Zolang je het niet hebt geprobeerd, heb je geen recht van spreken. Zeker niet met 18% bf en voedingsadvies geven aan iemand die wil afvallen.
---------- Post toegevoegd Tue 5 Jun 2012 om 01:22 ----------
Als je je nieren kapot wilt hebben en enorm uit je bek wilt stinken wel ja. Anders geleidelijk aan je kcal inname verlagen. Zeg zo een 50 kcal per week. Dan val je af als een sneltrein, althans wat gezond mogelijk is.
Nierstenen krijg je niet van eiwitten, maar van vocht te kort. Zolang je 2,5 liter water drinkt per dag, is er niks aan de hand. Vraag maar aan je huisarts. Je kennis is gebaseerd op wat je op internet leest.
Voor alle duidelijkheid, zijn dieet is niet fout, maar het is niet het meest effectieve. Het is een dieet dat door 90% van de bb'ers wordt gevolgd. Met andere woorden, redelijke resultaten aangezien diëten falen.
Om je een idee te geven. Ik ben van 19% bf gezakt naar 12% in 12 weken tijd. Ik begin mijn wasbordje te zien. Meesten mensen kunnen hier leuk lullen aan de hand van info wat ze krijgen van anderen, maar uittesten en oordelen, ho maar.
Met zo'n dieet moet je minstens 4 keer per week zwaar trainen.
Om wat zout op de wond te gooien, je moet 1 dag ook op IF(intermitted fasting, genoeg posts hierover te vinden op dbb) of als alternatief één hele dag een paar shakes zonder maaltijden toevoegen voor 24 uur lang.
Laatst bewerkt: