XXL Nutrition

Geweigerd bij het CWI vanwege lang haar? Hoeveel beveiligers ken jij met lang haar?

Een vrouw is hypocriet als ze zelf lang haar heeft :roflol: Man, scheer dat haar gewoon af. Hoe serieus kan je een man nemen met zijn haar in een staart?

Dat kan ik natuurlijk altijd nog proberen maar ik heb wel iets nodig om achter de hand te houden.

Daarbij komt nog het financiële plaatje en ik wil binnenkort op mezelf gaan wonen.

Studie financiering.

cash je zo 400 pmaand mee als je uitwonend bent.

Ik zou het wel weten man!

Anders ga je gewoon lassen met lang haar.

ik snap wel dat je je haar wilt houden!
maar hoe graag wil jij opjezelf wonen
en hoe graag wil jij werken?
als je als lasser gaat werken is die staart vast geen probleem!
keuzes maken man!Je kan niet alles hebben!

Man, scheer dat haar gewoon af. Hoe serieus kan je een man nemen met zijn haar in een staart?

Waar slaat dat nou op? Iedereen moet toch zelf kunnen weten hoe ze er uit willen zien? Dat zou ook iedereen moeten respecteren.

Waar slaat dat nou op? Iedereen moet toch zelf kunnen weten hoe ze er uit willen zien? Dat zou ook iedereen moeten respecteren.

is gewoon uit veiligheid!
Net als dat clipdasje ipv een echte stropdas.
Bij sommige banen horen gewoon regels.

De discussies over hoofddoeken zeker gemist? Maar goed ik vind zowel een hoofddoek bij een vrouw als lang haar bij een man onwenselijk als er klantcontacten zijn.

Wie een functie heeft waarbij je representatief voor de dag moet komen moet niet zeuren als je wordt afgewezen omdat je niet voldoet aan de norm.

Dat kan ik natuurlijk altijd nog proberen maar ik heb wel iets nodig om achter de hand te houden.

Daarbij komt nog het financiële plaatje en ik wil binnenkort op mezelf gaan wonen.
ga je op kamers? 1000en studenten die dat doen hoor ;) studentenkamers in steden als groningen etc. zijn ook nog prima te betalen... stufi erbij, bijbaantje erbij (kan wel als je studeert, weinig contacturen...) en maandelijks die 300huur aftikken, klaar.

is gewoon uit veiligheid!
Net als dat clipdasje ipv een echte stropdas.
Bij sommige banen horen gewoon regels.

Als het uit veiligheid is, oke. Maar wat EricR zegt is iets anders.

Maar heb ook gelezen dat het bij de politie tegenwoordig ook niet meer mag. Was niet uit veiligheid, maar omdat je met lang haar of tattoo's een niet neutrale uitstraling zou hebben.

Een vrouw is hypocriet als ze zelf lang haar heeft :roflol: Man, scheer dat haar gewoon af. Hoe serieus kan je een man nemen met zijn haar in een staart?

sjonge jonge jonge komt hij weer.

we moeten er allemaal uitzien zoals jou om het goed te doen?? je heb altijd wel wat te kankere jij

Anders ga je gewoon lassen met lang haar.

kun je nog zwart bij verdienen ook nog:D

wat een gezever: wil je werken? scheer je haar af en anders niet zeuren;)

waarom ga je niet proberen om verder te leren? beursje, beetje bij verdienen en over een paar jaar heb je meer moeglijkheden:)

lassen :roflol:

niet iederee voelt zich veilig bij mensen die er " anders" uit zien. vandaar dat er voor bepaalde beroepen standaarden worden geeist.

de beveiliger met lang haar... de ene bedrijf maakt het wat uit de ander niet.

sjonge jonge jonge komt hij weer.

we moeten er allemaal uitzien zoals jou om het goed te doen?? je heb altijd wel wat te kankere jij

:roflol: Niemand hoeft er uit te zien als mij maar bepaalde normen voor het uiterlijk zijn wenselijk als er contacten met klanten zijn in een functie. Neem nog een frietje met mayo.

Dit is dan wel geen commercieel bedrijf maar als ik een onderneming zou hebben zou ik toch echt zelf bepalen hoe mijn personeel er bij dient te lopen. Als ik denk dat zijn uiterlijk invloed heeft op zijn functioneren of op mijn bedrijf in het geheel kijkend naar omzet en imago dan moet hij dit aanpassen of gewoon ergens anders gaan werken. Als je het een te groot offer vind om je haar af te knippen in ruil voor een mooie baan en een salaris die je goed genoeg vind om de baan te accepteren wat is dan het probleem om dan je haar af te knippen? Wordt hiermee je identiteit van je afgenomen, in dat geval zou je je af moeten vragen in hoeverre je al een identiteit had. *rage on teenage punk, rage on*

Terug
Naar boven