AndroidHealthClinic

Gezin Amsterdam West verhuist na aanhoudend geweld door Marokkanen-terreur

Ah joh, laat het lekker doorgaan. Vroeg of laat barst de bom bij de autochtone bevolking en dan wordt dit uitschot massaal gelyncht.
Ze graven hun eigen graf.

Ik heb al een mooie boom uitgezocht.

Het gaat een keer verkeerd lopen, De Nederlanders zijn harder aan het worden en beginnen meer waarde te hechten aan hun Nederlandse identiteit en cultuur, vroeger werd je uitgelachen als je het onderwerp Nederlandse cultuur bij Nederlanders aansneed, ze zieden zelf, Wij hebben geen cultuur!.

De culturen waar de Nederlander de afgelopen 30 jaren mee geconfronteerd is zijn dominante en sterk gewortelde culturen geleefd door over het algemeen fysiek sterke en brutalere mensen, ze waren immers geselecteerd op een goed gestel ooit toen ze hier naartoe werden gehaald.

Evolutionair gezien zal dit fenomeen de Nederlander doen verharden en dwingen om cultureel sterker te worden.

Het gaat een keer verkeerd lopen, De Nederlanders zijn harder aan het worden en beginnen meer waarde te hechten aan hun Nederlandse identiteit en cultuur, vroeger werd je uitgelachen als je het onderwerp Nederlandse cultuur bij Nederlanders aansneed, ze zieden zelf, Wij hebben geen cultuur!.

De culturen waar de Nederlander de afgelopen 30 jaren mee geconfronteerd is zijn dominante en sterk gewortelde culturen geleefd door over het algemeen fysiek sterke en brutalere mensen, ze waren immers geselecteerd op een goed gestel ooit toen ze hier naartoe werden gehaald.

Evolutionair gezien zal dit fenomeen de Nederlander doen verharden en dwingen om cultureel sterker te worden.

Yep, is wat ik ook zie. Veel mensen beginnen eindelijk te beseffen dat de westerse beschaving veel heeft om te beschermen en trots op te zijn.

Vorige keer in 'recht van nederland' (Aflevering 31) was te zien hoe een moeder snacht's doodgestoken werd voor de ogen van haar dochtertje(12) niet door klaas of piet, maar door ene achmed, ook wel genoemd aggie, het meisje woont weer bij haar vader, in eigen huis waar je jezelf veilig moet voelen word je moeder vermoord voor de ogen van het dochtertje.

Eigen schuld ? huis beter beveiligen ? zeg het maar buikje.

Het ligt aan de allochtone straat cultuur, als de politiek dat nou eens door zou krijgen.

Die lullen overal om heen, mooie praatjes en dergelijke. Zogenaamd geld erin pompen maar 't lost uiteindelijk geen moer op. En ze mogen zogenaamd niet terug naar hun eigen land, want 't zouden Nederlanders zijn. Weinig Nederlanders die ik ken hebben zulke schijt aan normen en waarden.

Het overgrote deel is een gore uitzuiger, maakt misbruik van het systeem hier en lacht de normale Nederlander recht in z'n gezicht uit.

Het meest frusterende lijkt me dat je niet weet wie je in mekaar moet rammen. Ik zou bloedlink zijn als het mijn dochters waren, maar een willekeurige marokkaan op straat een paar stuiters geven heeft ook geen zin.

Yep, is wat ik ook zie. Veel mensen beginnen eindelijk te beseffen dat de westerse beschaving veel heeft om te beschermen en trots op te zijn.

Inderdaad, de westerse beschaving mag best trots op zichzelf zijn zeker als je kijkt naar alles wat het voortgebracht heeft.

Zeg tegen een Marokkaan niks slechts over Marokko, tegen een Turk niks slechts over Turkije, tegen een Surie niks over Suriname want allen zullen ze hun land van oorsprong verdedigen, wat ik heel logisch vind.
Ook leven ze allen in de veronderstelling dat het "daar" zoveel beter is.

Zeg maar iets over Nederland tegen een Nederlander, dan zegt hij droogjes: dat mag jij vinden of is het zelfs met je eens, care factor zero.

Hetzelfde kun je vervangen door familie, moeder of zusje etc. daar moet je bij deze culturen echt niks over zeggen, terwijl een Nederlander het vaak gewoon pikt.

Dit gaat echt wel veranderen, het kan niet anders.

Net als dat je in Turkije,Marokko,Zuid Amerika of Noord Amerika gewoon zowel rechtse als linkse partijen hebt en hier is het door de linkse brainwash machine jaren lang als taboe bestempeld als iemand rechts stemt.
Dit gaat ook voorbij.
Geertje is helaas de verkeerde persoon voor de job want die is tegen elke niet Nederlander en alleen uit op eigen publiciteit.
Er gaat naar mijn idee een keer een ultra rechtse politicus van allochtone afkomst aan de macht komen die geheel schoon schip maakt in dit land.

Dit klopt. De generaties die deze waarden moeten beschermen zijn opgestaan en laten van zich horen. Niet alleen in Nederland, maar in meerdere West-Europese landen.

[Link niet meer beschikbaar]

http://www.youtube.com/watch?v=5Mbxnh1zMDs

http://www.youtube.com/watch?v=Ims4r1fCExY

Ik wil hier geen moslimbash topic van maken, maar zoals je ziet brengen aanhangers van dit geloof een bepaalde cultuur mee. Een cultuur uit het land van herkomst die zij niet los willen laten. Ook dit is een van de oorzaken van het gedrag van jongeren op straat.

Laat het verzet maar groeien, ik ben er bij.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wat wil je eraan doen dan? Het probleem valt niet eens meer op te lossen

De Europese Unie staat aan de basis van dit probleem. De elite wilt het gewone volk mengen, een volk zonder enige verbondenheid met hun oude cultuur creeeren. Een mengelmoes, een slaafs arbeidersvolk. Of zij allemaal moslim zijn doet er niet toe, zolang zij werken en zoveel mogelijk opbrengen voor de elite. Natiestaten worden van de kaart geveegd.

Nederland moet afstand doen van de Europese Unie. Wij moeten blijven handelen met andere landen in voornamelijk goederen. Geen vrij verkeer van personen meer. Wij moeten precies weten wie er binnen wilt komen en met welke doelen en alleen kans op woning wanneer zij bereid zijn te integreren en iets toe te voegen aan de maatschappij. Zij moeten in het bezit zijn van een diploma of werk. Zij moeten zelf een financiele basis hebben om te kunnen studeren in ons land. Geen gelukszoekers, geen parasieten.

Nederland moet zijn eigen touwtjes weer in handen krijgen. Jarenlang is ons ingeprent dat nationalisme verkeerd is. Nationalisme is niet verkeerd, dit is een trots waarop een land drijft. Een trots waarvoor je studeert en werkt. Het gevoel Nederland internationaal op de kaart te willen zetten. Bijdragen aan beschaving en kennis, onder het Nederlandse vlaggetje. Dat hierbij superieure gevoelens komen tegenover andere mensen of landen, is lulkoek. Ik hoop dat wij onze driekleur kunnen behouden - en dat Rutte en co deze niet voor de Europese vlag vervangt. Het volk moet protesteren en demonstreren en stemmen op de juiste partijen.
Men vertelt ons dat wij niet meer zonder de EU kunnen, ik geloof daar niet in. En ik hoop jullie ook niet.

Voordat iemand over mijn contradictie begint; Ja, ik ben wél van mening dat wij als vrij volk boven de dienaren van Allah staan. Dus in dat geval, mag je je best superieur voelen.

• Topic Starter Topic Starter
Volgens mij praat je zelf onzin. Welke theoretische praat en welke vrienden heb jij het over? Het gaat hier niet om theorie maar over hard handelen. En wie heeft het over een honkbalknuppeltje? En hoezo weinig kunnen doen? Spreek voor jezelf. Mij of mijn hele familie zou nooit zoiets overkomen en dat ligt gewoon aan je eigen houding en hard optreden, tis maar dat je het weet.

Ga eens even na wat voor gezin het waarschijnlijk is buik.

Ik praat geen onzin, dat je jou situatie alles aankan. 99% van de gezinnen gaat heus niet bewapend met meer dan een honkbalknuppel in een allochtonen wijk, stadsdeel, stad de confrontatie opzoeken met diverse Marokkaanse jongeren die jou en je gezin al aangepakt hebben.

Dat jij Rambo bent...(jaja).

'Ligt aan je eigen houding' ...

Het meest frusterende lijkt me dat je niet weet wie je in mekaar moet rammen. Ik zou bloedlink zijn als het mijn dochters waren, maar een willekeurige marokkaan op straat een paar stuiters geven heeft ook geen zin.
3JiIewP.gif

Ik zou er best kunnen wonen in west maar idd met kinderen zou ik meteen weggaan.

• Topic Starter Topic Starter
Kwestie blijft hoe ga je dit in de praktijk aanpakken men weet gewoonweg niet wat te doen met talloze van dit soort gasten en daarbij blijft men een verantwoordelijkheid houden want als de politiek dit soort gasten 'los' laat blijft het probleem etteren.

Het probleem is ook dat veel van die kleine overtredingen amper aan te pakken zijn net als draaideur criminelen die telkens een boxershort stelen ofzo maar wel gruwelijk irritant zijn in de praktijk.

wij Nederlanders zijn echte softies en dom.. Nederlanders die Nederlanders pesten... Nederlanders die weggepest worden door allochtonen... Nederlandse REGERING die niet op kunnen tegen criminelen.... Tja... De sterkste overwint

Ps. hoe the f kome die gasten aan pistolen is dit ameirka dan?

Laatst bewerkt:
Er zijn er maar weinig die het durven benoemen in de politiek. Jammer genoeg worden mensen die dat wél doen door extreemlinks vermoord of in een verdomhoekje gezet. Waarschijnlijk zijn ze ook bang om hun leven verder met beveiliging te moeten doen of hun rijkelijk gevulde carriere in de Europese Unie op te moeten geven. Weg van de minste weerstand, gewoon wegkijken.

Met zulke politici zitten wij dus opgescheept.

Mocro bashing time in 3...2..1. GOOOO!!!!

Terug
Naar boven