XXL Nutrition

Gezin en fitness

Bezoekers in dit topic

Inderdaad.

Ik heb een krachthonk in mijn garage, dus als de kinderen op bed liggen leef ik me daar 3x per week een paar uur uit.
Dit is al jaren combineerbaar, ondanks het feit dat ik zelf een volledige baan heb, mijn vrouw een eigen zaak, waar we dan samen naast reguliere werktijden nog een hoop energie en tijd instoppen.

Dus ondanks het feit dat we beiden toch wel gemiddeld 60 uur per week werken en er daarnaast veel aandacht naar de kinderen gaat zien we toch allebei kans 2 tot 3 keer in de week te sporten.

Heeft ook veel te maken met wat je elkaar gunt in een gezin en relatie, maar hierbij houdt het verder wel op. Dat wat Viking1012 bijv. doet, zijn hele gezin meeslepen naar events, zit er bij ons niet in.
Als ik dan die trainings en wedstrijd initiatieven op het forum zie dan gaat het af en toe wel kriebelen, maar er actief aan meedoen kan ik gewoon niet meer opbrengen, zonder gevaar voor breukvorming in het huwelijk/gezin.

Leuk te horen dat het zelfs met een druk bezet leven toch zo een lange tijd vol te houden is, geeft de burger moed, laat ons maar zeggen.
 
Inderdaad.

Ik heb een krachthonk in mijn garage, dus als de kinderen op bed liggen leef ik me daar 3x per week een paar uur uit.
Dit is al jaren combineerbaar, ondanks het feit dat ik zelf een volledige baan heb, mijn vrouw een eigen zaak, waar we dan samen naast reguliere werktijden nog een hoop energie en tijd instoppen.

Dus ondanks het feit dat we beiden toch wel gemiddeld 60 uur per week werken en er daarnaast veel aandacht naar de kinderen gaat zien we toch allebei kans 2 tot 3 keer in de week te sporten.

Heeft ook veel te maken met wat je elkaar gunt in een gezin en relatie, maar hierbij houdt het verder wel op. Dat wat Viking1012 bijv. doet, zijn hele gezin meeslepen naar events, zit er bij ons niet in.
Als ik dan die trainings en wedstrijd initiatieven op het forum zie dan gaat het af en toe wel kriebelen, maar er actief aan meedoen kan ik gewoon niet meer opbrengen, zonder gevaar voor breukvorming in het huwelijk/gezin.

Die thuisgym zit er bij mij ook wel aan te komen.
 
Die thuisgym zit er bij mij ook wel aan te komen.


ben daar ook hard over aan het nadenken, scheelt toch weer rond 20 Minuten per dag...
Plus in je eigen gym heb je geen mensen die je vragen stellen en slap tegen je ouwehoeren.. dus sneller klaar met trainen en meer tijd voor de familie :thumb:
 
2 x per week KT en 1 x gooien in de tuin...
vrouw gooit ook, kids soms met speelgoed ;)
als kids ouder worden zie je ze toch niet meer....
 
ben daar ook hard over aan het nadenken, scheelt toch weer rond 20 Minuten per dag...
Plus in je eigen gym heb je geen mensen die je vragen stellen en slap tegen je ouwehoeren.. dus sneller klaar met trainen en meer tijd voor de familie :thumb:

Thuisgym is een goede investering, zeker als je geld wilt besparen.
 
Iemand links naar goede sites om materiaal aan te schaffen???

Karma staat koud.
 
Absoluut waar. Op basis hiervan heb ik nu al 24x12 maanden pakweg 35 euro - aanschaf apparatuur (plusminus 3000 euro) = 7500 euro bespaart....


Wilde eigenlijk '... zeker als je tijd wilt besparen' schrijven, maar geld bespaar je er inderdaad ook mee.
 
Iemand links naar goede sites om materiaal aan te schaffen???

Karma staat koud.

ebay is een goede manier om toestellen/gewichten op de kop te tikken.

Anders; ijzer van 'sven' is goedkoper dan van pakweg kettler.
 
Een uur per dag is veel als je om 1800u van je werk komt en om 19.30u gaat je kind naar bed.

same bullshit reden die de meesten aandragen..
mij lukt het ook, ik kom regelmatig na 8en thuis, ik sport na half 9 savonds
en cardio voor ik naar mn werk ga
 
je zult gewoon je tijd moeten verdelen en dat is best moeilijk ;kun je niet trainen als ze slapen??
 
Tja zelf ging ik altijd naar de sportschool rond 20.00 uur toto 22.00 uur.
De kids hebben daar geen last van.
Ik probeerde altijd mee te helpen om ze in bed te krijgen en dan ging ik weg
De niet trainingsdagen hielp ik mijn vrouw meer met het huishouden want ook dat is zwaar als je jonge kids hebt. dat is altijd goed gegaan en ik heb nog steeds vaste trainingsdagen Maandag en donderdag en de kids zijn nu 11 en 13 en weten niet beter.
Probleem van jou is natuurlijk wel dat je naast de slaapkamer aan het trainen ben en dat je daar geluid mee veroorzaakt. Ik den k dat de kinderen daar ook wel aan wennen dus ik zou toch rustig aan verder proberen te gaan.
 
Back
Naar boven