train and gain
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 232
Fijn weekend Kraft! Wanneer is je volgende training, en wat?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Fijn weekend Kraft! Wanneer is je volgende training, en wat?
Bedankt, Sigi! Ik ben er weer!
- Deadlift > 10x100 / 6x120 / 4x 140 / 2x160 / 1x170 / 1x180 / 1x200
- Chinnen > 3x8
- RDL 120 > 3x8
- DB row 32 > 3x5
- BB shrugs 142 > 3x10
- Incline db curl 20 > 3x8
- Crunches > 3x20
Comment: Ik ben weer helemaal beter. Was een zeer goede training, ben er tevreden over. De deadlift ging makkelijker dan ik dacht.
Even resumeren wat ik van dit schema vond: Was leuk eens op kracht te trainen, maar jammer dat ik in de pr week ziekjes werd. Daardoor op squat en bench niet goed kunnen maxen. Op deadlift wel mooie pr gezet. Volgend schema wordt een bb split die ik morgen ga posten.
Bedankt jongens! Ik had ook een energie booster gebruikt voor de trainingHalve nacht wakker gelegen. Voortaan maar 's middags trainen als ik het weer gebruik.

Je nieuwe shit bevalt goed? Ik krijg waarschijnlijk vandaag of morgen mijn nieuwe schijven binnen
Mooie training, mooie gewichten! als ik weer een beetje op kracht ben met DL gaan we weer eens samen trainen, ik wil toch minstens 200 pullen 
Mooie deadlift kraftmeister, ik had laatst weer eens wat zwaarder getild, maar gaat nu allemaal niet van harte, ik begin volgende week weer met setjes van 10x120Je nieuwe shit bevalt goed? Ik krijg waarschijnlijk vandaag of morgen mijn nieuwe schijven binnen
Mooie training, mooie gewichten! als ik weer een beetje op kracht ben met DL gaan we weer eens samen trainen, ik wil toch minstens 200 pullen
![]()

Daar hoef ik ook niet onderuit, dit weekend maar denk ik, vrijdag heb ik late sim -.-Wij gaan eerst nog een samen trainen hè, je komt er niet zomaar onderuit!![]()

Mooie deadlift kraftmeister, ik had laatst weer eens wat zwaarder getild, maar gaat nu allemaal niet van harte, ik begin volgende week weer met setjes van 10x120Je nieuwe shit bevalt goed? Ik krijg waarschijnlijk vandaag of morgen mijn nieuwe schijven binnen
![]()

Dag 1:
Squat
Lunges
Leg Curl
Leg extension
Standing Calf Raise Barbell
Ab roll outs of dragon flags
Dag 2:
Bankdrukken vlak
Bankdrukken schuin
Dumbbell Fly
Side raises-> (om en om)Bent over raises
One hand bb shrug
Rehab
Dag 3:
Deadlift
Invert row
Hypers
(evt pull over)
Armen
Alles 4x8. Progressief dus na elke set gewicht verhogen misschien bij abs wat meer reps.
Iedereen op het forum zo'n beetje, en ook iedereen is enthousiast! Is het echt zo geweldig dan?
(ik heb geen enkele ervaring met pre-work out shakes/booster
)Was wel nieuwsgierig eens proberen. Smaakt goor, maar vooral eerste drie oefeningen die ik gisteren deed gingen echt perfect!