MuscleMeat

Gezocht: daders zware en laffe mishandeling in Eindhoven (filmpje) [Brent Leysen , Brett S.]

Snap ook niet dat niemand ingrijpt, het is midden in het uitgaanscentrum?

Dat soort agressieve debielen blijf je altijd wel houden, maar als dat een heel kleine meerderheid is, is het toch zo opgelost?

Tot je de volgende bent..Heb één keer ingegrepen, doe het ook nooit meer.

Wtf zijn precies 2 dwergen

---------- Post toegevoegd Tue 29 Jan 2013 om 00:30 ----------

Trouwens hoe zielig ben je als je op 1 januari mensen gaat aanvallen. (is altijd zielig, maar op 1 januari vind ik het nog extra zielig eigenlijk)

In mijn ideale wereld kreeg dat soort tuig een spuitje

He had a gas pistol, because he was not real assassin. One of the versions is that , the guy wanted to show that the politician is not untouchable. But he did it in a very wrong way
The other version is that he is paid to do that. Yes, I know that my english is not perfect, but one average smart man will understand me. My english is better than your Bulgarian, Russian, Serbian, Croatian, Slovenian, Italian, and a little Greek and German :) I suppose :)

Tot je de volgende bent..Heb één keer ingegrepen, doe het ook nooit meer.

Of andersom ,
dat jij ingrijpt en jij aangehouden wordt,

omdat z'n eikeltje aangifte doet omdat hij klappen gekregen heb :rolleyes::mad:
helaas persoonlijke ervaring :(

laatste keer dat ik in zulke situatie ingegrepen heb bleek het achteraf een hele bus vol met harde kern feyenoord supporters te zijn geweest ,lucky me... zou het echter zo weer doen

geloof er niks van

Was bedoeld tegen iedereen die zogenaamd in zou grijpen, E-hero talks.

Enige wat ik zou doen in m'n eentje is foto/filmpjes maken

Was bedoeld tegen iedereen die zogenaamd in zou grijpen, E-hero talks.
Ik zou ingrijpen als ik zoiets in Eindhoven zou zien, ookal ben ik minder sterk... Tenzij het echt om gasten a la Arnold Zwarteneger zou gaan...
Heb ik vroeger al meerdere keren gedaan met gevechten op school, de ene keer dat ik dan wat klappen moest incasseren en de andere dat het meteen gedaan was... Toen had ik slechte reputatie. Als ik nu het zelfde zou doen zou men vijfkant staan lachen :o.
Ik zou OP ZN MINST de politie bellen of gewoon roepen dat de politie op komst is...zodra dat ze politie horen zal het in veel gevallen gedaan zijn hoor... Gewoon mega aandacht trekken, zoals luidkeels roepen HELP en POLITIE...

E-hero talks...niet iedereen is p*ssy. In sommige delen van de wereld is ingrijpen de normaalste zaak...maar hier in deze regionen grijpen weinigen in omdat ze enkel aan zichzelf denken.

heeft niks met sterk zijn te maken

Het is gewoon de mentaliteit van de meesten. "Zolang ze mij maar niet lastigvallen..."
En kan je het hen kwalijk nemen? Voor je het weet trekken ze een mes of komt de rest van de "familie" hen helpen. Sommige omstaanders hebben kinderen om voor te zorgen of wat dan ook.

Persoonlijk denk ik ook twee keer na voor ik tussenkom of mij maar ook begin te moeien met wat er aan de hand is.

Het is gewoon de mentaliteit van de meesten. "Zolang ze mij maar niet lastigvallen..."
En kan je het hen kwalijk nemen? Voor je het weet trekken ze een mes of komt de rest van de "familie" hen helpen. Sommige omstaanders hebben kinderen om voor te zorgen of wat dan ook.

Persoonlijk denk ik ook twee keer na voor ik tussenkom of mij maar ook begin te moeien met wat er aan de hand is.

klopt, in beginsel eigen veiligheid voor alles, iedereen maakt zijn eigen keuzes in zulke situaties.

anders wat vito zegt, observeren>Filmen> politie bellen> daders achterna gaan

Ik zou ingrijpen als ik zoiets in Eindhoven zou zien, ookal ben ik minder sterk... Tenzij het echt om gasten a la Arnold Zwarteneger zou gaan...
Heb ik vroeger al meerdere keren gedaan met gevechten op school, de ene keer dat ik dan wat klappen moest incasseren en de andere dat het meteen gedaan was... Toen had ik slechte reputatie. Als ik nu het zelfde zou doen zou men vijfkant staan lachen :o.
Ik zou OP ZN MINST de politie bellen of gewoon roepen dat de politie op komst is...zodra dat ze politie horen zal het in veel gevallen gedaan zijn hoor... Gewoon mega aandacht trekken, zoals luidkeels roepen HELP en POLITIE...

E-hero talks...niet iedereen is p*ssy. In sommige delen van de wereld is ingrijpen de normaalste zaak...maar hier in deze regionen grijpen weinigen in omdat ze enkel aan zichzelf denken.

En terecht, voor je het weet heb je een mes in je rug of word je bewusteloos geslagen. Als ik morgen in Brussel een groepje allochtonen of n*gers iemand zie aanvallen ga ik normaal gezien ook niet ingrijpen. (niet racistisch hé maar meeste accidenten in brussel station ofzo gebeuren door nieuwe belgen, de feiten zijn natuurlijk de feiten)

Laatst bewerkt:
heeft niks met sterk zijn te maken
Juist wel, als je buf bent ga je veel sneller ingrijpen tegen mensen die zwakker zijn.
Als je ecto bent ga je niet tegen mega bodybuilders gaan roepen...
Is als je je in een schietpartij zou moeien met een baseballbat :rolleyes:

Mensen die zouden ingrijpen hebben ook hen limiet tot waar ze zouden ingrijpen, dus de sterkte van jezelf / tegenstanders maakt veel uit.

Terug
Naar boven