tom_vt
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 37
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik doe mee in waregem en merelbeke voor het team van Luc Dobbelaere
Die gast is zalig! Volop grapjes maken, maar als het moet kan hij ook wel serieus zijn.die luc dobbelaere, ben vorig jaar es in zijn club geweest met mijn maat, die moest een bankdrukpakje hebben, wat een flipper die gast!
Dan lag iedereen constant krom van het lachen.Moesten alle sportschooleigenaars een beetje meer zoals Luc zijn, dan zou de wereld een betere plaats zijn.
Hopelijk lukt dat daar een beetje voor mij, want ik doe enkel powersnatch en powerceal en mijn push press is hoger dan mijn clean&jerk![]()
Waarom doet ge niet gewoon power jerk dan ipv c&j op de wedstrijd. Daar kunt ge mss evenveel mee als met push press.
wat is power jerk? ik moet ze ook eerst kunnen cleanen. Daarom is mijn push press hoger omdat ik deze gewoon uit het powerrack neem
Power Jerk is zonder split. Eigenlijk een push press op volle snelheid, barbell moet in één keer gelockt worden, dus niet naduwen zoals bij push press.
Is dit een foto van een “power jerk” of een “squat jerk”? Mijn voorkeur gaat uit naar een hoge squat jerk. Het lijkt echt dat het parallel heeft gepasseerd.
Kan wel een squat jerk zijn hier. Meestal deed hij powerjerk dacht ik, behalve als het zo zwaar was dat hij wel moest squatjerken. Doen sommige Chinezen ook.Is dit een foto van een “power jerk” of een “squat jerk”? Mijn voorkeur gaat uit naar een hoge squat jerk. Het lijkt echt dat het parallel heeft gepasseerd.