Pedel
Cool Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 15%
Die hebben meestal een kale kop

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Dat kan ik natuurlijk altijd nog proberen maar ik heb wel iets nodig om achter de hand te houden.
Daarbij komt nog het financiële plaatje en ik wil binnenkort op mezelf gaan wonen.
Man, scheer dat haar gewoon af. Hoe serieus kan je een man nemen met zijn haar in een staart?
Waar slaat dat nou op? Iedereen moet toch zelf kunnen weten hoe ze er uit willen zien? Dat zou ook iedereen moeten respecteren.
Waar slaat dat nou op? Iedereen moet toch zelf kunnen weten hoe ze er uit willen zien? Dat zou ook iedereen moeten respecteren.
ga je op kamers? 1000en studenten die dat doen hoorDat kan ik natuurlijk altijd nog proberen maar ik heb wel iets nodig om achter de hand te houden.
Daarbij komt nog het financiële plaatje en ik wil binnenkort op mezelf gaan wonen.
studentenkamers in steden als groningen etc. zijn ook nog prima te betalen... stufi erbij, bijbaantje erbij (kan wel als je studeert, weinig contacturen...) en maandelijks die 300huur aftikken, klaar.is gewoon uit veiligheid!
Net als dat clipdasje ipv een echte stropdas.
Bij sommige banen horen gewoon regels.
Studie financiering.
cash je zo 400 pmaand mee als je uitwonend bent.
Ik zou het wel weten man!
Een vrouw is hypocriet als ze zelf lang haar heeftMan, scheer dat haar gewoon af. Hoe serieus kan je een man nemen met zijn haar in een staart?
wel als je ouders geen geld hebben en je uitwonend bent.400 pmaand?
Ik weet niet waar jij studeert, maar zonder lening krijg je echt niet zomaar 400 pmaand op je rekeningetje gestord hoor.

Studie financiering.
cash je zo 400 pmaand mee als je uitwonend bent.
Ik zou het wel weten man!
400 pmaand?
Ik weet niet waar jij studeert, maar zonder lening krijg je echt niet zomaar 400 pmaand op je rekeningetje gestort hoor.
sjonge jonge jonge komt hij weer.
we moeten er allemaal uitzien zoals jou om het goed te doen?? je heb altijd wel wat te kankere jij
Niemand hoeft er uit te zien als mij maar bepaalde normen voor het uiterlijk zijn wenselijk als er contacten met klanten zijn in een functie. Neem nog een frietje met mayo.Ah, daar zit wat in. Heb ik geen verstand van, mijn ouders zijn miljonair.wel als je ouders geen geld hebben en je uitwonend bent.
Tja en waar wou je de vaste lasten van betalen,als je uitwonend bent.