- Waardering
- 710
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 118kg
- Vetpercentage
- 31%
Amerika, Afrika en Amsterdam
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Amerika, Afrika en Amsterdam

Je kan wel aan de bel trekken en zo maar je kan ook zelf bewapend of vrienden hebben die die jongens aanpakken. Ik vraag me echt af wat voor figuur die Rene is want delen van mijn familie wonen in dat ruige westen en hebben geen problemen omdat ze zulke dingen nooit zouden pikken.
Waarom laat je bijv. je dochters een feest thuis houden terwijl je der zelf niet bij bent? Is gewoon een type figuren dat het hun overkomt.
Ieder land buiten Nederland. Het moet wel zo zijn dat het vestigen van de gevangene daar goedkoper is, anders gewoon in Nederland in de gevangenis. Volgens mij kijken ze in het Midden-Oosten niet zo nauw wat betreft gevangenen, dus zal wel goedkoper zijn ook![]()
Dus jij vind een in NL geboren halve Duitser,halve Belg, halve Italiaan of halve Spanjaard ook een allochtoon??
Ben dit niet met je eens.

Je praat veel onzin, je mag toch gewoon een feestje houden ?
Leuke theoretische praat over jou en je vrienden maar het gezin dat nu de klos is kan vanaf dat moment beter de kinderen aan een slot in huis gooien want ze zijn dan VOGELVRIJ als ze een keer de straat op moeten nadat vaders iemand de les heeft geleerd.
De gemiddelde straat Marokkaan deinst niet terug als je een keer met een honkbalknuppel om je heen slaat. Ook anderen deinsen niet terug maar even voor dit geval.
Je kunt weinig doen, hopen op de instanties en als die niet helpen kun je beter vertrekken of het accepteren zo is de praktijk. Enige wat een optie is, is met de ouders praten van de k*tgastjes (als je ze al bij naam kent) maar als die geen vat hebben op die gasten schiet je ook niks op (of ze zeggen mijn kind doet niks)
Als jongeren steeds kleine k*tgrapjes met je uithalen kun je daar nier voor straffen en als het die gasten niks uitmaakt (kleine boetes of kleine strafjes) dan blijf je zitten.
Dus jij vind een in NL geboren halve Duitser,halve Belg, halve Italiaan of halve Spanjaard ook een allochtoon??
Ben dit niet met je eens.
Je kan wel aan de bel trekken en zo maar je kan ook zelf bewapend of vrienden hebben die die jongens aanpakken. Ik vraag me echt af wat voor figuur die Rene is want delen van mijn familie wonen in dat ruige westen en hebben geen problemen omdat ze zulke dingen nooit zouden pikken.
Waarom laat je bijv. je dochters een feest thuis houden terwijl je der zelf niet bij bent? Is gewoon een type figuren dat het hun overkomt.
Eigenlijk wel ja, maar in principe maakt dit iemand niet minder dan een autochtoon mits hij zich met onze normen en waarden, onze leefwijze, verbonden voelt. Als de persoon zichzelf Nederlander voelt en noemt, en naar onze regels leeft staat hij gelijk aan een autochtoon imo en zal ook ik de persoon ook gewoon als Nederlander zien.
Je moet dan ook niet teveel waarde hechten aan het woord allochtoon. Tenzij dit individu criminele fratsen uithaalt kan je kijken of vesting als gevangene in een ander land goedkoper is. Meten met twee maten? Jep. Feit is wel dat Marokkanen, Turken, Surinamers etc. een te groot gedeelte van onze gevangenissen bezetten. Als zij denken een loopje te kunnen nemen met ons rechtssysteem en onze gevangenissen hebben ze het mooi mis en mag je ze laten zien wat een gevangenis écht inhoudt. Het grootste gedeelte van deze criminelen voelt zich dan ook (zelfs de 2e en 3e generatie) verbonden met het land van herkomst van de ouders. Laten we ze dan ook zo behandelen als zij het recht op onze kansen verspillen en het voor anderen verpesten.
Verstandig