AndroidHealthClinic

Gevraagd;schema om breder te worden.

Maikel15

Novice
Waardering
0
Hallo,
Ik zat zo te zoeken naar een schema om breder te worden,hoeft geen bodybuilder te zijn,toen kwam ik op deze site terecht.
Ik ben 15 jaar, weeg 50 kilo en ik ben 1 meter en 72 centimeter.

De omterk van de buik is 71 centimer,de omterk van mijn borst is 79 en van schouder tot schouder is het 40 centimer.

Het eetschema(ik heb niet echt een schema maar ik zal vertellen wat ik ongeveer op zo een dag eet en drink):

School: standaard 2 pakjes drinken en 2 boterhammen met kaas, verder eet en drink ik ook nog wel een in de pauze een kaasbroodje/snoep/koek/drinken.

Thuis:
Een eitje of patat,
Vaak aardappelen met vlees of vis en groente.
Tussendoortjes zijn chips,koekjes en drinken.

Ik eet elke dag fruit(appel,mandarijn,sinasappel,druiven).

Ik wil graag een schema wat ik thuis kan doen of buiten, en wil ook graag al mijn spieren trainen.

Ik doe aan voetbal train 2 keer per week 1 uur en 30 minuten(kan oplopen tot 2 uur) en heb een wedstrijd op zaterdag, maar ik ben van plan om mischien daar mee te stoppen.

Dat was de informatie denk ik ongeveer wel als jullie nog wat willen weten wil ik dat graag beantwoorden.

Maikel:cool:

Laatst bewerkt:
Sticky's lezen.

idd lees eerst maar eens wat rond en maak zelf een schema;)

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb hier verder nog gekeken maar ik weet zelf wat die oefeningen betekent,hoe ik ze moet uitvoeren.

Kijk ook bij de voedingssectie bij de Sticky's.

• Topic Starter Topic Starter
Oke en zijn die schema's en die voedingschema's niet te zwaar voor mij of kan ik dat wel aan?

eerst veel lezen en vooral veel meer eten.
en probeer dan zelf misschien wat samen te stellen zodat wij aanwijzingen en verbeteringen kunnen geven.

Ik zou eerst maar is gaan eten, succes!

Terug
Naar boven