Ik probeer al een tijdje achter te komen wanneer/welke wedstrijden op de Belgische Kalender staan voor 2007. Is dit al bekend?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik probeer al een tijdje achter te komen wanneer/welke wedstrijden op de Belgische Kalender staan voor 2007. Is dit al bekend?
Bedankt voor de info.
Jammer dat het Benelux Kampioenschappen nog niet in het Kalender staat voor België. In de kalenders van Luxemburg en Nederland staat die er wel in. Beide landen hebben het Benelux Kampioenschappen in het maand november gezet. In België staat in deze maand twee regionale kampioenschappen.
ik doe mee in waregem en merelbeke voor het team van Luc Dobbelaere
Ik?Oh, ga jij mee voor lucje? Wie doet er dan allemaal mee? Jij, Luc en ik? Die Bart die bij 73kg BW een c&j van 95 heeft liet ons vorige keer staan dus kunnen we best niet te veel op rekenen.

Hoe wordt de Belgische Team Competitie gehouden? Hoeveel atleten per team, gaat het op basis van Sinclair (of andere methode) over een aantal wedstrijden of krijg een team punten op basis van de teams rank?
Ging dit aantal niet aangepast worden naar 4 (had toch zoiets gehoord vorig jaar) of is men daar op teruggekomen?Een team bestaat uit 3 leden en de rangschikking wordt bepaald door het samentellen van de sinclairpunten van de 3 atleten.
Het team dat na de 3 wedstrijden het meeste totaal sinclairpunten heeft, is gewonnen.
Een team bestaat uit 3 leden en de rangschikking wordt bepaald door het samentellen van de sinclairpunten van de 3 atleten.
Het team dat na de 3 wedstrijden het meeste totaal sinclairpunten heeft, is gewonnen.
Mmm daar laat ik Tom maar op antwoorden, wil hier geen verkeerde dingen gaan zeggen. Weet het niet meer zeker.Betekend dit dat de samenstelling van een team niet mag veranderen?
Meedoen met interclubs en Vlaams kampioenschap kan altijd... heb vorig jaar ook met 2 interclubs meegedaan, ondanks belachelijk lage stats. Je doet het voor de ervaring. Niemand gaat je uitlachen (behalve sommige internethelden, but who cares about them).Zijn die wedstrijden voor iedereen mogelijk om met mee te doen? of moet je daar een bepaald totaal voor hebben of andere shit?
Ging dit aantal niet aangepast worden naar 4 (had toch zoiets gehoord vorig jaar) of is men daar op teruggekomen?
Voor het Belgisch kampioenschap moet je een minimum aantal Sinclair punten hebben, again, Tom help me out here.
De samenstelling mag veranderen, de beste 3 van een club telt.Betekend dit dat de samenstelling van een team niet mag veranderen?