AndroidHealthClinic

Geweigerd bij het CWI vanwege lang haar? Hoeveel beveiligers ken jij met lang haar?

:roflol: Niemand hoeft er uit te zien als mij maar bepaalde normen voor het uiterlijk zijn wenselijk als er contacten met klanten zijn in een functie. Neem nog een frietje met mayo.

lang haar kan niet verzorgt zijn?? ik vind het niet storend....

raar mannetje ben je.. keyboard warrior, en 60kg in het echt.

In de Metaalsector is het momenteel niet zo super, daar vallen harde klappen door teruglopende economie.

aangezien er steeds meer agressie voorkomt in allerlei takken, is beveiliging booming

Dit is dan wel geen commercieel bedrijf maar als ik een onderneming zou hebben zou ik toch echt zelf bepalen hoe mijn personeel er bij dient te lopen. Als ik denk dat zijn uiterlijk invloed heeft op zijn functioneren of op mijn bedrijf in het geheel kijkend naar omzet en imago dan moet hij dit aanpassen of gewoon ergens anders gaan werken. Als je het een te groot offer vind om je haar af te knippen in ruil voor een mooie baan en een salaris die je goed genoeg vind om de baan te accepteren wat is dan het probleem om dan je haar af te knippen? Wordt hiermee je identiteit van je afgenomen, in dat geval zou je je af moeten vragen in hoeverre je al een identiteit had. *rage on teenage punk, rage on*

Gorillor is bang zijn kracht te verliezen als zijn haar wordt afgeknipt.

lang haar kan niet verzorgt zijn?? ik vind het niet storend....

raar mannetje ben je.. keyboard warrior, en 60kg in het echt.

47 Kg en 207 cm. :D 93 Kg eigenlijk maar misschien is de weegschaal wel kapot.

Lang haar kan best verzorgd zijn maar in een openbare functie kunnen er nou eenmaal eisen worden gesteld aan het uiterlijk. Daarbij vind ik het er persoonlijk niet uitzien bij een man, of mag je daar geen mening over hebben?

Openbare functie??? we hebben het over de beveiliging,.

hij word GVD geen minister. denk ff na aap.
jij mag best een mening hebbem als je m maar voor je houd want hij slaat nergens op, en dat vind ik niet alleen nu, maar bij alles wat je zegt in welk topic dan ook, je ben gewoon een oelewapper!

Nou nou nou, roidrage?

Wat noem jij dan een openbare functie? Een beveiliger kom je meestal tegen als je bij een bedrijf binnenkomt, openbaarder kan bijna niet.

Vrijheid van meningsuiting staat in de grondwet. Mannen met lang haar zijn gewoon gay en moeten gedeporteerd worden.

hmm heb in mijn studententijd ook een tijdje als beveiliger gewerkt, moet zeggen dat binnen onze club (man of 50) niemand lang haar had. Lijkt me ook niet erg wenselijk mocht je in een escalatie terecht komen.

Verder zou ik lekker gaan lassen, lijkt me veel leuker. Kan je tenminste nog een creatieve ei in kwijt.

Openbare functie??? we hebben het over de beveiliging,.

hij word GVD geen minister. denk ff na aap.
jij mag best een mening hebbem als je m maar voor je houd want hij slaat nergens op, en dat vind ik niet alleen nu, maar bij alles wat je zegt in welk topic dan ook, je ben gewoon een oelewapper!

Sterke post man, ga door! Super argumentatie, sterke analyse! Geef ze van katoen!

Dit is dan wel geen commercieel bedrijf maar als ik een onderneming zou hebben zou ik toch echt zelf bepalen hoe mijn personeel er bij dient te lopen.

Tuurlijk, zou ik ook doen. Maar ik zou niet mensen weigeren alleen omdat ze bijvoorbeeld een kapsel hebben dat afwijkt van wat de 'gemiddelde man' heeft.

Maar dat een man geen lang haar mag hebben vind ik echt zo'n door de media geschapen idee. Net als mode, echt bullshit vind ik dat.

Nou nou nou, roidrage?

Wat noem jij dan een openbare functie? Een beveiliger kom je meestal tegen als je bij een bedrijf binnenkomt, openbaarder kan bijna niet.

Vrijheid van meningsuiting staat in de grondwet. Mannen met lang haar zijn gewoon gay en moeten gedeporteerd worden.

dat vind je dan lekker aangezien je arnold met lang haar op jeplaatje heb!

waarom moet er zo ghedaan worden??

als er geen lasssers zijn dan kan jij een hele boel dingen niet doen.

Trainen/auto rijden/ enz enz enz

voor elk baantje moet een mannetje zijn......

Kijk wat je verdient als simpele lasser, het is nog zwaar werk en de tranen lopen uit je ogen als je je loonstrook ziet.

In een land als nederland kan je toch veel makkelijk geld verdienen ?

Ga gewoon voor lassen man!
Zorg dat je goed wordt en je hoeft dan echt niet de hele tijd in een fabriek te werken.
Opknappen van old-timers, dat soort shit.

Of onder-water lasser :D

Terug
Naar boven