Fitness Seller

Gewichtheffen: Belgische Kalender 2007?

Aushef

Dutch Bodybuilder
Waardering
1
Ik probeer al een tijdje achter te komen wanneer/welke wedstrijden op de Belgische Kalender staan voor 2007. Is dit al bekend?

Ik probeer al een tijdje achter te komen wanneer/welke wedstrijden op de Belgische Kalender staan voor 2007. Is dit al bekend?

Ik heb al een kalender, maar die heb ik op papier, als je wilt typ ik de datums van wedstrijden in België wel even over

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben vooral benuiewd naar de volgende wedstrijden.

Belgisch Kampioenschappen Senioren, junoiren, jeugd (wordt dit allemaal op de zelfde dag gehouden?

Regoinale Kampioenschappen Vlamms/Franse deel.

En of de Benelux Kampioenschappen 2007 erin staan?

De interclubs (dat zijn wedstrijden tussen verschillende Belgische clubs) vinden plaats op:
10 februari: 1ste interclub in Waregem
10 maart: 2de interclub in Seraing
7 april: 3de interclub in Merelbeke

Het Belgisch kampioenschap vindt plaats om 26 mei (voor senioren, junioren en jeugd)

Het Vlaams kampioenschap vindt plaats op 3 november in Merelbeke

Het Waals kampioenschap vindt plaats op 24 november in La Louvière

Voor het Beneluxkampioenschap is er nog geen datum gevonden staat er.

Als er nog vragen zijn, stel ze maar

Laatst bewerkt:
ik doe mee in waregem en merelbeke voor het team van Luc Dobbelaere

Bedankt voor de info.

Jammer dat het Benelux Kampioenschappen nog niet in het Kalender staat voor België. In de kalenders van Luxemburg en Nederland staat die er wel in. Beide landen hebben het Benelux Kampioenschappen in het maand november gezet. In België staat in deze maand twee regionale kampioenschappen.

Bedankt voor de info.

Jammer dat het Benelux Kampioenschappen nog niet in het Kalender staat voor België. In de kalenders van Luxemburg en Nederland staat die er wel in. Beide landen hebben het Benelux Kampioenschappen in het maand november gezet. In België staat in deze maand twee regionale kampioenschappen.

En wanneer vindt het Benelux kampioenschap dan plaats?

ik doe mee in waregem en merelbeke voor het team van Luc Dobbelaere

Oh, ga jij mee voor lucje? Wie doet er dan allemaal mee? Jij, Luc en ik? Die Bart die bij 73kg BW een c&j van 95 heeft liet ons vorige keer staan dus kunnen we best niet te veel op rekenen.

De datum van Benelux is nog niet bekend. De bonden moeten dit samen beslissen. Hierdoor dient een dialoog te worden begonnen. Vorig jaar vond de Benelux Kampioenschappen in de eerste week van november plaats.

Als bestuurslid van de Nederlandse bond (NOGB) weet ik dat wij bezig zijn een brief opstellen om te vragen waar en natuurlijk waar de Kampioenschappen plaats moeten vinden.
Omdat het 2006 editie in Nederland plaatsvond NOGB van mening dat de 2007 versie in België of Luxemburg plaats moeten vinden.

Hoe wordt de Belgische Team Competitie gehouden? Hoeveel atleten per team, gaat het op basis van Sinclair (of andere methode) over een aantal wedstrijden of krijg een team punten op basis van de teams rank?

Hoe wordt de Belgische Team Competitie gehouden? Hoeveel atleten per team, gaat het op basis van Sinclair (of andere methode) over een aantal wedstrijden of krijg een team punten op basis van de teams rank?

Een team bestaat uit 3 leden en de rangschikking wordt bepaald door het samentellen van de sinclairpunten van de 3 atleten.
Het team dat na de 3 wedstrijden het meeste totaal sinclairpunten heeft, is gewonnen.

de 2de interclub is op 10 maart ipv 11 maart, is aangepast

Een team bestaat uit 3 leden en de rangschikking wordt bepaald door het samentellen van de sinclairpunten van de 3 atleten.
Het team dat na de 3 wedstrijden het meeste totaal sinclairpunten heeft, is gewonnen.
Ging dit aantal niet aangepast worden naar 4 (had toch zoiets gehoord vorig jaar) of is men daar op teruggekomen?

Betekend dit dat de samenstelling van een team niet mag veranderen?

Zijn die wedstrijden voor iedereen mogelijk om met mee te doen? of moet je daar een bepaald totaal voor hebben of andere shit?

Betekend dit dat de samenstelling van een team niet mag veranderen?
Mmm daar laat ik Tom maar op antwoorden, wil hier geen verkeerde dingen gaan zeggen. Weet het niet meer zeker.

Zijn die wedstrijden voor iedereen mogelijk om met mee te doen? of moet je daar een bepaald totaal voor hebben of andere shit?
Meedoen met interclubs en Vlaams kampioenschap kan altijd... heb vorig jaar ook met 2 interclubs meegedaan, ondanks belachelijk lage stats. Je doet het voor de ervaring. Niemand gaat je uitlachen (behalve sommige internethelden, but who cares about them).
Voor het Belgisch kampioenschap moet je een minimum aantal Sinclair punten hebben, again, Tom help me out here.

Ging dit aantal niet aangepast worden naar 4 (had toch zoiets gehoord vorig jaar) of is men daar op teruggekomen?

Het ging aangepast worden, ze hadden dat mondeling overeengekomen op de vergadering maar in het verslag stond er 3 en dus is het 3.

Voor het Belgisch kampioenschap moet je een minimum aantal Sinclair punten hebben, again, Tom help me out here.

Voor meetedoen voor de medailles moet je x aantal kg's heffen. Belgian minima for participation in Weightlifting Championships Deze staan hier te lezen. Maar er is ook een open criterium en dan moet ge 210 sinclairpunten halen om mee te doen dacht ik.
Maar ben ook niet voor 100% zeker, want bij de vrouwen zijn er geen minima

Terug
Naar boven