MuscleMeat

Get busy with Kraft

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Rust ze en beterschap, fijn weekend ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.343
  • Like
Waarderingen: Sigi
Gewoon effe uitzieken, kerel en je komt 2x zo sterk terug!

Nou ja, bij wijze van spreken dan ... :D

• #1.345
Bedankt, Sigi! Ik ben er weer!

• Deadlift > 10x100 / 6x120 / 4x 140 / 2x160 / 1x170 / 1x180 / 1x200

• Chinnen > 3x8

• RDL 120 > 3x8

• DB row 32 > 3x5

• BB shrugs 142 > 3x10

• Incline db curl 20 > 3x8

• Crunches > 3x20

Comment: Ik ben weer helemaal beter. Was een zeer goede training, ben er tevreden over. De deadlift ging makkelijker dan ik dacht.

Even resumeren wat ik van dit schema vond: Was leuk eens op kracht te trainen, maar jammer dat ik in de pr week ziekjes werd. Daardoor op squat en bench niet goed kunnen maxen. Op deadlift wel mooie pr gezet. Volgend schema wordt een bb split die ik morgen ga posten.

Bedankt, Sigi! Ik ben er weer!

• Deadlift > 10x100 / 6x120 / 4x 140 / 2x160 / 1x170 / 1x180 / 1x200
  • Chinnen > 3x8
  • RDL 120 > 3x8
  • DB row 32 > 3x5
  • BB shrugs 142 > 3x10
  • Incline db curl 20 > 3x8
  • Crunches > 3x20

Comment: Ik ben weer helemaal beter. Was een zeer goede training, ben er tevreden over. De deadlift ging makkelijker dan ik dacht.

Even resumeren wat ik van dit schema vond: Was leuk eens op kracht te trainen, maar jammer dat ik in de pr week ziekjes werd. Daardoor op squat en bench niet goed kunnen maxen. Op deadlift wel mooie pr gezet. Volgend schema wordt een bb split die ik morgen ga posten.

Damn! Flink tekeer gegaan, vooral die deadlift! bb split is altijd relaxed, succes daarmee!

Mooie sterke training hoor! :bow:
Zeker zo kort na je ziekte. :thumb:

very nice die 200 kg
je bent mij alweer voorbij
goed gedaan

200kg zijn idd nice ... die RDL wat je er nog even achteraan doet des te meer ;)

• #1.350
Bedankt jongens! Ik had ook een energie booster gebruikt voor de training :o Halve nacht wakker gelegen. Voortaan maar 's middags trainen als ik het weer gebruik.

Mooie deadlift kraftmeister, ik had laatst weer eens wat zwaarder getild, maar gaat nu allemaal niet van harte, ik begin volgende week weer met setjes van 10x120 :P Je nieuwe shit bevalt goed? Ik krijg waarschijnlijk vandaag of morgen mijn nieuwe schijven binnen :) Mooie training, mooie gewichten! als ik weer een beetje op kracht ben met DL gaan we weer eens samen trainen, ik wil toch minstens 200 pullen :P

Mooie deadlift kraftmeister, ik had laatst weer eens wat zwaarder getild, maar gaat nu allemaal niet van harte, ik begin volgende week weer met setjes van 10x120 :P Je nieuwe shit bevalt goed? Ik krijg waarschijnlijk vandaag of morgen mijn nieuwe schijven binnen :) Mooie training, mooie gewichten! als ik weer een beetje op kracht ben met DL gaan we weer eens samen trainen, ik wil toch minstens 200 pullen :P

Wij gaan eerst nog een samen trainen hè, je komt er niet zomaar onderuit!:whip:

• #1.355

Klik op het icoontje :brew:

Is goed. Duurt nog wel ff voordat ik weer een dag ga maxen op dl. Maar je hoort dan nog van me ;)

Nieuw schema waarmee ik morgen begin:

Dag 1:
Squat
Lunges
Leg Curl
Leg extension
Standing Calf Raise Barbell

Ab roll outs of dragon flags

Dag 2:
Bankdrukken vlak
Bankdrukken schuin
Dumbbell Fly

Side raises-> (om en om)Bent over raises
One hand bb shrug
Rehab

Dag 3:
Deadlift
Invert row
Hypers
(evt pull over)

Armen

Alles 4x8. Progressief dus na elke set gewicht verhogen misschien bij abs wat meer reps.

Laatst bewerkt:
Klik op het icoontje :brew:

Is goed. Duurt nog wel ff voordat ik weer een dag ga maxen op dl. Maar je hoort dan nog van me ;)

Nieuw schema waarmee ik morgen begin:

Haha jij ook al Kraft:D Iedereen op het forum zo'n beetje, en ook iedereen is enthousiast! Is het echt zo geweldig dan?:P (ik heb geen enkele ervaring met pre-work out shakes/booster:o)

• #1.357
Was wel nieuwsgierig eens proberen. Smaakt goor, maar vooral eerste drie oefeningen die ik gisteren deed gingen echt perfect!

Alles met geranium ( 1,3d....blabla ) ga je hard op haha :D

Lekkere DL trouwens die 200 :D

Meh die meuk begin ik niet mee, moet je gewoon geen koffie drinken en dan af en toe een halfuur voor je training koffie drinken, krijg je ook een caffeine stoot van :D

Was wel nieuwsgierig eens proberen. Smaakt goor, maar vooral eerste drie oefeningen die ik gisteren deed gingen echt perfect!

hoe krijg je dat nou weer voor elkaar
zo'n icoon-verwijzing naar de site
ik voel soms een echte nerd ( alleen in pc opzicht dan he )
ik gebruik unleash + eas voor de training
elke keer weer ishet een crime omdat in te nemen

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven