gewoon rustig aan doen idd, dat is beter dan jezelf meer naar de grond helpen.
Hoop dat de volgende training goed gaat, hoop dat je de 135 nog gaat pakken. Ik blijf je volgen.
Beterschap.

Klopt, K. ;)

Haha geweldig, je weet hoe ik heet:D

Ga deze log zeker volgen Kraft, had hem nooit gezien:mad:!!

• #1.340
Bedankt jongens! Fijn weekend allen!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven