AndroidHealthClinic

Gezin Amsterdam West verhuist na aanhoudend geweld door Marokkanen-terreur

Er zijn er maar weinig die het durven benoemen in de politiek. Jammer genoeg worden mensen die dat wél doen door extreemlinks vermoord of in een verdomhoekje gezet. Waarschijnlijk zijn ze ook bang om hun leven verder met beveiliging te moeten doen of hun rijkelijk gevulde carriere in de Europese Unie op te moeten geven. Weg van de minste weerstand, gewoon wegkijken.

Met zulke politici zitten wij dus opgescheept.

Nederlanders komen toch nooit in opstand, te druk met gelukkig willen zijn en onze maatschappelijke belangen te voldoen, kapotwerken om je gezin te onderhouden, zolang er nog een snee brood te eten is voor elk persoon in het huishouden blijven ze stilletjes zitten, aanhoren wat ons opgedragen word.

De Nederlanders die in de 2e wereldoorlog zijn gesneuveld om Nederland te bevrijden van de Duitsers zouden zich in het graf omdraaien als ze wisten dat de regering ons land zonder slag of stoot weg geeft aan massa groeperingen van verre landen.

Misschien komt het los als we zonder vergunning gaan demonstreren en daarmee hardhandig door de politie worden weggetrapt/vergast. Kijken of wij nog net zo trots en moedig zijn als de Turken. Het percentage vreemdelingen loopt hoog op in Nederland en van hen hoef je, denk ik, niet veel te verwachten.

Dit is hoe getto's en verloedering ontstaan. Men legt de bevolking 'diversiteit' op en net het omgekeerde van het beoogde doel is het resultaat. Je krijgt een verdere afscheiding van lagere en hogere sociale klasse en een algemene achteruitgang van de leefbaarheid in dichtbevolkte gebieden.

Het perverse is dat de politici die verantwoordelijk zijn er voordeel uit halen want ze krijgen er meer kiezers bij. En dat geeft hen nog meer macht om dom beleid door te voeren dat de situatie nog verder uit de hand laat lopen.

Wat dat betreft kan ik ook wel respect hebben voor bijv. Turken. Dat zag je ook met die rellen in Londen vorig jaar.
De hele Turkse buurt verzamelde zich tot een eenheid en geen zwarte die die wijk binnen kwam om even wat te plunderen hoor. En dan hoorden ze wat in de verte en gingen ze er gelijk met 80 man op af.

Ik ben zelf ook iemand die door het vuur kan gaan voor een ander maar op een of andere manier is dat nooit wederzijds jammer genoeg.

Ooit gaat het los en is er geen houden meer aan. Tot die tijd blijven we allemaal als makke lammetjes binnen zitten.

Vaker dus? Laatste wat ik in een nieuwsbericht had gelezen was 9x

Ruim 9 keer gewapend met een pistool. De ram kraken met busjes en alles zijn niet eens meet te tellen. Een aantal jaar geleden vierde ze de 100ste beroving.
Inclusief inbraken en insluitingen dan, maar het blijft bizar. 100 keer bestolen worden is toch van de gekken.

Punten systeem invoeren op de passpoort, net als rijbewijs. 3 punten en dan het land uit :P

Het land uit? Naar waar? Denk je nu echt dat het land van hun overgrootouders hen wil opnemen?

---------- Post toegevoegd 27 June 2013 om 20:19 ----------

Is 'buik' niet gewoon de nieuwe tbeest die door middel van linkse praatjes zijn bestaansrecht op Dbb stand wilt houden, of gewoon een andere troll ?

Ja, iemand die niet in staat is zichzelf te verweren tegen een volk dat andere normen en waarden kent heeft pech.

:roflol:

PLEASE GO SEE A DOCTOR

Tbeest was een een rechtse rakker.

---------- Post toegevoegd 27 June 2013 om 20:24 ----------

Het gaat een keer verkeerd lopen, De Nederlanders zijn harder aan het worden en beginnen meer waarde te hechten aan hun Nederlandse identiteit en cultuur, vroeger werd je uitgelachen als je het onderwerp Nederlandse cultuur bij Nederlanders aansneed, ze zieden zelf, Wij hebben geen cultuur!.

De culturen waar de Nederlander de afgelopen 30 jaren mee geconfronteerd is zijn dominante en sterk gewortelde culturen geleefd door over het algemeen fysiek sterke en brutalere mensen, ze waren immers geselecteerd op een goed gestel ooit toen ze hier naartoe werden gehaald.

Evolutionair gezien zal dit fenomeen de Nederlander doen verharden en dwingen om cultureel sterker te worden.

Ben ik met je eens.
De huidige daders zijn schuldig en moeten gestraft worden, maar wat hadden we verwacht? Massaal extreem laaggeschoolde mensen, uit de bergen, naar hier laten komen, zonder dat ze de taal kenden, en maar hard laten werken, voor een loon die tien keer hoger was dan in hun eigen land. Ja, dan blijven ze, brengen ze hun ongeschoolde vrouw mee, krijg je k*twijken waar iedereen leeft volgens het recht van de sterkste. Het kind groeit op in een tweestrijd; Het zal nog wel een jaar of 15 duren eer dit effect verminderd.
In vele Vlaamse wijken ziet men gelukkig dat dit aan het gebeuren is: je ziet Marokkanen van de derde generatie de armere volksbuurten verlaten omdat " er zo veel arme Oost-Europeanen de buurt verzieken" (racisme van Marokkanen ten aanzien van deze nieuwkomers). Ze verspreiden zich dus meer. De impact van hun Vlaamse buren op hen zal groter worden.

• Topic Starter Topic Starter
Maar wat hadden we verwacht? Massaal extreem laaggeschoolde mensen, uit de bergen, naar hier laten komen, zonder dat ze de taal kenden, en maar hard laten werken, voor een loon die tien keer hoger was dan in hun eigen land. Ja, dan blijven ze, brengen ze hun ongeschoolde vrouw mee, krijg je k*twijken waar iedereen leeft volgens het recht van de sterkste. Het kind groeit op in een tweestrijd; Het zal nog wel een jaar of 15 duren eer dit effect verminderd.

GRRR komt Yasmine weer aan.

Ik had verwacht dat wanneer wij de kans boden om zich hier financieel en als mens te kunnen ontwikkelen men de taal binnen 3 jaar wel machtig zou zijn. (er was geen dwang om hier te komen werken, ben niemand iets schuldig daaromtrent en ook zonder hen was het goed gekomen met NL. En dat de NL'ers het vieze werk niet wilden doen is gewoon onzin en verzonnen.)

Wat ik zie is dat een groot gedeelte de taal amper machtig is ook mensen die hier al 40 jaar zijn. Waar een wil is is een weg...maar de wil ontbreekt bij velen.

Ik had verwacht dat 'ze' na 50 jaar eerder het plan hadden om hun religie toch wat aan te passen aan het leven hier.

Wat ik zie is dat men begreep dat ze in het vrij Westen allemaal zaken gingen eisen tot op het punt van nu waarin islam belangrijker is dan voor de gastarbeiders van toen.

Dat men content was met alle voorzieningen.

Helaas kunnen we relatief veel misbruik van alles amper in kaart brengen dat was 'racisme' tot een jaar of 15 geleden.
Maar de extra huizen, spookkinderen komen langzaam naar voren.

Er zijn geen excuses om en masse zo loos te gaan in Nederland, in Europa. Of het nou om irritante jongeren gaat of de religie. We worden en werden uitgemolken door een groot gedeelte migranten. Uitkeringen ging makkelijk, subsidies. De vrijheid van religie wordt gebruikt om extremisme te promoten.

Door personen als jij wordt een probleem in stand gehouden, jij gaat met een emmertje van 10 CL een put proberen te legen van 100 Liter. Die telkens met meer dan 20 cl volloopt en dat is precies zoals de problemen omtrent immigranten maar ook andere zaken in NL worden aangepakt. T

---------- Post toegevoegd 27 June 2013 om 20:45 ----------

Ik zie geen onderwerp en gast van de slachtoffers, kun je de bron vermelden.

Hoorde het net op TV...of ben ik te voorbarig geweest ?

Andries Knevel ‏@andriesgknevel 4u
Vanavond in @KvdBtv het gezin uit Amsterdam West dat vanwege Marokkaanse terreur gaat verhuizen. (Zie teletekst 110).

LoL de twitter van AndriesKnevel zat ik op haha.

Laatst bewerkt:
Laten we de Noordzee wel schoon houden, ik geniet graag van ons strand. Die ene zonnige dag in de zomer, dat is..

Maar wat huilen jullie nou over islam en mocros? Er wordt honderd keer gezegd dat de overheid niks doet. Ga zelf dan eens los en doe er wat aan ipv b**chen op een forum.

Wij zitten niet te wachten op een strafblad buik, wij willen graag nog eens aan het werk om ons gezin te onderhouden. De overheid zou ons moeten beschermen van dit soort tuig.

Wie heeft het over een strafblad. Wordt lid van een groep of richt er zelf een op die zich tegen dit soort volk keert. Ga flyeren, demonstreren, spread the message, doe er wat aan. Als je dit te veel moeite vind moet je ook niet mekkeren.

ik ben in nieuwwest opgegroeid en dan blijft het toch altijd vreemd om dit soort berichten te lezen. kan me echt moeilijk voorstellen dat mensen zo geterroriseerd worden.

Tja, ik heb ook in Osdorp en Geuzenveld gewoond en heb ook nog nooit meegemaakt dat een familie weg geterroriseerd werd. Ga anders met de plaatselijke imam praten, daar luisteren ze wel naar.

Terug
Naar boven